Matig, gelukkig heb ik dat gezeur niet gehadquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:02 schreef gronk het volgende:
[..]
Eens is. Ik heb mijn overburen langsgehad die liepen te miepen 'dat ze om 5 uur aten en dat er dan niet geboord mocht worden', mijn onderburen die eisten dat er om 6 uur geen herrie mocht worden gemaakt, etc.
En waar woont jouw huis dan?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Als jij iemand weet die ze wil komen ophalen, zijn voor jou, allebei...
Mijn huis woont in Soest.quote:
Naja, boven de schouw laat ik het gewoon wit, onder de schouw zat ik aan zwart te denken...quote:Op maandag 25 februari 2008 22:40 schreef Oksel het volgende:
Verf die schouw dan NIET wit..Maar donkergrijs ofzo. Staat goed bij rood, en je ziet niet meteen dat je kaarsen fikt.
Ik ben notabene in Soest geboren!quote:
Naja, ik heb nog geen flauw idee op welke termijn Xen weer een keer deze kant op komt...quote:Op maandag 25 februari 2008 22:55 schreef Oblivion het volgende:
Ik zal ze voor je opzoeken en klaar leggen.
Neem aan dat je Xennia bedoeld?
Dan kunnen we wel wat afspreken zodat ik haar tegemoet kan rijden...![]()
Komt wel goed.
Nope, liggen niet in de weg.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, ik heb nog geen flauw idee op welke termijn Xen weer een keer deze kant op komt...
Ik weet niet of ze in de weg liggen?
Vette poep!quote:Op maandag 25 februari 2008 23:42 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nope, liggen niet in de weg.
Eet geen voer, dus het zal wel recht komen!
Heb net nog even gechecked, zag er sowieso 1 liggen en als het goed moet er nog 1 liggen, maar het is een beetje rotzooi daar...![]()
En als het goed is ook zo'n ding voor eronder voor de dvd spelerd...
Je hebt de wc schoongemaaktquote:
Saus ik 3 complete kamers, begin jij over de schoongemaakte toiletquote:
Tja, kreeg bericht van m'n hosting dat ik al 150mb over mijn limiet zatquote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:30 schreef milagro het volgende:
nouhou, Kasta, al de foto's bijna zijn kruisjes geworden , hier althans, en nu kan ik niet zien hoe wanstaltig je smaak isof hoe ueberhaupt je flatje eruit ziet
verder leuk topic
Kan je nagaan hoe erg ie was!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 12:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Saus ik 3 complete kamers, begin jij over de schoongemaakte toilet.
Nah, stom genoeg denk ik pas aan foto's aan het eind van de klusdag, maar misschien dat ik er morgen aan denkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 18:42 schreef Xennia het volgende:
Ja een geverfde muur!
Heb je ook een foto bij daglicht?
Ik ga toch geen 150 euro betalen voor zoiets simpels als een stoel joh!quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:06 schreef Oblivion het volgende:
Oeh, goed dat je nog wakker bent, weet niet wat je smaak is qua woonkamer meubelen, maar zag een kei van een aanbieding bij blokker...
http://www.blokker.nl/
Links boven, mooie stoelen!
Laminaat ziet er goed uit!![]()
Nou zeg als jij dat al duur vindt?? goedkoper kan je ze echt niet krijgen hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ga toch geen 150 euro betalen voor zoiets simpels als een stoel joh!.
En ja, ik weet dat al die teringbende zo duur is, maar ik weiger het er simpelweg voor af te tikken.
En als dat van BE niet lukt, dan kun je alle nieuwe linkjes posten in één topic met ene verwijzing naar het postnummer.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, kreeg bericht van m'n hosting dat ik al 150mb over mijn limiet zat.
En aangezien ik alleen de foto's host op die server heb ik ze er maar even afgegooid.
Ik zou ze wel ergens anders kunnen hosten, maar ik de kan de linkjes niet aanpassen.
Nah, de samenvatting dan maar:quote:Op woensdag 27 februari 2008 01:14 schreef Oblivion het volgende:
Is niet duur man!![]()
Of ga je voor tweedehands?
Naja, die witte bank, de huidige salontafel en het tv-meubel gaan er uit en die relaxstoel gaat naar de relaxkamer, vandaarquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:03 schreef Oblivion het volgende:
Jaja, maar deze zijn geen 1000 euro...![]()
Je maakte wel verontschuldigingen tegenover de tijdelijke meubels die er nu stonden...![]()
Maar genoeg mierengeneuk...
Ik had al aan je andere meubels gezien dat je niet zoveel om uiterlijk vertoon in je huis gaf, maar dan nog...![]()
Tipje mag toch?
Kan je niet anders dan gelijk geven, alcohol en sigaretten maken nog wel eens gaten...
Ik wil de after foto's van een party wel eens zien....
Nah nee, voornamelijk omdat m'n kameraden de laminaatleggers net zo makkelijk zijn als ikquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:19 schreef milagro het volgende:
omdat het doorloopt naar de hal, en daar ligt het dan wel in de lengte , gok ik zo
In de woonkamer pleur ik waarschijnlijk onderaan van dat mooi makkelijke folieplakspul zodat de kinderen in de speeltuin hieronder niet direct m'n bolle reet inkijken als ik naakt door het huis huppel.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:09 schreef milagro het volgende:
maar ze zei wel 'meneer' tegen je , Kasta![]()
ga je nog gordijnen doen of denk je , net als een vriend van mij, nah, ik zit twee hoog, toch geen inkijk, dus boeienen dan enkel de bedreum opdat je zomers niet om 5 uur al naast je bed staat vanwege ochtendgloren?
je hoeft natuurlijk geen kamerbrede gordijnen te nemen, he, als het puur voor de sjiek is, en je ze ws toch nooit dicht doet.quote:Op woensdag 27 februari 2008 14:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
In de woonkamer pleur ik waarschijnlijk onderaan van dat mooi makkelijke folieplakspul zodat de kinderen in de speeltuin hieronder niet direct m'n bolle reet inkijken als ik naakt door het huis huppel.
Daarnaast waarschijnlijk lamellen/rolgordijn tegen de zon en nog een paar zware, donkere (zwart/blauwe) gordijnen omdat het gewoon chique staat.
In de relaxkamer waarschijnlijk niks aangezien daar toch niet zoveel zon naarbinnen komt.
Éventueel dezelfde gordijnen als in de woonkamer, maar dat is nogal afhankelijk van de kosten per meter; denk namelijk dat dergelijke luxe gordijnen verdomd prijzig zullen zijn.
In de slaapkamer wil ik ze echter wel sowieso.
En in de hobbykamer waarschijnlijk alleen lamellen/rolgordijnen.
Wacht maar tot het groffere werk eenmaal achter de rug is en ik over de details ga nadenkenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:54 schreef SEMTEX het volgende:
Tis wel een echt mannenhok he?
Is geen dis ofzo, maar die kleur heb ik jarenlang in mijn maagdelijke tienerkamer gehadquote:Op dinsdag 26 februari 2008 05:01 schreef kastanova het volgende:
De gehele pokerkamer is inmiddels (voor de eerste keer) geschilderd met de "roze" verf.
Zet ik net de foto's op de laptop: VOL ORBS!
[ afbeelding ]
Tja, eerst maar eens even afwachten wat het met de tweede laag wordt zodra het opgedroogd is.
Nu je dit zegt, telkens als ik een foto van kasta zag dacht ik altijd, die vent kan zo in een duitse oorlogfilm spelen....quote:
Nou, toevallig had ik het er nog over met de buurman...quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:29 schreef Oksel het volgende:
Ja, zo eentje die het vuile werk liever zélf deed in plaats van het uit te besteden (zoals het hoorde).. Zo'n echte sadist..
Nee-nee sticker halenquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:53 schreef kastanova het volgende:
Die vorige bewoner krijgt namelijk nog elke dag een shitload aan folders
Als je maar wel even aan het incassobureau doorgeeft dat hij er niet meer woontquote:en post waaronder iedere dag 1 of meerdere doldwaze briefjes van het Justitieel Incasso bureau.
Gisteren per ongeluk met m'n stanleymes uitgeschoten over de envelop en meneer is kennelijk een beetje een boefje geweest; de staat wil een paar duizend euro schadevergoeding zien vanwege enkele inbraakjes e.d.
De rest van de post zal ik dan maar ongemoeid laten.
Als de deurwaarder langskomt en een ander naambordje ziet hangen, dan zal er bij hem toch ook wel een lampje gaan branden lijkt me.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee-nee sticker halen
[..]
Als je maar wel even aan het incassobureau doorgeeft dat hij er niet meer woont
Oh fuck, helemaal vergeten!quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:52 schreef Brighteyes het volgende:
Als je zorgt dat jij op dat adres ingeschreven staat
meestal is een gemeenthuis op zaterdag dicht... ambtenarenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh fuck, helemaal vergeten!.
Zaterdag maar eens even zien te regelen.
Dan is het gemeentehuis dichtquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh fuck, helemaal vergeten!.
Zaterdag maar eens even zien te regelen.
Dat gaat volgende week worden danquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
meestal is een gemeenthuis op zaterdag dicht... ambtenaren
Vergeet je paspoort niet mee te nemenquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat gaat volgende week worden dan.
Die heb ikquote:Op zaterdag 23 februari 2008 04:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben zaterdag samen met MUUS naar de Ikea geweest...
Oorspronkelijk om meubels uit te zoeken, maar daarna zijn we voornamelijk op zoek geweest naar een (ijs)beren- of schapenvel.
Kwam ik daar toch toffe lampen tegen!
Naja, het is dat MUUS me tegenhield, anders had ik nu onwijze toffe fakkellampen in de hal gehad.
Okay, ze had een punt aangezien ze bij de kinderkamerafdeling hingen en van plastic waren, maar toch.
Mevrouw, u bent geweldig!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:15 schreef Adelante het volgende:
openingstijden gemeentehuis om aan de balie in te schrijven zijn niet erg praktisch meestal:
openingstijden : 09.00 - 16.00 uur (ma/di/wo/vr) en 09.00 - 19.00 uur (do)
maar gelukkig kan het ook digitaal:
http://www.almelo.nl/Smartsite.shtml?ch=TER&id=51770&method=toon&product=50385
quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:18 schreef Oksel het volgende:
Of in jouw geval, als Duitser, je verblijfsvergunning.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:18 schreef Oksel het volgende:
Of in jouw geval, als Duitser, je verblijfsvergunning.
[ afbeelding ]
Jouw tijd komt ook nog wel "down Under"....quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:29 schreef Oksel het volgende:
Dat plaatje vraagt gewoon om meer..
Toepasselijke smiley, ik heb hier namelijk geen printerquote:
Bah een beurs. Vraag vivi maar, die woont in Zeistquote:Op donderdag 28 februari 2008 01:46 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja Xen, ga eens even kijken voor me.
Hé Vivi, ga eens voor me kijken; ik wil typische mannenzooi!quote:Op donderdag 28 februari 2008 02:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Bah een beurs. Vraag vivi maar, die woont in Zeist
Ik ga sowieso (ik heb een uitnodigingquote:Op donderdag 28 februari 2008 02:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé Vivi, ga eens voor me kijken; ik wil typische mannenzooi!
Rood is de rotste kleur om te verven. Ze zeggen dat het helpt eerst geel of grijs op de muur te smeren.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:11 schreef kastanova het volgende:
Ik zou nog even daglicht foto's posten van de "rode" muren:
Met flits:
[ afbeelding ]
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Dit is allemaal 1 laag latex en het is dus maar de vraag of ik dit uberhaupt ooit egaal ga krijgen.
Resultaat tot nu toe:
- Ik; Weinig vertrouwen
- Laminaatlegger 1: Geen vertrouwen en raad me aan de stucadoor te bellen
- Laminaatlegger 2: Volste vertrouwen en denkt dat het door het aanbrengen van de tweede laag alles goed komt.
- Stucadoor: Heeft het nog niet gezien, maar puur op basis van mijn (vrij negatieve) omschrijving denkt hij toch nog dat ik met de 2e laag een heel eind kom.
Nou K&W mensen, puur op basis van de foto's: Place your bets please!
Maar, maar.... Dat spul kost maar liefst 50 euro per 10 literquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Rood is de rotste kleur om te verven. Ze zeggen dat het helpt eerst geel of grijs op de muur te smeren.
Dat gedaan hebbende, hebben we er hier zeker een laag of vier/vijf op gegooid. Vraagt even wat tijd, maar dan is het ook echt mooi egaal.
Houd!
Moed!
Soldaat!
Kasta!
Ohquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar, maar.... Dat spul kost maar liefst 50 euro per 10 liter.
Ow kasta, Ik wil niet je dag helemaal vergallen, maar je weet dat zowel StJozef als BW als beleid hebben dat je als je ooit vertrekt, de muren en deuren een neutrale kleur moeten hebben die met 1 laag wit te bedekken is? Met andere woorden: als je eruit gaat moeten de muren/deuren weer creme danwel wit zijn. Behang er ook af enzo.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
In overeenstemming met de nieuwe bewoners mag het spul ook (eventueel zelfs tegen betaling) blijven zitten.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:36 schreef verita het volgende:
[..]
Ow kasta, Ik wil niet je dag helemaal vergallen, maar je weet dat zowel StJozef als BW als beleid hebben dat je als je ooit vertrekt, de muren en deuren een neutrale kleur moeten hebben die met 1 laag wit te bedekken is? Met andere woorden: als je eruit gaat moeten de muren/deuren weer creme danwel wit zijn. Behang er ook af enzo.
Sterkte.
Iedereen weet toch dat rood de ergste kleur is om te verven.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:34 schreef kastanova het volgende:
En daar komen ze allemaal nu mee.
Dit is, na de figuurzaagklas op de basisschool, de eerste keer in m'n leven dat ik een kwast/roller in m'n handen heb gehad, dus nee, ik houd eigenlijk nérgens rekening meequote:Op donderdag 28 februari 2008 12:40 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat rood de ergste kleur is om te verven.
Dan had jij betere verf dan ik, mijn muren hebben vijf lagen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:28 schreef Yoni het volgende:
Ik heb mijn rode muur ook drie keer moeten doen. Rood is gewoon echt een rotkleur wat dat betreft.
ja dat zeiden ze bij mijn flatje toen ookquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
In overeenstemming met de nieuwe bewoners mag het spul ook (eventueel zelfs tegen betaling) blijven zitten.
En als ik zag hoe ze hier de muren hebben achtergelaten (cheap ass kalk, verf, stopverf, etc) dan mag ik toch aannemen dat een eventueel nieuwe bewoner dolblij is met deze inmiddels netjes be-/afgewerkte muren/vloeren/plafonds.
Daar maak ik me dus niet zo druk over.
*wijs naar Oblivion...quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:34 schreef kastanova het volgende:
En daar komen ze allemaal nu mee.
quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:43 schreef Oblivion het volgende:
Tuurlijk, wat zit je dwars BEeeetje...je mooie sjieke grijze plintjes...? Na 2 jaar....![]()
![]()
Kasta, gewoon nog een keer doen...
Komt vanzelf goed!
Heb jij een mooie pokerkamer...
Rood dekt nooit de eerste keer.
Anders zou je een tint donker kunnen doen, dekt het misschien beter...
Homo! Had dan geluisterd! 10 euro voor 10 liter bij de Gamme! Huismerkmeuk, 5 lagen. Ik heb het hier ook 100x moeten doen, maar we hebben nu wel echt een tof kleurtje! Schakel gewoon over op huismerkmeuk, en doe het 4/5 keer, en het is goed. Niet zeuren, luisteren.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:19 schreef kastanova het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |