Iemand die de nuance inzietquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:46 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wel een eyeopener voor de diehardfans, maar zoveel zitten die hier niet.
Iedereen neemt het wel met een grove korrel zout, het is tenslotte een reallife soap en er wordt
regelmatig op de streams terugverwezen naar het spelelement.
Op een enkele uitzondering na die zich vastbijt in een bewoner
100% zeker...quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:46 schreef schatje het volgende:
Ik krijg de indruk dat het door een Lieke fan is geschreven.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Sinds kort ook je eigen "Y" label?
Nee, dat zeker niet. Lieke was voor mij de winares!quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:44 schreef schatje het volgende:
[..]
Dus dat Lieke zo hoog scoorde in de vorige PP klopte ook niet? Suggereer je dat nou?
Hmmmm best wel jammer eigenlijk.... leek me wel een mooi einde van DGK.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:49 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
als dat bericht klopt snap ik er niks van waarom huub zich zo druk maakt met tv maken... waarom zou die dat doen als alles door achter al geregeld is? dan kan ie met zn voeten omhoog wachten hoe 'zijn achterban' alles voor hem regeld.
onzin
100% zeker weten ... dat is een quotje van Dennis.Maar die is via de achterdeur vertrokken afgelopen weekendquote:
In elk geval een fan die van zijn wolk is gevallen en wil dat wij allemaal ook te pletter vallen, alleen dit is FOK en geen VOL of Nolivequote:Op donderdag 14 februari 2008 00:46 schreef schatje het volgende:
Ik krijg de indruk dat het door een Lieke fan is geschreven.
wtf?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:52 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Nee, dat zeker niet. Lieke was voor mij de winares!
Zij heeft zich nooit verlaagd tot agressieve en gore handelingen.
Ze heeft meegedaan met het weg treiteren van Eric.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:52 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wat?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:53 schreef Prospera het volgende:
[..]
In elk geval een fan die van zijn wolk is gevallen en wil dat wij allemaal ook te pletter vallen, alleen dit is FOK en geen VOL of Nolive![]()
Tuurlijk gaat het over geld, intriges en scripts daar is het programma opgebouwd.Dat je daar na anderhalf jaar moet achterkomen
2 miljoen euriequote:Op donderdag 14 februari 2008 00:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat moet dat kosten? Dragen van jouw avatar?
En heeft gelogen tegen Palma wat haar werkelijke reden was waarom ze daar kwam als schoonmaakster.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:54 schreef Yavido het volgende:
[..]
wtf?Was zij niet degene die zich naarbinnen heeft geneukt in DGK? Kom op, wel realistisch blijven!
Maar buiten dat Lieke zich prima gedragen heeft, was ze een heel naar mens. Ze was gewoon echt niet boeiend. Alleen netjes blijven, kan nooit voldoende zijn om de pot te winnen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:52 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ik suggereer, dat ik betwijfel of de Poll echt is. Geen fan weet, wat er met zijn/haar stem gebeurt.
Door manipulatie kunnen ze er voor zorgen, dat mensen door blijven smsen.
(iets, wat ik overigens nog nooit gedaan heb).
Dat vind ik echt zo'n slap gelul... Alsof slavin Amanda zich niet laat laat naaien. zowel door RAT als FEBOquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:54 schreef Yavido het volgende:
[..]
wtf?Was zij niet degene die zich naarbinnen heeft geneukt in DGK? Kom op, wel realistisch blijven!
Huub kickt op de manier, waarop hij zich profileert.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:49 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
als dat bericht klopt snap ik er niks van waarom huub zich zo druk maakt met tv maken... waarom zou die dat doen als alles door achter al geregeld is? dan kan ie met zn voeten omhoog wachten hoe 'zijn achterban' alles voor hem regeld.
onzin
Goed puntquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:56 schreef schatje het volgende:
[..]
En heeft gelogen tegen Palma wat haar werkelijke reden was waarom ze daar kwam als schoonmaakster.
Dat is wat anders dan een eventuele plaatsje in de villa afdwingen door je te laten nemen op een personeelsfeestje notabenequote:Op donderdag 14 februari 2008 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n slap gelul... Alsof slavin Amanda zich niet laat naaien. zowel door RAT als FEBO
En Nadia en Claire en bijna elke meid die voet zet in die Kooi.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n slap gelul... Alsaf slavin Amanda zich niet laat laat naaien. zowel door RAT als FEBO
'dat vind ik', dat is het precies. maar het is toch de waarheid. heb je het filmpje niet gezien waarin ze het allemaal toegeeft? op een rustige eerlijke manier tegen palma in de MB.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n slap gelul... Alsof slavin Amanda zich niet laat laat naaien. zowel door RAT als FEBO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |