abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56722748
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:01 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

en nu benk egt toedels
You didn't have any sleep yet, did you? . Well me neither, I had a graveyard shift last night. .
I´m back.
pi_56722786
er zijn later sleutels van joran gevonden nabij het strand
vandaag krijg ik alle tekeningen van het volledige riolerings stelsel van Aruba
er schijnt ook een oude pijp rechtstreeks de zee in te lopen
ook ben ik benieuwd of er in deze regio gezocht is ,liggen ook nogal wat (ongebruikte ?) pijpen
click on pic to enlarge

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_56722889
rechter in opleiding en dat is afgeketst, vreemd nietwaar???

weet iemand waarom Paulas van der sloot nu geen rechter in opleiding meer is ?
ik vind dat nog steeds erg vreemd waarom ie nu gewoon weer advocaatje is geworden
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  donderdag 14 februari 2008 @ 11:14:59 #79
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_56722983
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

And George was the second husband of Beth, wasn't he?
I have to correct myself, it isn't Tom Twitty but Jar Twitty who's the twins father. (there's no Tom other then Thomas) George Twitty is Natalee's step brother. (the only George I could find in this story) Matt Holloway is Natalee's biological brother.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_56723013
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:11 schreef johan555 het volgende:

ik vind dat nog steeds erg vreemd waarom ie nu gewoon weer advocaatje is geworden
Interesting question indeed. Because why would the corrupted adminstration of Aruba go to these lengths to protect, a to them obviously very important judge trainee, to let him fall like a brick later on?
I´m back.
pi_56723054
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:14 schreef hollander172 het volgende:

[..]

I have to correct myself, it isn't Tom Twitty but Jar Twitty who's the twins father. (there's no Tom other then Thomas) George Twitty is Natalee's step brother. (the only George I could find in this story) Matt Holloway is Natalee's biological brother.
But Jug is the same as George I thought?
I´m back.
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 11:25:45 #82
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56723274
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou nog een x dan want nee ik heb niet geslapen en moet ook nog eens zo weg

Jug (George) Twitty en Jar (nogwattes) Twitty ... ( die namen Jug en Jar ) zijn tweelingen

Hunter is de neef van Jug en Thomas is zijn zoon.
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
pi_56723415
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:25 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Ik hoef niet meer weg gelukkig. .
quote:
Jug (George) Twitty en Jar (nogwattes) Twitty ... ( die namen Jug en Jar ) zijn tweelingen

En Thomas woonde bij zijn vader? En woonde dus in hetzelfde huis als Natalee?
I´m back.
pi_56723491
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:11 schreef johan555 het volgende:

http://www.riehlworldview(...)alee_hollowa_30.html

weet niet hoe betrouwbaar het is.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56723532
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 10:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat de meningen verdeeld zijn over dat er in de zaak Joran van der Sloot sprake is van een cover-up. Over de corruptie zal er nauwelijks erg grote verdeeldheid zijn, denk ik. Ik geloof ook wel dat er in de economische sfeer redelijk wat corruptie zal voorkomen. Nepotisme en cliëntelisme zullen ook wel aan de orde van de dag zijn.
PVV zou er beter aan doen om zich niet te mengen in de zaak Holloway, waarover de meningen vooralsnog sterk verdeeld lijken te zijn, maar energie te steken in het bewijzen van corruptie in de economische sfeer, nepotsme en cliëntelisme om hun doel te bereiken; dat op zich al is wrs een hele kluif. Want er zullen wel corrupte individuen zijn aan te wijzen, maar of dit nu betekent dat de hele samenleving en haar bestuur daar corrupt is?
met de zaak bemoeien zullen ze ook niet doen.
eerder: kijk eens wat een boevennest - dit komt er nou van. zoiets.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  donderdag 14 februari 2008 @ 11:36:50 #86
17709 hollander172
pi_56723542
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

If you mean that Jug/George is Beth's second husband that's correct, she was formerly married to Dave Holloway.

[ Bericht 0% gewijzigd door hollander172 op 14-02-2008 11:47:23 ]
pi_56723596
zo heel veel stelt het niet voor dat rechter in opleiding
een advocaat kan zich aan melden en er volgt een screening .

Om te kunnen solliciteren naar het rechterschap moet een jurist over minimaal zes jaar relevante werkervaring op juridisch inhoudelijk en maatschappelijk gebied beschikken

De opleiding duurt één à anderhalf jaar. De duur van de opleiding is afhankelijk van uw
juridische werkervaring. Tijdens de opleiding vinden tussentijds beoordelingen plaats. Is de eindbeoordeling positief, dan bent u benoembaar tot rechter

was deze eind beoordeling niet positief ?

nota bene : Het rechterschap wordt gezien als een functie waar je trots op kunt zijn. Ook veelgehoord: “Prettig dat er geen ‘uurtje factuurtje’-mentaliteit heerst”.

foto: de rechter >
  donderdag 14 februari 2008 @ 11:46:35 #88
17709 hollander172
pi_56723754
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:25 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Ik snap mijn vergissing eerder. Jar heet volledig Thomas Jar Twitty en is niet de tweelingbroer van George Jug Twitty.

William Hunter en Thomas Allan zijn tweelingbroers en de zonen van Thomas Jar.

Ik snapte al niet hoe een moeder in godsnaam haar zonen Jug en Jar had kunnen noemen, nu snap ik het eindelijk.
pi_56723892
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:36 schreef hollander172 het volgende:

[..]

If you mean that Jug/George is Beth's second husband that's correct, she was formerly married to Dave Holloway.
WTF is her maiden name then?
I´m back.
pi_56724229
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 09:53 schreef johan555 het volgende:
...
Ook verteld Joran graag dat ie geen rijbewijs heeft ,terwijl ik een foto gezien heb en hij in een terreinwagen rijd.
...
Ik heb ergens 2 PV'en gelezen waarin zowel Deepak als Satish vertellen dat Joran een keer in hun moeders auto heeft gereden, terwijl hij gedronken had.
Hij kon dus weldegelijk autorijden, zelfs onder invloed!
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 14 februari 2008 @ 12:31:21 #91
17709 hollander172
pi_56724692
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

WTF is her maiden name then?
I'm guessing here but I think her maiden name is Reynolds.
pi_56725283

ja hoor hij kan gewoon autorijden
pi_56725381
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:58 schreef johan555 het volgende:
[ afbeelding ]

rijdt die auto dan.
pi_56726676
quote:
[ afbeelding ]

From Deepak PV…6/13
To your question whether Joran is able to drive a car, I can say the following.

I know that he is able to drive a car. One time Joran drove my mother's car from the Marriot Hotel to my house. My mother has a Daewoo Nubira modell 1999. He also told me once that he had to drive for his mother, because his mother's foot had been hurting.

To your question what car the parents of Joran drive, I can say the following.

Joran's father has a red jeep and Joran's mother has a dark blue Hyundai jeep.

Satish 6/30
On your question if Joran can drive a car, I can explain to you the following:
I am certain that Joran can drive a car. Joran has in the month of March 2005, driven my mother’s car. Joran drove the car on that day from the parking place at the Marriott hotel to my house in Hooiberg. Then Joran was the only one in the car and he was drunk.
(see note below)

On your question if Joran drove the car of its parents, I can explain to you the following:
I have never seen Joran drive the cars of his parents. You must ask Freddy if Joran drove the cars of his parents. The parents of Joran have two cars and they are a dark blue "Hyundai" jeep and a red car of which I now no longer remember what kind.

On your question if I know the name of Joran’s second brother, I can only give you the following answers:
Joran has two (2) younger brothers but I don’t know their names. I think that Joran’s brother is fifteen (15) years old.

On your question if the fifteen-year-old brother of Joran can drive a car, I cannot answer that question.

On your question who can tell the truth to you, with the exception of Joran, Deepak and I, I can tell you the following:
Freddy is the person Joran confides in and he can tell you the truth.

On your question how often Joran has driven my mother’s car, I will explain the following:
Joran has only driven my mother’s car (1) time. I can say to you that I saw he did it well. I’m not aware of how Joran learned to drive a car.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_56727392
Telefoon van Jorans broer
Leraar verhoord in zaak-Holloway

Een Arubaanse leraar is vorige week verhoord in de zaak van de verdwenen Amerikaanse tiener Natalee Holloway.

Betrokkenheid

Dat meldt de Antilliaanse krant Amigoe. De leraar had in 2006, een jaar na de verdwijning van Holloway, een mobieltje gevonden. Aangenomen werd dat die van de vader van Joran van der Sloot was. Joran wordt verdacht van betrokkenheid bij Natalee's verdwijning.
Quadrace

De telefoon blijkt van Jorans broer Valentijn te zijn. Die had hem verloren tijdens een quadrace. De vinder had een paar nummers op de gsm gebeld en kreeg daarna vader Van der Sloot aan de lijn.
Politie

De leraar was nog niet eerder verhoord omdat de politie pas onlangs over de vondst werd geïnformeerd.

http://www.rtl.nl/(/actue(...)r_telefoon_Joran.xml
  † In Memoriam † donderdag 14 februari 2008 @ 14:38:15 #96
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_56727537
quote:
[ afbeelding ]

Volgens mij staan die wielen vast in het zand
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:04:54 #97
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56728109
quote:
[ afbeelding ]

Misschien wel, maar die auto is een toeristische attractie in Bush Gardens in de USA (stuur zit ook aan de verkeerde kant voor de USA). De wielen van deze autoi staan tot aan de assen in het zand, daar wordt dus niet mee gereden.
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:06 schreef johan555 het volgende:
ook ben ik benieuwd of er in deze regio gezocht is ,liggen ook nogal wat (ongebruikte ?) pijpen
click on pic to enlarge

[ afbeelding ]
Da's de Valero raffinaderij in San Nicolas, zo'n 30 km verderop gelegen vanaf het Holiday Inn.
Lijkt me stug dat ze daar helemaal naar toe zijn gereden (voor een Arubaan is die afstand in z'n beleving zoiets als Leeuwarden-Maastricht) om zich van een lijk te ontdoen.
Dit gebied staat overigens dag en nacht onder bewaking en de raffinaderij draait 24 uur per dag...
pi_56729756
mad master ik heb gehoord dat er bij het holliday in en marriot infra rood camera's staan weet jij daar iets vanaf ?
  donderdag 14 februari 2008 @ 17:47:17 #99
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_56731260
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:26 schreef johan555 het volgende:
mad master ik heb gehoord dat er bij het holliday in en marriot infra rood camera's staan weet jij daar iets vanaf ?
Op straat rondom de hotels zeker niet, net gevraagd aan mijn vriend hier die schuin tegenover het Holiday Inn werkt in een restaurant.
Of er bij de hotels zelf camer's hangen weet ik niet en mijn vriend ook niet. Ik kan het ook niet meer checken, want vanavond keer ik terug naar Nederland...
pi_56733160
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:31 schreef letsgetthiscasesolved het volgende:
Telefoon van Jorans broer
Leraar verhoord in zaak-Holloway

Een Arubaanse leraar is vorige week verhoord in de zaak van de verdwenen Amerikaanse tiener Natalee Holloway.

Betrokkenheid

Dat meldt de Antilliaanse krant Amigoe. De leraar had in 2006, een jaar na de verdwijning van Holloway, een mobieltje gevonden. Aangenomen werd dat die van de vader van Joran van der Sloot was. Joran wordt verdacht van betrokkenheid bij Natalee's verdwijning.
Quadrace

De telefoon blijkt van Jorans broer Valentijn te zijn. Die had hem verloren tijdens een quadrace. De vinder had een paar nummers op de gsm gebeld en kreeg daarna vader Van der Sloot aan de lijn.
Politie

De leraar was nog niet eerder verhoord omdat de politie pas onlangs over de vondst werd geïnformeerd.

http://www.rtl.nl/(/actue(...)r_telefoon_Joran.xml
Hopelijk is nagegaan wanneer voor het laatst met dat gevonden mobieltje is gebeld en naar wie enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')