Mwah, ik heb je gifje gezien maar dat ik daar nou opgewonden van raakte....quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
Del is door haar knie gegaan met haar laatste 'sexie' dansje
En anders had Brian er vanavond in bed wel tegenaan getrapt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
Het was meer een voorstelling van houten klaas en co.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mwah, ik heb je gifje gezien maar dat ik daar nou opgewonden van raakte....![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:05 schreef mazaru het volgende:
Ohhh jee!! Brrr is zijn hakbijl kwijt.
Heeft iemand Raspoetin in de gaten gehouden? Die gaat vannacht Huub zijn hoofd er af hakken.
Enorm "sexie"!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:04 schreef mazaru het volgende:
ik nie iig... ik kreeg ook meer zin om haar 'te beschermen' tot ze ermee ophoudquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mwah, ik heb je gifje gezien maar dat ik daar nou opgewonden van raakte....![]()
hmz lijkt op de poll op degoudenkooi.tv staat nooit bij wat je zou willen kiezen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:08 schreef Yavido het volgende:
Huub is Claire weer aan het inpalmen, wat een smerige loverboy is het ook
Huub is:
-geyl, en wil vanavond neuqen
- gaat voor 100% dekking
- bang dat hij Jaap's dekking kwijt is
3.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:10 schreef riri het volgende:
Hetzelfde riedeltje wat ie naar alle vrouwen afsteekt...
herhaling van zetten....allemaal met het doel om persoon in kwestie van hem afhankelijk te maken.
Na tijden observere'n is één iets erg opvallend...alle vrouwen die in zijn praatjes trappen hebben een een soort overdreven adoratie en afhankelijkheid van hun vader...of liggen met thuis overhoop
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik nie iig... ik kreeg ook meer zin om haar 'te beschermen' tot ze ermee ophoud
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:09 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik nie iig... ik kreeg ook meer zin om haar 'te beschermen' tot ze ermee ophoud
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:11 schreef petraa het volgende:
[..]
3.
Dit riedeltje horen we ook al weken maanden.![]()
![]()
Dat man, dat roept ze echt al maanden. Vooral als ze ziek is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:13 schreef mazaru het volgende:
A: Man moet je geen stro pakken?
Is dat de laatste nieuwe? Brr heet voortaan man, en del vrouw?
Het worden echt Neanderthalers
Regelmaat in zijn leven is erg belangrijk, voordat hij zondag een dwarslaesie geslagen wordt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:13 schreef cobain94 het volgende:
Brian word steeds voorspelbaarder met zijn dagelijkse ijsje eten en een vuurtje stoken..(heeft hij z'n ijsje alweer gehad trouwens?)
Amanda is kort van geheugen, waar heb je stro voor nodig als de 'man' al een zak hooi is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:13 schreef mazaru het volgende:
A: Man moet je geen stro pakken?
Is dat de laatste nieuwe? Brr heet voortaan man, en del vrouw?
Het worden echt Neanderthalers
Ik dacht ze echt doorgedraaid was. Ze riep een paar keer "Mannnnn Mannnnn"quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:14 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat man, dat roept ze echt al maanden. Vooral als ze ziek is.
Mahan, ik moet kotsen!!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Amanda is kort van geheugen, waar heb je stro voor nodig als de 'man' al een zak hooi is.
Huub zou er zo op reageren:quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:10 schreef riri het volgende:
Hetzelfde riedeltje wat ie naar alle vrouwen afsteekt...
herhaling van zetten....allemaal met het doel om persoon in kwestie van hem afhankelijk te maken.
Na tijden observere'n is één iets erg opvallend...alle vrouwen die in zijn praatjes trappen hebben een een soort overdreven adoratie en afhankelijkheid van hun vader...of liggen met thuis overhoop
Hoe dom kan je zijn. Wij snapen er hier helemaal niets van, van zo'n sufkut. Sorry hoor.....quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:03 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Huub voelt nattigheid, dus daarom probeert hij weer dekking te krijgen van claire. Claire visa versa..Allebei bang voor een exit..
Toch niet een foto he?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:16 schreef petraa het volgende:
B: Ik ben Hans zo ontzettend dankbaar. Ik wil ook iets voor hem regelen iets ludieks.
Ik hoop dat hij ongenadig op z'n donder krijgt..Op z'n minst 2 gebroken ribben of een paar losse tandjes moet toch kunnen lukken..quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:15 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Regelmaat in zijn leven is erg belangrijk, voordat hij zondag een dwarslaesie geslagen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |