Ja altijd word het slechte onthouden om spelers maar slecht te kunnen maken, hij is topscore ooit op wk's.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:57 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik blijf me Ronaldo altijd herinneren als de speler die tijdens het WK van 1998 compleet instortte voor de finale.
Dat zeker, het was een voetballer met een bepaalde klasse. Alleen zal het nooit een van mijn favoriete spelers worden, hij miste voor mij een aansprekende uitstraling.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:00 schreef GambinoT het volgende:
[..]
Ja altijd word het slechte onthouden om spelers maar slecht te kunnen maken, hij is topscore ooit op wk's.
Hij heeft ook finale's beslist.
Hoef je ook niet te hebben, als je maar presteert als voetballer?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:04 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dat zeker, het was een voetballer met een bepaalde klasse. Alleen zal het nooit een van mijn favoriete spelers worden, hij miste voor mij een aansprekende uitstraling.
idd, net als adrianoquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:06 schreef Lippie85 het volgende:
Vond het ongelofelijk dat hij nog zo goed is in PES 7
Ik zat net al even te zoeken naar een topic over Ronaldo, maar kon er geen vinden. Las inderdaad al op VI dat het er niet zo goed uitziet. Jammer.
De wonderdokters van Milan fixen het wel ff.quote:
het is net zijn andere knie nu ...quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:11 schreef Radegast het volgende:
Mja, het was wachten tot het weer fout ging met die verrotte knie van hem. Dit is einde carriere...
El Giganto Gordoquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Z'n carriere was al een paar jaar over... Nu is het alleen helemaal einde verhaal.
Ben benieuwd hoe dik hij over een jaar of 5 is..
Wat ongelooflijk sneuquote:Einde carrière dreigt voor pechvogel Ronaldo
14/02/2008 09:10
Ronaldo moet opnieuw een zware tegenslag zien te verwerken. De 31-jarige spits van AC Milan ligt er waarschijnlijk negen maanden tot een jaar uit nadat woensdagavond het noodlot weer eens had toegeslagen.
Als invaller tegen Livorno ging het al na drie minuten mis. Bij het afzetten voor een hoge bal ging de Braziliaan volledig door zijn linkerknie. In tranen moest hij per brancard worden afgevoerd. De diagnose luidt een volledig afgescheurde kniepees.
De kwetsuur is vrijwel identiek aan Ronaldo's zware knieblessure die hij in 2000 in het shirt van Internazionale opliep. 'Hij wist het zelf al snel en zei me dat deze blessure hetzelfde aanvoelde als destijds in zijn rechterknie', legde Milan-bestuurder Leonardo uit in La Gazzetta dello Sport.
Heel Milan huilde na afloop mee met de onfortuinlijke collega. 'De spelers zijn na de wedstrijd direct vanuit het stadion naar het ziekenhuis gegaan om te kijken hoe het met hem was', vertelde coach Carlo Ancelotti.
'Het is mooi dat zij een ploeggenoot steunen die lijdt. Misschien knapt hij daar op zo'n moeilijk moment in zijn loopbaan van op. Ronie is bij ons altijd een voorbeeldige prof geweest en verdient het niet dat sommigen slecht over hem schrijven.'
WK 1998 en 2002 vergeten?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:48 schreef Joe. het volgende:
... maar zijn carriere was eingelijk na Barcelona al over.
Toch denk ik dat hij nog hoger had kunnen stijgen zonder die eerste blessure. Toen ging het al mis.quote:
Dat zal wel een bepaalde gevoeligheid zijn. Toeval kan je het moeilijk noemen denk ik, alhoewel je natuurlijk veel meer knieën moet hebben om dat echt te mogen concluderen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:01 schreef SCH het volgende:
Hoe kan het toch dat hij diezelfde blessure nu in zijn andere knie heeft, is dat toeval of heeft hij dan een bepaalde gevoeligheid of is er iets met de trainingen en zo?
Ik denk een bepaalde gevoeligheid. Het lijkt me aannemelijk dat zijn knieën (pezen, kruisbanden) een bepaalde zwakte hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:01 schreef SCH het volgende:
Hoe kan het toch dat hij diezelfde blessure nu in zijn andere knie heeft, is dat toeval of heeft hij dan een bepaalde gevoeligheid of is er iets met de trainingen en zo?
Je quote alleen het tweede gedeelte van mijn post...quote:
Wat moet ik daarop zeggen? Alleen op 2006 heeft-ie zeg maar een rentree gemaakt. In 1998 en 2002 was hij top en beoordeeld als wereldvoetballer van het jaar. Na Barcelona heeft hij een geweldig eerste jaar bij Inter gespeeld en zijn eerste vier seizoenen bij Real liegen er niet om.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:18 schreef Joe. het volgende:
[..]
Je quote alleen het tweede gedeelte van mijn post...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |