quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:30 schreef GambinoT het volgende:
nee
quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:30 schreef GambinoT het volgende:
nee
quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:22 schreef Mejoon het volgende:
Belde net mijn vriend wakker om hem een fijne valentijnsdag te wensen.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:33 schreef Mejoon het volgende:
Kreeg van mij zoontje een brief: Nee niet doen ik geef jou een soen mijn liefsden. Dat is wel schattig.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:37 schreef BossFight het volgende:
Ik heb niemand om er mee aan te doen!
Lieve Jojoortjequote:Op donderdag 14 februari 2008 00:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Zoja...
Wat dan ?
Ik ga denk ik een bepaald meisje een geheim gedicht sturen
[ afbeelding ]
Nou dan wens ik je de valentering toe. Lekker de hele dag hartjes schijten bwehehe.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:10 schreef SharQueDo het volgende:
Commercieel uitgemolken troep. Het is vandaag nog net zo'n stervende hoere kutdag als elk ander godganse dag. En iedereen die mij gelukkige valentijn wenst of tegen mij begint over valentijn wens ik een terminale ziekte toe.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:10 schreef SharQueDo het volgende:
Commercieel uitgemolken troep. Het is vandaag nog net zo'n stervende hoere kutdag als elk ander godganse dag. En iedereen die mij gelukkige valentijn wenst of tegen mij begint over valentijn wens ik een terminale ziekte toe.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:37 schreef BossFight het volgende:
Ik heb niemand om er mee aan te doen!
Hoe oud zijn jullie 2 dan?quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:33 schreef Mejoon het volgende:
Kreeg van mij zoontje een brief: Nee niet doen ik geef jou een soen mijn liefsden. Dat is wel schattig.
Een "valentijns rukje" ??quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:44 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
ook geen favo pr0n mpegje waar je een valentijns rukje bij kan doen?
Wtfquote:
Je bedoelt homos? Ik weet het, het verschil is klein maar zeker aanwezig. Homos zijn nét iets meer geaccepteerd in de maatschappijquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:21 schreef meeloper het volgende:
Valentijn is voor emo's.
Het is dat ik al een quote in m'n sig heb staan, anders zette ik deze geni(t)ale quote er wel in.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt homos? Ik weet het, het verschil is klein maar zeker aanwezig. Homos zijn nét iets meer geaccepteerd in de maatschappij
Gecondoleerdquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:10 schreef Pheno het volgende:
Ik ben al getrouwd, dus nee. Stelletjes die iets voor elkaar doen met valentijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |