Ja ook dat nogquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Bovendien heeft ze een hele lading stro op haar hoofd
flink een paar keer met dr kop tegen de douchewand beschermenquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:13 schreef Meganog1 het volgende:
[..]Je wilt haar even flink in elkaar beschermen?
niks als boeren in gimmert hequote:Op woensdag 13 februari 2008 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja ook dat nogen als het mee zit komt dat spontaan tot ontbranding (hooibroei)
Ik gun niemand permanent letsel. Maar Brian een tijdje in het ziekenhuis, zodat "Man"nie er uitgetreiterd kan worden:quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:19 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ongenadig op z'n donder krijgt..Op z'n minst 2 gebroken ribben of een paar losse tandjes moet toch kunnen lukken..
Misschien is dat de hele opzet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:19 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ongenadig op z'n donder krijgt..Op z'n minst 2 gebroken ribben of een paar losse tandjes moet toch kunnen lukken..
+1quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik gun niemand permanent letsel. Maar Brian een tijdje in het ziekenhuis, zodat "Man"nie er uitgetreiterd kan worden:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:17 schreef Yavido het volgende:
[..]
Huub zou er zo op reageren:
[Huub mode aan]
wtf denk je wel niet?Gek! Fok jou irri ! Fok jou!
Denk je nou werkelijk dat jij ook maar iets van me weet?Met je achterlijke kutobservaties en meningen hier op dit forum?
![]()
Wie is hier nou fucking obsessed? Jij toch? Fok jou irri! Ik zou m'n pik nog niet eens aan je haren willen afvegen!![]()
Stinkhoer !!
![]()
![]()
Ik ga die fucking kooi winnen, ga maar janken kutkind
[Huub mode uit]
Maar goed, we houden het kort. Alles voor het spel. Dat is dan mijn reactie
whahahaquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:15 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Regelmaat in zijn leven is erg belangrijk, voordat hij zondag een dwarslaesie geslagen wordt.
eisjj gut vohr treenieng vohr sondag weetje, yuri moet kapoet!quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:23 schreef Kaleddis het volgende:
Toch wel zielig dat de FEBO die twee elke avond in de kou naar buiten stuurd
Is het ook bekend hoe dat werkt als er iemand opgenomen moet worden in een ziekenhuis?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik gun niemand permanent letsel. Maar Brian een tijdje in het ziekenhuis, zodat "Man"nie er uitgetreiterd kan worden:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:08 schreef Yavido het volgende:
Huub is Claire weer aan het inpalmen, wat een smerige loverboy is het ook
Huub is:
- geyl, en wil vanavond neuqen
- gaat voor 100% dekking
- bang dat hij Jaap's dekking kwijt is
dommer dan Amanda ??? Dat is onmogelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:25 schreef coldstar het volgende:
Claire moet maar eens snel stoppen met al die alcohol die ze drinkt. Amanda zegt dat ze heel erg dom is en die heeft nog gelijk ook, ze is nog stommer als het paard van christus. Wat een doos zeg.......
[..]
[Huub mode aan]
Denk je nou werkelijk dat jij ook maar iets van me weet?Met je achterlijke kutobservaties en meningen hier op dit forum?
![]()
Wie is hier nou fucking obsessed? Jij toch? Fok jou irri! Ik zou m'n pik nog niet eens aan je haren willen afvegen!![]()
Stinkhoer !!
![]()
![]()
[Huub mode uit]
![]()
![]()
![]()
en waar is dat stro dat ze van dr kop hebben geplukt?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Amanda is kort van geheugen, waar heb je stro voor nodig als de 'man' al een zak hooi is.
evelien heeft ook in het ziekenhuis gelegen, en die mocht ook weer terug.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is het ook bekend hoe dat werkt als er iemand opgenomen moet worden in een ziekenhuis?
Zijn ze dan gediskwalificeerd? Of mogen ze dan lekker alle spelinformatie op hen gemak toegespeeld krijgen, streams kijken, en weer terug de villa in?
[..]
[Huub mode aan]
![]()
Stinkhoer !!
![]()
![]()
[Huub mode uit]
Ik ook hoor, je zou er toch bijna intrappen als je niet beter wist?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:25 schreef Desii het volgende:
[..]
ik moet er wel om lachuh..... hij krijgt het elke keer toch weer voor elkaar
hij is gewoon geknipt voor dgk en van alle markten thuis
(gemeen, hard, lief, romantisch hij kan het allemaal)
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:26 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en waar is dat stro dat ze van dr kop hebben geplukt?
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:25 schreef Desii het volgende:
[..]
ik moet er wel om lachuh..... hij krijgt het elke keer toch weer voor elkaar
hij is gewoon geknipt voor dgk en van alle markten thuis
(gemeen, hard, lief, romantisch hij kan het allemaal)
christus had een paard? wis ik niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:25 schreef coldstar het volgende:
Claire moet maar eens snel stoppen met al die alcohol die ze drinkt. Amanda zegt dat ze heel erg dom is en die heeft nog gelijk ook, ze is nog stommer als het paard van christus. Wat een doos zeg.......
gij wittutquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kort hooi kan ook gaan broeien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |