Dat is wat anders dan een eventuele plaatsje in de villa afdwingen door je te laten nemen op een personeelsfeestje notabenequote:Op donderdag 14 februari 2008 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n slap gelul... Alsof slavin Amanda zich niet laat naaien. zowel door RAT als FEBO
En Nadia en Claire en bijna elke meid die voet zet in die Kooi.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n slap gelul... Alsaf slavin Amanda zich niet laat laat naaien. zowel door RAT als FEBO
'dat vind ik', dat is het precies. maar het is toch de waarheid. heb je het filmpje niet gezien waarin ze het allemaal toegeeft? op een rustige eerlijke manier tegen palma in de MB.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n slap gelul... Alsof slavin Amanda zich niet laat laat naaien. zowel door RAT als FEBO
Duh..alsof die Siliconeslet zich niet al bij voorbaat bij die RAT beschikbaar steldequote:Op donderdag 14 februari 2008 01:00 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan een eventuele plaatsje in de villa afdwingen door je te laten nemen op een personeelsfeestje notabene
Verhaal zit er tussenin. Zal wel ergens een kern van waarheid inzitten wat betreft afspraken en geldafspraken e.d. Maar dit was toch al bekend?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:58 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Het verhaal is waar of niet waar. Wat zeer waarschijnlijk een feit is, is dat er veel geld verdient kan worden en wordt.
Zij geeft het toe, de rest zijn 'achterbakse hoeren'. Hier kunnen wij over twisten, heeft geen zinquote:Op donderdag 14 februari 2008 01:02 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
'dat vind ik', dat is het precies. maar het is toch de waarheid. heb je het filmpje niet gezien waarin ze het allemaal toegeeft? op een rustige eerlijke manier tegen palma in de MB.
Ze geeft toe, dat ze kostte wat het kost die Kooi in wilde, maar niet, dat zij dit neukend wilde doen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:02 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
'dat vind ik', dat is het precies. maar het is toch de waarheid. heb je het filmpje niet gezien waarin ze het allemaal toegeeft? op een rustige eerlijke manier tegen palma in de MB.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Ze geeft toe, dat ze kostte wat het kost die Kooi in wilde, maar niet, dat zij dit neukend wilde doen.
Zal mij niets verbazen als dit idee van Huub af komt. Hij weet als geen ander, dat sex verkoopt.
Zo preuts als Lieke was, zo bijna zeker weet ik, dat dit niet haar eerste manier was om die Kooi in te komen.
Ze ging niet voor niets als schoonmaakster werken??
Kijk toch hoe Huub die meiden naar zich toe lult.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:01 schreef tipsch het volgende:
Heeft Jeroenske alles nog gefilmd?
OK, zij is dan welliswaar geen achterbakse hoer, maar wel een hoer.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zij geeft het toe, de rest zijn 'achterbakse hoeren'. Hier kunnen wij over twisten, heeft geen zin
quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda is zo veel leuker met Huub en Eric .....![]()
Denkt iemand aan een nieuwe COS, ik ga dit keer niet de lul zijn
Perfect Prospera![]()
Ik weet niet meer wie het was, maar die had gezegd dat Lieke miljonair mocht worden indien ze met Huub zou neuken.quote:
Kenneth heeft al betaald!quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:08 schreef Yavido het volgende:
[..]!
Patrick: "toe maar jonguh, vertel het me, wat is er gebeurd jonguh'
jeroen: 'nee laat maar joh, die goeie vriend van me, ik zweer het je, zijn naam neem ik mee mijn graf in, maar die gast vertelde het me'
Patrick: "wat dan jonguhh zeg het me, mij kun je vrtrouwen, dat weet je toch jonguh?"
Jeroen: "Oke, nou, eh kenneth heeft me 25k betaald om Huub om te leggen!"
Patrick: "oke jonguh, ik ben blij dat je het hebt verteld, mij kun je vertrouwen, dat weet je toch? "
Jeroen: "ja, ik ga morgen met die vriend even een bootje huren. Zetten we met Brian een val op[ voor Huub & Claire"
Ok, en dit alles is gefilmd in een landrover.....
Anders wel voor o.a. Huub toch? Die heeft Amanda nog geproefd.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Duh..alsof die Siliconeslet zich niet al bij voorbaat bij die RAT beschikbaar stelde
Het is zowiezo raar dat er allemaal van stereo-type vrouwtjes in zitten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:01 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
En Nadia en Claire en bijna elke meid die voet zet in die Kooi.
Kijk, hoeveel moeite Claire heeft om Huub te 'weerstaan'.
Ondertussen zien wij dat Claire geen ster is, dus dit speelt zij niet.
Ze wordt echt helemaal door die gozer ingepalmd en dat heeft hij ook bij Lieke gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |