Matig, gelukkig heb ik dat gezeur niet gehadquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:02 schreef gronk het volgende:
[..]
Eens is. Ik heb mijn overburen langsgehad die liepen te miepen 'dat ze om 5 uur aten en dat er dan niet geboord mocht worden', mijn onderburen die eisten dat er om 6 uur geen herrie mocht worden gemaakt, etc.
En waar woont jouw huis dan?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als jij iemand weet die ze wil komen ophalen, zijn voor jou, allebei...
Mijn huis woont in Soest.quote:
Naja, boven de schouw laat ik het gewoon wit, onder de schouw zat ik aan zwart te denken...quote:Op maandag 25 februari 2008 22:40 schreef Oksel het volgende:
Verf die schouw dan NIET wit..Maar donkergrijs ofzo. Staat goed bij rood, en je ziet niet meteen dat je kaarsen fikt.
Ik ben notabene in Soest geboren!quote:
Naja, ik heb nog geen flauw idee op welke termijn Xen weer een keer deze kant op komt...quote:Op maandag 25 februari 2008 22:55 schreef Oblivion het volgende:
Ik zal ze voor je opzoeken en klaar leggen.
Neem aan dat je Xennia bedoeld?
Dan kunnen we wel wat afspreken zodat ik haar tegemoet kan rijden...![]()
Komt wel goed.
Nope, liggen niet in de weg.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, ik heb nog geen flauw idee op welke termijn Xen weer een keer deze kant op komt...
Ik weet niet of ze in de weg liggen?
Vette poep!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nope, liggen niet in de weg.
Eet geen voer, dus het zal wel recht komen!
Heb net nog even gechecked, zag er sowieso 1 liggen en als het goed moet er nog 1 liggen, maar het is een beetje rotzooi daar...![]()
En als het goed is ook zo'n ding voor eronder voor de dvd spelerd...
Je hebt de wc schoongemaaktquote:
Saus ik 3 complete kamers, begin jij over de schoongemaakte toiletquote:
Tja, kreeg bericht van m'n hosting dat ik al 150mb over mijn limiet zatquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:30 schreef milagro het volgende:
nouhou, Kasta, al de foto's bijna zijn kruisjes geworden , hier althans, en nu kan ik niet zien hoe wanstaltig je smaak isof hoe ueberhaupt je flatje eruit ziet
verder leuk topic
Kan je nagaan hoe erg ie was!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Saus ik 3 complete kamers, begin jij over de schoongemaakte toilet.
Nah, stom genoeg denk ik pas aan foto's aan het eind van de klusdag, maar misschien dat ik er morgen aan denkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:42 schreef Xennia het volgende:
Ja een geverfde muur!
Heb je ook een foto bij daglicht?
Ik ga toch geen 150 euro betalen voor zoiets simpels als een stoel joh!quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:06 schreef Oblivion het volgende:
Oeh, goed dat je nog wakker bent, weet niet wat je smaak is qua woonkamer meubelen, maar zag een kei van een aanbieding bij blokker...
http://www.blokker.nl/
Links boven, mooie stoelen!
Laminaat ziet er goed uit!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |