You didn't have any sleep yet, did you?quote:
I have to correct myself, it isn't Tom Twitty but Jar Twitty who's the twins father. (there's no Tom other then Thomas) George Twitty is Natalee's step brother. (the only George I could find in this story) Matt Holloway is Natalee's biological brother.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
And George was the second husband of Beth, wasn't he?
Interesting question indeed. Because why would the corrupted adminstration of Aruba go to these lengths to protect, a to them obviously very important judge trainee, to let him fall like a brick later on?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:11 schreef johan555 het volgende:
rechter in opleiding en dat is afgeketst, vreemd nietwaar???
weet iemand waarom Paulas van der sloot nu geen rechter in opleiding meer is ?
ik vind dat nog steeds erg vreemd waarom ie nu gewoon weer advocaatje is geworden
But Jug is the same as George I thought?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
I have to correct myself, it isn't Tom Twitty but Jar Twitty who's the twins father. (there's no Tom other then Thomas) George Twitty is Natalee's step brother. (the only George I could find in this story) Matt Holloway is Natalee's biological brother.
Nou nog een x dan want nee ik heb niet geslapen en moet ook nog eens zo wegquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
But Jug is the same as George I thought?
Ik hoef niet meer weg gelukkig.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nou nog een x dan want nee ik heb niet geslapen en moet ook nog eens zo weg
En Thomas woonde bij zijn vader? En woonde dus in hetzelfde huis als Natalee?quote:Jug (George) Twitty en Jar (nogwattes) Twitty ... ( die namen Jug en Jar) zijn tweelingen
Hunter is de neef van Jug en Thomas is zijn zoon.
http://www.riehlworldview(...)alee_hollowa_30.htmlquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:11 schreef johan555 het volgende:
rechter in opleiding en dat is afgeketst, vreemd nietwaar???
weet iemand waarom Paulas van der sloot nu geen rechter in opleiding meer is ?
ik vind dat nog steeds erg vreemd waarom ie nu gewoon weer advocaatje is geworden
met de zaak bemoeien zullen ze ook niet doen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de meningen verdeeld zijn over dat er in de zaak Joran van der Sloot sprake is van een cover-up. Over de corruptie zal er nauwelijks erg grote verdeeldheid zijn, denk ik. Ik geloof ook wel dat er in de economische sfeer redelijk wat corruptie zal voorkomen. Nepotisme en cliëntelisme zullen ook wel aan de orde van de dag zijn.
PVV zou er beter aan doen om zich niet te mengen in de zaak Holloway, waarover de meningen vooralsnog sterk verdeeld lijken te zijn, maar energie te steken in het bewijzen van corruptie in de economische sfeer, nepotsme en cliëntelisme om hun doel te bereiken; dat op zich al is wrs een hele kluif. Want er zullen wel corrupte individuen zijn aan te wijzen, maar of dit nu betekent dat de hele samenleving en haar bestuur daar corrupt is?
If you mean that Jug/George is Beth's second husband that's correct, she was formerly married to Dave Holloway.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
But Jug is the same as George I thought?
Ik snap mijn vergissing eerder.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:25 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nou nog een x dan want nee ik heb niet geslapen en moet ook nog eens zo weg
Jug (George) Twitty en Jar (nogwattes) Twitty ... ( die namen Jug en Jar) zijn tweelingen
Hunter is de neef van Jug en Thomas is zijn zoon.
WTF is her maiden name then?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
If you mean that Jug/George is Beth's second husband that's correct, she was formerly married to Dave Holloway.
Ik heb ergens 2 PV'en gelezen waarin zowel Deepak als Satish vertellen dat Joran een keer in hun moeders auto heeft gereden, terwijl hij gedronken had.quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:53 schreef johan555 het volgende:
...
Ook verteld Joran graag dat ie geen rijbewijs heeft ,terwijl ik een foto gezien heb en hij in een terreinwagen rijd.
...
I'm guessing here but I think her maiden name is Reynolds.quote:
rijdt die auto dan.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:58 schreef johan555 het volgende:
[ afbeelding ]
ja hoor hij kan gewoon autorijden
From Deepak PV…6/13quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:58 schreef johan555 het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij staan die wielen vast in het zandquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:58 schreef johan555 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien wel, maar die auto is een toeristische attractie in Bush Gardens in de USA (stuur zit ook aan de verkeerde kant voor de USA). De wielen van deze autoi staan tot aan de assen in het zand, daar wordt dus niet mee gereden.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:58 schreef johan555 het volgende:
[ afbeelding ]
Da's de Valero raffinaderij in San Nicolas, zo'n 30 km verderop gelegen vanaf het Holiday Inn.quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:06 schreef johan555 het volgende:
ook ben ik benieuwd of er in deze regio gezocht is ,liggen ook nogal wat (ongebruikte ?) pijpen
click on pic to enlarge
[ afbeelding ]
Op straat rondom de hotels zeker niet, net gevraagd aan mijn vriend hier die schuin tegenover het Holiday Inn werkt in een restaurant.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:26 schreef johan555 het volgende:
mad master ik heb gehoord dat er bij het holliday in en marriot infra rood camera's staan weet jij daar iets vanaf ?
Hopelijk is nagegaan wanneer voor het laatst met dat gevonden mobieltje is gebeld en naar wie enzo.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:31 schreef letsgetthiscasesolved het volgende:
Telefoon van Jorans broer
Leraar verhoord in zaak-Holloway
Een Arubaanse leraar is vorige week verhoord in de zaak van de verdwenen Amerikaanse tiener Natalee Holloway.
Betrokkenheid
Dat meldt de Antilliaanse krant Amigoe. De leraar had in 2006, een jaar na de verdwijning van Holloway, een mobieltje gevonden. Aangenomen werd dat die van de vader van Joran van der Sloot was. Joran wordt verdacht van betrokkenheid bij Natalee's verdwijning.
Quadrace
De telefoon blijkt van Jorans broer Valentijn te zijn. Die had hem verloren tijdens een quadrace. De vinder had een paar nummers op de gsm gebeld en kreeg daarna vader Van der Sloot aan de lijn.
Politie
De leraar was nog niet eerder verhoord omdat de politie pas onlangs over de vondst werd geïnformeerd.
http://www.rtl.nl/(/actue(...)r_telefoon_Joran.xml
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |