abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:59:29 #1
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56714154

[ Bericht 9% gewijzigd door popolon op 15-02-2008 00:23:45 ]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:01:25 #2
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56714204
Jason Kidd van NJ naar Dallas :

Laatste posts:
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:43 schreef popolon het volgende:
Mavs hebben geen bank meer over.
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:47 schreef D-Wade het volgende:

[..]

Ze moeten zelfs nog een speler halen om aan de minimale eis van een Roster te voldoen.
Zo dun zitten ze daar.
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 21:57 schreef popolon het volgende:
Zal me niks verbazen als Ben Wallace ook in het Westen opduikt binnen een week of wat: Een Shaq- of Gasol 'stopper' kunnen meerdere teams nu wel gebruiken.

En Chicago wil toch van 'm af. Zou geen slechte zijn voor de Mavs (Diop is weg, Dampier is offensief en defensief niet super) maar die hebben niks meer om te traden.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_56714621
Diop hadden ze nooit weg moeten doen. Wat de Nets daarmee willen snap ik eigenlijk ook niet.
Swift vorige week gehaald,Krstic is terug,Sean Williams(?) en nu Diop erbij. Dat zijn dus 4 gelijkwaardige centers.
Nets zijn dus nog iets van plan.

Las dit erover:
quote:
NorthJersey.com reports that according to league sources, the Bulls have discussed a possible trade with the Nets that would send forward Andres Nocioni and guard Thabo Sefolosha to New Jersey for forward Bostjan Nachbar, guard Marcus Williams, forward Antoine Wright and center Jamaal Magloire. Nets president Rod Thorn opted not to comment on the trade rumors and said the Nets are not close to making any deals, yet. "If something presents itself that makes us better, then we have to take a look at it," Thorn said.
pi_56715824
Kidd naar dallas? Had ik nog niet gelezen Gaan alle all-stars nu in het Westen Spelen?
pi_56715929
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef ScienceFriction het volgende:
Kidd naar dallas? Had ik nog niet gelezen Gaan alle all-stars nu in het Westen Spelen?
Valt toch wel mee?

Shaq en Kidd hebben beide niet heel lang meer te gaan. Marion bijvoorbeeld zal de komende jaren wel All Star worden nu.

[ Bericht 13% gewijzigd door F1Bas op 13-02-2008 22:59:33 ]
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_56716095
Hmmm... Shooting percentage van Kidd is wel bedroevend laag dit seizoen met 36%. Devin Harris leek me toch een keeper voor de Mavs. Ik snap niet dat ze nou zo graag Kidd wilden hebben, met 35 jaar oud en een toch mindere defense nu... z'n stats zijn nog steeds goed (behalve shooting dan), maar Dallas gooit toch wel z'n toekomst weg zo lijkt het.

The Wild West wordt steeds interessanter
pi_56716273
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:53 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Valt toch wel mee?

Shaq en Kidd hebben beide niet heel lang meer te gaan. Marion bijvoorbeeld zal de komende jaren wel All Star worden nu.
De Shaq trade en de Kidd trade zijn beide desperation moves van zowel de Suns als de Mavs. Beide zijn een antwoord op de trade van de Lakers. Beide moves zijn erg risky: Enorm veel cap space in een oude speler.
pi_56716539
The Lakers must be falling over with laughter by now.

In the wake of their acquisition of Pau Gasol -- a trade that cost them nothing of value -- two of their biggest rivals for Western Conference supremacy responded by dealing key pieces of their core for Eastern Conference legends in their mid-30s. First, of course, came Phoenix's deal for Shaquille O'Neal last week, and now the Mavericks have jumped in with today's close-to-completion deal for Jason Kidd.

This isn't nearly as bad as the Shaq trade -- let me get that out of the way up front. But it has the same whiff of panic to it, coming as it did after the Mavs suffered consecutive whippings at the hands of second-tier Eastern teams, and following Mark Cuban's insistence that Dallas wouldn't unload half its team for Kidd.

The Jason Kidd Era in Jersey appears to be ending.
But that's exactly what they're about to do. Dallas is about to send Devin Harris, Jerry Stackhouse, DeSagana Diop, Devean George, Maurice Ager, cash and two first-round picks to New Jersey for Kidd, Antoine Wright, Malik Allen and a second-rounder. (Technically it would be two trades, with Wright for a No. 2 as a side deal in order to meet league roster requirements).

Obviously, the two main protagonists are Kidd and Harris. So let me ask you a provocative question that I brought up when the three-way version of this deal was kicked around: Would you trade Harris for Kidd straight up?

Based on notoriety alone, most would offer a quick yes. But shine that light a little closer. Kidd's PER this season is 16.07, while Harris is way ahead at 18.66. This may shock some people who have only seen the reports of his triple-doubles, but Kidd is scoring at a much lower rate this season, shooting a hideous 36.7 percent from the field, and his turnover rate has skyrocketed. While he's far from the only culprit, his decline is one reason the Nets are 25th in offensive efficiency.

Per 40 minutes, Harris averages nearly seven points more; that's huge; he also gets to the line more than twice as often and shoots a far better percentage from the field. His true shooting percentage of 59.2 dwarfs Kidd's 48.3. Think about that difference for a second -- for every nine shots they take (including free-throw sessions), Harris has a one-point advantage.

Finally, Harris is a huge plus at the defensive end, where he has the quickness to defend the Parkers, Pauls and Nashes of the West and was second in the league in offensive fouls drawn last season, according to 82games.com. By my methods, he was the best defensive point guard in the league in 2006-07. Unfortunately, the one guy he struggled against was Baron Davis, a fact that may be seared in the Mavs' memories given how last season ended.

Kidd's two big advantages are passing and rebounding, and they're gargantuan differences, make no mistake. But if you break it down, it seems his numbers in those two categories might decline in Dallas' system.

As far as assists go, the Mavs are one of the league's most isolation-heavy teams and annually have among the league's lowest rates of assisted baskets; the Nets are the opposite and are annually among the highest. It's possible Dallas changes some of that to take advantage of Kidd, of course, but somehow I imagine the high-post isos for Dirk Nowitzki and Josh Howard will remain the bread-and-butter of the offense.

Additionally, Kidd's passing skills are most lethal in transition, but the Mavs run infrequently. While some still imagine this as a wild-west Don Nelson outfit, Dallas has been one of the league's slowest-paced teams ever since Avery Johnson took over.

On the rebounds, New Jersey's frontcourt rebounding was historically bad for the first two months of this season, as I mentioned in another piece earlier on -- leaving a ton of boards available for Kidd to grab. In fact, Kidd's rebound rate has declined quite a bit since Josh Boone took over for Jason Collins, as fewer caroms were left over for the guards. Similarly, he won't have as many boards available for him to snag in Dallas, where the Mavs were already seventh in the league in defensive rebound rate (nearly all of Kidd's boards are defensive).

OK, so he won't score as much as Harris, and he might lose a bit on his rebounds and assists. One can still come up with some offsetting positives. For starters, Kidd is a leader in a locker room that appears in need of one. Dallas' testicular fortitude has been questioned in the past two postseasons, so perhaps he can make a difference there. And it's possible he'll be more motivated in Big D than he was in New Jersey; at the very least, I suspect he'll suffer from fewer headaches.

In addition, Kidd is a good defender against bigger guards, which means Dallas might be able to play him and Jason Terry together for 40 minutes and dispense with the 30 scoreless minutes they're getting each night from the Eddie Jones-Trenton Hassell combo. (Although just in case they get nostalgic, Wright's addition makes it a trio of wing guys who can defend but can't score).

But before you get too excited, look into the future. Kidd is 10 years older and costs five times as much; even after Harris' extension kicks in he'll be triple the cost. Which player do you think you'd rather have in 2008-09? What about in 2009-10, presuming the Mavs extend Kidd, when he'll be 36 and Harris 26?

know, I know -- this move was made primarily with this season in mind. So let's say after all that you still like Kidd better than Harris. Do you like him so much better that you're willing to include Stackhouse and Diop and two first-round draft choices?

Diop was Dallas' starting center and best low-post defender (Side note: guess that Shaq trade had them real worried, huh?), while Stackhouse was one of their most important bench players. In fact, the irony of this trade is that a big reason for Dallas' recent struggles is that Harris and Stackhouse have been injured.

The Mavs are 4-4 since Harris went out; Stackhouse has played only once in that time, for just 11 minutes. It's an ugly 4-4 too. Of the wins, two were against Memphis and one was Milwaukee; of the losses, the losses included one-sided setbacks against Detroit, New Jersey and Philadelphia.

That takes us to an aspect of this trade nobody is paying any attention to: Harris' huge impact on the Mavs' success over the past two seasons. In 2006-07, when Dallas won 67 games, guess who had the biggest on-court vs. off-court point differential? Hint: It wasn't the MVP. According to 82games.com, Dallas was a whopping +14.2 points per 48 minutes with Harris on the court. Moreover, the Harris-Nowitzki combo was the single most effective player combination in the league.

This year, the Harris-Terry-Howard-Nowitzki-Dampier unit has played 164 minutes together and outscored opponents by 43 points (that's a whopping 12.6 points per 48 minutes). The four most common Harris-Terry arrangements all have massively positive point differentials, adding up to an advantage of +20.7 points per 48 minutes (!). So much for the idea that you can't play two small guards together.

No, we're not done yet -- there's one final point to consider. The Nets will likely buy out Stackhouse, but there's no guarantee Dallas will be able to resign him; in fact by rule they aren't allowed to for 30 days.

In the meantime, is it that hard to imagine bench-starved Cleveland diving in with the $4.1 million remaining on its midlevel exception, or the Pistons ($3.86 million) bringing him back to Motown to replace the struggling Jarvis Hayes? For that matter, what about the Spurs ($4.4 million) or Suns (full midlevel) breaking out the wampum just to spite their Western rivals? Keep in mind, too, that these salaries would be prorated for the rest of this year, lowering the luxury tax hit those teams would take.

In the final analysis, then, it seems Dallas gave up quite a bit to make what is, even with the most rose-colored glasses, a marginal upgrade at the point. It's possible it could work, but my issue with this deal is that the risk and reward seem out of line. Much like Phoenix with the Shaq deal, I can't help but wonder if the Mavs are fixated on what Kidd was 18 months ago rather than what he'll be over the next 18 months.

Let me repeat that I'm not nearly not as down on this trade as I am on Phoenix's. But on balance, I think it puts Dallas farther from a title rather than closer. And as a result, I suspect Lakers GM Mitch Kupchak may be having a quiet chuckle when he checks his Blackberry today.
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:28:08 #9
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56717036
Ik snap de Mavs niet dat ze zoveel ofgeven voor een bejaarde.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_56717354
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:28 schreef PirE het volgende:
Ik snap de Mavs niet dat ze zoveel ofgeven voor een bejaarde.
Dat ze veel weggeven snap ik ook niet maar Kidd doet het nog steeds goed vind ik.
  donderdag 14 februari 2008 @ 00:40:11 #11
111854 Chrishop
t'peau flekter
pi_56718408
TVP
[b]lauw[/b] (bn.)
[b]1[/b] Kieren terwijl je vrouw in het gebouw is.
[b]2[/b] Met je matties bellen terwijl je midden in die riet zit.
pi_56718412
36% FG ga je niet goed maken, hoeveel assists je ook uitdeelt.

Voor NJ wel een erg goede deal, helaas kunnen ze de binnengekomen spelers niet gebruiken in een package voor de trade deadline. Ze gaan nu even iets achter uit qua PG, maar ze hebben toch spelers die hun eigen schot kunnen creeren, zeker met Stackhouse erbij.
  donderdag 14 februari 2008 @ 03:25:23 #13
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56719669
Kidd trade gaat niet door.

With the New Jersey Nets poised to complete a blockbuster deal to send Jason Kidd back to Dallas on Wednesday night, Mavericks reserve forward Devean George has unexpectedly exercised his right to block the trade, according to NBA front-office sources. Sources close to the situation told ESPN.com that the teams verbally agreed to the deal earlier Wednesday and were preparing to submit the trade for league approval when George informed the Mavericks that he wouldn't consent to being included in the deal, which is his right based on a rare provision in his one-year contract.

Amir Johnson alweer met 5 blocks. Dat doet 'ie vaak de als hij wat tijd krijgt.
  donderdag 14 februari 2008 @ 09:31:46 #14
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_56721174
Hoezo speelde Parker niet vannacht? Geblesseerd? En hoe zit het met Elson, die zie ik alleen maar de bank warmhouden...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_56721498
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 03:25 schreef popolon het volgende:
Kidd trade gaat niet door.

With the New Jersey Nets poised to complete a blockbuster deal to send Jason Kidd back to Dallas on Wednesday night, Mavericks reserve forward Devean George has unexpectedly exercised his right to block the trade, according to NBA front-office sources. Sources close to the situation told ESPN.com that the teams verbally agreed to the deal earlier Wednesday and were preparing to submit the trade for league approval when George informed the Mavericks that he wouldn't consent to being included in the deal, which is his right based on a rare provision in his one-year contract.

Amir Johnson alweer met 5 blocks. Dat doet 'ie vaak de als hij wat tijd krijgt.
Hahahaha Devean George, uitgerekend vanacht speelde hij ze slechste wedstrijd uit ze hele carriere met een 0-11 op FG!
Aan de andere kant zegt het wel genoeg over hoe desperate de Mavs zijn als de fans dit soort dingen roepen:
quote:
"C'mon, what are you doing?" and, "Stop it, you're holding things up." Other lines included, "Quit being selfish," and "We want Kidd."
Hebbe we Mavs hier op het forum?
pi_56722154
Hoewel Kidd natuurlijk een geweldige guard is zie ik de trade voor Dallas echt niet zitten. Hij is oud, heeft echt niet lang meer te gaan en kan-echt-niet-schieten. Hij schiet verdomme slechter dan Jason Williams. En dat zegt veel.
pi_56722685
Hij bloeit wel op als hij bij dallas zit
Ik weet het ook niet
  donderdag 14 februari 2008 @ 11:11:53 #18
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56722906
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:01 schreef Dunckie het volgende:
Het is te hopen voor de Mavs . Kidd is gewoon vergane glorie en ik denk niet dat hij in staat is om de Mavs naar een niveau te tillen. Op termijn zijn deze trades overigens wel goed voor het Oosten.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_56725012
Dat Phoenix en Dallas zich zo laten opnaaien door de Lakers trade zeg.... Ik moet de Lakers het nog maar waar zien maken.
  donderdag 14 februari 2008 @ 15:13:21 #20
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_56728294
Ben benieuwd of het door gaat. En dat Cleveland nog een echte guard gaat halen.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_56728335
Ik hoop voor de mavs dat deze trade niet doorgaat, maar wat een sukkels dat ze de contracten niet even doorkijken op een no-trade clausule. Maar zelfs als george niet wil gaan zorgen ze wel dat er een deal komt, want harris zal het niet leuk vinden om te horen dat ze hem voor een oudje hadden willen traden
pi_56737491
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 11:01 schreef Dunckie het volgende:
Z'n stats zullen eerder omlaag dan omhoog gaan. Mavericks zijn dit jaar een van de tragere teams qua offense. Z'n reboundcijfers en assists zullen omlaag gaan, omdat Avery Johnson meer een man is van een lager tempo (zoals de Spurs).

TO's van Kidd zijn dit jaar overigens ook hoog...

Oh, en devean George... Ik heb altijd een hekel aan hem gehad... die paar goede wedstrijden wogen niet op tegen de hoeveelheid kutwedstrijden die hij als Laker speelde
  vrijdag 15 februari 2008 @ 02:26:07 #23
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56740670
MIA @ CHI

Hup Heat.
pi_56742629
Wade de turnovermachine schijnt weer erg onzorgvuldig met de bal te zijn geweest.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 09:36:23 #25
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 12:09:34 #26
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_56746338
1 uit 25 gewonnen over de laaste wedstrijden. Best goed.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 12:40:28 #27
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56746927
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:09 schreef ShaoliN het volgende:
1 uit 25 gewonnen over de laaste wedstrijden. Best goed.
Het record, nou ja record, staat op naam van de Sixers:

Philadelphia 76ers : 9-73 (1972-73)

Als de Heat er nou 31 op rij verliest evenaren ze dat toch heel netjes.
pi_56747969
Wat een drama

Ik ben trouwens sinds een paar dagen een nieuwe blog begonnen, in het Nederlands. De eerste reacties zijn goed. Neem ook eens een kijkje en zeg wat je er van vindt a.u.b.

www.nba-in-nl.blogspot.com
  vrijdag 15 februari 2008 @ 13:31:16 #29
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56748069
Leuk gedaan.

Ik volg twee blogs ( www.detroitbadboys.com en www.need4sheed.com) die ik via RSS in m'n google startpagina heb.
pi_56755501
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:27 schreef no-look het volgende:
Wat een drama

Ik ben trouwens sinds een paar dagen een nieuwe blog begonnen, in het Nederlands. De eerste reacties zijn goed. Neem ook eens een kijkje en zeg wat je er van vindt a.u.b.

Tof man. Ga 'm zeker volgen.
Wist trouwens niet dat jij trainer was van een team.
pi_56756360
Whahaha, nu Devean George toch wel lijkt mee te werken heeft Stackhouse het wellicht verknoeid.
Cuban dacht effe slim te zijn.
quote:
For the Mavericks, the trouble started when Stackhouse, 33, gave an interview to the Associated Press on Wednesday that suggested there was a plan for how his trade, buyout and eventual re-signing with Dallas would unfold. Stackhouse said that he was only part of the deal "to make the numbers work."
pi_56771892
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:27 schreef no-look het volgende:
Wat een drama

Erg leuk om te lezen
Blijf je blog wel volgen
  zaterdag 16 februari 2008 @ 16:04:25 #33
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56771965
De celebrity game gisteren was best geinig. Mooie slamdunk van Terrell Owens (NFL speler)
pi_56772632
Bedankt voor het commentaar Vind het ook erg leuk om te doen dat bloggen!

Heeft er iemand beelden van die HORSE-challenge van de D-league?
  zaterdag 16 februari 2008 @ 20:14:37 #35
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_56776861
Rookie vs Sophomore was best wel leuk te zien. Maar kan iemand bij Sport1 aan dat stomme/slechte commentaar doen
pi_56783658
http://www.tnt.tv/sports/nba/allstar08_saturday/

Kan je je eigen stream/cam kiezen enzo
pi_56784333
Wat is eigenlijk het verschil tussen de All Star Game van zometeen en die van morgennacht?
sig verwijderd door FA
pi_56784361
er is geen allstar game dadelijk. Dadelijk is er de dunk contest, 3point shootout e.d.

Morgen is het pas east vs west
  zondag 17 februari 2008 @ 01:49:58 #39
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56784462
Ik zie dat Sport1 ook het all star weekend uitzendt.

TNT zendt nu hoogtepunten uit van vorige dunk contests. Mooie beelden, vooral die van JOrdan, Carter, Wilkins en Spud Webb die met z'n 1.68 meter in '86 won.
pi_56784537
Weet jij 't programma popo? Waar beginnen ze mee?

PS: kom op Steve!
  zondag 17 februari 2008 @ 01:59:08 #41
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56784562
Slam Dunk
Skills Challenge
Three-Point Shootout
Shooting Stars

Of de volgorde klopt weet ik niet.
pi_56784621
quote:
Op zondag 17 februari 2008 01:49 schreef popolon het volgende:
Ik zie dat Sport1 ook het all star weekend uitzendt.

TNT zendt nu hoogtepunten uit van vorige dunk contests. Mooie beelden, vooral die van JOrdan, Carter, Wilkins en Spud Webb die met z'n 1.68 meter in '86 won.
Morgen kijken, vannacht maar niet, moet om 10 uur werken
  zondag 17 februari 2008 @ 02:09:52 #43
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56784676
quote:
Op zondag 17 februari 2008 01:56 schreef jmac het volgende:

PS: kom op Steve!
[ afbeelding ]
Rip gaat 'm winnen. Leuke outsider.
  zondag 17 februari 2008 @ 02:14:11 #44
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56784721
-edit- werkt niet.

Somebody get an fire extinguisher. Da's duidelijk Rasheed.
pi_56784894
ah eerst 3point. nice!
  zondag 17 februari 2008 @ 02:34:09 #46
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56784944
Nee joh. Eerst Shooting Stars.
pi_56784953
Hmppf oh ik keek op de site. Die stream hapert opeens als de )(&$*(#&9. Dan maar naar beneden voor de buis.
  zondag 17 februari 2008 @ 02:55:50 #48
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56785148
Nou dat onderdeel kunnen ze beter schrappen, niet echt bijzonder.

Nu de skills challenge.
  zondag 17 februari 2008 @ 03:06:42 #49
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56785264
Oei Wade wel heel erg slecht.
pi_56785285
uhm, dat was idd wel een drama. En dan nog heel nonchalant een 2e lay-up missen.
pi_56785320
Waarschijnlijk van vorig jaar maar wel mooi...

http://www.flabber.nl/archief/023158.php

Die gast voelt zich echt verneukt
pi_56785331
Deron wins.

NEXT!
  zondag 17 februari 2008 @ 03:14:38 #53
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56785345
3pt shoot out.

Want het mooiste voor het laatst DUNK CONTEST
pi_56785438
Veel lege plekken in dat stadion zeg

Of ze zijn allemaal hotdog halen

Gaan ze trouwens ingooien tot ze een ons wegen
  zondag 17 februari 2008 @ 03:30:12 #55
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56785475
Rip niet genoeg voor de winst.
pi_56785592
Kwam ik mooi weg dankzij Kapono
  zondag 17 februari 2008 @ 04:00:21 #57
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56785618
En nu waar het allemaal om gaat vanavond.
  zondag 17 februari 2008 @ 04:02:47 #58
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56785624
Vorig jaar had Howard natuurlijk moeten winnen met de stickerdunk.
pi_56785642
Wie denk je dat r nu zal winnen? Moon hyped zichzelf al

Dat muziek-intermezzo was beetje
  zondag 17 februari 2008 @ 04:07:35 #60
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56785654
Howard. Die komt met wat leuks verwacht ik.
  zondag 17 februari 2008 @ 04:14:41 #61
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56785686
Moon, lekkere dunk.
  zondag 17 februari 2008 @ 04:17:42 #62
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56785700
HOWAAARD

Wat een move.
pi_56785706
LOOOL van achter de basket

DIE was vet!! Jammer dat 'ie niet in een keer ging.

WTF. Taart en ladder

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAH

KAARS UITGEBLAZEN!!!!
Wat een helden. MORE MORE MORE

Green dacht zeker dat 'ie rustig kon beginnen

[ Bericht 23% gewijzigd door jmac op 17-02-2008 04:25:30 ]
  zondag 17 februari 2008 @ 04:21:38 #64
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56785714
Wat een dunk. Hij blaast een kaarsje uit op de ring.
pi_56785749
Die van gay was echt geen tien waard. Wel aardig maar echt bijzonder.. No-No

Moon

Je zit waarsch goed Popo

SUUUUUUUPPPERMANN!!!

[ Bericht 37% gewijzigd door jmac op 17-02-2008 04:34:34 ]
pi_56785767
LOOOOOOOOOL Dwightttttt
pi_56785770

HELD!

Heb alles weggebacked bij Howard. 500% WINNER!!

Schitterende dunk die laatste ook
pi_56785779
quote:
Op zondag 17 februari 2008 04:35 schreef jmac het volgende:
[ afbeelding ]

HELD!

Heb alles weggebacked bij Howard. 500% WINNER!!

Schitterende dunk die laatste ook
LOL lijkt me ook wel 99% zeker... maar welke odds dan?
  zondag 17 februari 2008 @ 04:40:27 #69
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56785794
Wat een geweldige dunks allemaal.
  zondag 17 februari 2008 @ 04:41:51 #70
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56785803
Carter dunk by Green.
  zondag 17 februari 2008 @ 04:43:28 #71
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56785812
Howard is the master.

WAT EEN DUNKS !!!!!!
pi_56785822
oOOOOHHHHH.. HOWARD
RESPECT!!!

Greet, was beetje te vroeg want daarna gingen odds naar 1.25 helaas

Not worrying
  zondag 17 februari 2008 @ 04:45:47 #73
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56785825
Wow, ze worden steeds origineler van Howard. Geweldig.
pi_56785830
Bij Green heb ik niet echt het WOOOOOW-gevoel.

Als Howard het niet wordt dan kijk ik nooit meer NBA. Nobody else then howard
  zondag 17 februari 2008 @ 04:49:49 #75
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56785843
quote:
Op zondag 17 februari 2008 04:46 schreef jmac het volgende:
Bij Green heb ik niet echt het WOOOOOW-gevoel.

Als Howard het niet wordt dan kijk ik nooit meer NBA. Nobody else then howard
than.

Howard. Zoals verwacht hele originele dunks. En hoe
pi_56785850
STEMMEN

Nice. Systeem overbelast
pi_56785866
Heb Howard voor 1000 euro @ 1,01 gelayed hehe..... hopen op fans die willen treiteren en juist op Green stemmen voor de fun.....
pi_56785871
quote:
Op zondag 17 februari 2008 04:54 schreef Greetings het volgende:
Heb Howard voor 1000 euro @ 1,01 gelayed hehe..... hopen op fans die willen treiteren en juist op Green stemmen voor de fun.....
Moeten er wel heel veel zijn dan

't is geen American idol. Uiteindelijk zal Howard gewoon winnaar zijn.
pi_56785877
quote:
Op zondag 17 februari 2008 04:55 schreef jmac het volgende:

[..]

Moeten er wel heel veel zijn dan

't is geen American idol. Uiteindelijk zal Howard gewoon winnaar zijn.
Ja hehe.... kost me ook maar een tientje....
pi_56785887
quote:
Op zondag 17 februari 2008 04:55 schreef Greetings het volgende:

[..]

Ja hehe.... kost me ook maar een tientje....
Giro 555

Anyway: stemmen is gelukt Dat helpt vast
pi_56785892
70% maar.
pi_56785899
78%.... maar wel dik verdiend....
pi_56785911
Goodnight! Blij dat ik ben opgebleven hiervoor. Het was genieten geblazen!
pi_56785912
quote:
Op zondag 17 februari 2008 05:02 schreef jmac het volgende:
Goodnight! Blij dat ik ben opgebleven hiervoor. Het was genieten geblazen!
Absoluut! Ga morgen zeker ook weer kijken....
  zondag 17 februari 2008 @ 13:03:43 #85
123497 Darkhelmet76
Strik je veter...
pi_56789187
Heb vorige week Wizards - Spurs gekeken in Washington DC. Was alweer 13 jaar geleden dat ik live bij n NBA game aanwezig was, maar de het kaartje van $125 was t dubbel en dwars waard!
Enorm vet spektakel, jammer dat de wedstrijd zelf niet zo heel spannend was. En ook jammer dat Elson maar weinig speeltijd had.....

Iemand enig idee of de All-Star game ergens live te bewonderen is op TV / Online? [behalve dan op Sport1.... :S]
Ruim appartement met garage in centrum van Sittard te koop! PM voor meer info!
www.botergeel.nl
pi_56789386
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:03 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Heb vorige week Wizards - Spurs gekeken in Washington DC. Was alweer 13 jaar geleden dat ik live bij n NBA game aanwezig was, maar de het kaartje van $125 was t dubbel en dwars waard!
Enorm vet spektakel, jammer dat de wedstrijd zelf niet zo heel spannend was. En ook jammer dat Elson maar weinig speeltijd had.....

Iemand enig idee of de All-Star game ergens live te bewonderen is op TV / Online? [behalve dan op Sport1.... :S]
Online op genoeg plekken. Gewoon ff naar www.channelsurfing.net gaan vannacht.
pi_56789447
Bibby naar de Hawks.
Die willen dus echt mee doen.
pi_56789764
Samenvatting van vannacht nu @ s1
  zondag 17 februari 2008 @ 13:44:12 #89
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56789890
Ja ik ben aan het kijken, geweldig zeg
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_56789941
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:44 schreef Dos37 het volgende:
Ja ik ben aan het kijken, geweldig zeg

The best has yet to come

Wade was echt bagger Attitude ook door dan maar niets meer te doen
pi_56790057
quote:
Op zondag 17 februari 2008 13:36 schreef jmac het volgende:
Samenvatting van vannacht nu @ s1
Goede tip .
sig verwijderd door FA
  zondag 17 februari 2008 @ 14:05:56 #92
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56790295
Op en top entertainment, en een affiche voor de sport. Heerlijk om te zien.
pi_56790453
De dunk-contest was idd weer geweldig...

Het topic vanochtend maar gemeden vanwege de spoilers.
  zondag 17 februari 2008 @ 14:29:49 #94
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56790854
Ik schakel niet over naar de voetbal, dat zegt heel wat voor mij
  zondag 17 februari 2008 @ 14:31:40 #95
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56790895
quote:
Op zondag 17 februari 2008 14:29 schreef Dos37 het volgende:
Ik schakel niet over naar de voetbal, dat zegt heel wat voor mij
pi_56791090
Over Lindsay Lohan: "Is dat mevrouw Howard"..

Sport1 commentaar
  zondag 17 februari 2008 @ 14:47:25 #97
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56791301
Die birthday cake dunk. Echt geweldig.

Zit nu de herhaling te kijken.
  zondag 17 februari 2008 @ 15:01:44 #98
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56791644
Howard met de Superman Dunk:

Met origineel TNT commentaar:
  zondag 17 februari 2008 @ 15:13:25 #99
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56791917
Idd geweldig met die cape

Kapono was ook geweldig zeg met die 3pt shootout
  zondag 17 februari 2008 @ 15:30:01 #100
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56792289
  zondag 17 februari 2008 @ 15:33:07 #101
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56792376
En de Sonics gaan definitief weg uit Seattle .
  zondag 17 februari 2008 @ 23:42:21 #102
67205 Colplay
How you doin??
pi_56805041
Bibby naar de Hawks is wel een goede zet van Atlanta. Geven ook niet veel op, dus lijkt mij dat zij de playoffs wel weer een keer gaan halen.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_56805699
Wat een dunk van Howard
Hij knalt hem er ook gewoon in, prachtig !
quote:
Op zondag 17 februari 2008 15:33 schreef PirE het volgende:
En de Sonics gaan definitief weg uit Seattle .
Bron ?
  maandag 18 februari 2008 @ 00:17:53 #104
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56805786
quote:
Op maandag 18 februari 2008 00:13 schreef Ricard0j het volgende:
Wat een dunk van Howard
Hij knalt hem er ook gewoon in, prachtig !
[..]

Bron ?
Stern himself.

http://sports.espn.go.com/nba/allstar2008/news/story?id=3249625
  maandag 18 februari 2008 @ 00:25:29 #105
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56805958
Ze zijn welkom in Grand Rapids.
pi_56807101
Toch nog ff de dunk contest gezien

Howard
pi_56807828
Wat een 4de kwart
pi_56808043
http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=3250819
quote:
The trade of Jason Kidd to Dallas appears to be back on. The Mavs and Nets have agreed to trade Kidd to Dallas along with Malik Allen for Devin Harris, DeSagana Diop, Trenton Hassell, Maurice Ager, Keith Van Horn, $3 million and two first-round picks.
Hij klinkt minder ambitieus dan vorige keer.
pi_56808173
Brandon Roy gewoon de meeste punten (gedeeld) en de meeste minuten in 't west-team
  maandag 18 februari 2008 @ 08:28:03 #110
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_56808251
Kobe 2 minuten gespeeld? Blessure?
pi_56808280
quote:
Op maandag 18 februari 2008 08:28 schreef ShaoliN het volgende:
Vinger
  maandag 18 februari 2008 @ 08:31:51 #112
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56808288
quote:
Op maandag 18 februari 2008 08:28 schreef ShaoliN het volgende:
Hij had last van zijn vinger.
  maandag 18 februari 2008 @ 08:34:01 #113
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_56808313
quote:
Op maandag 18 februari 2008 08:31 schreef PirE het volgende:

[..]

Hij had last van zijn vinger.
ARm jochie.
  maandag 18 februari 2008 @ 09:50:17 #114
67174 Dos37
Come on Twente
pi_56809184
Nou vanavond de all star game maar even checken op sport1.
  maandag 18 februari 2008 @ 11:14:48 #115
67205 Colplay
How you doin??
pi_56810628
Trade tussen New Jersey en Dallas lijkt toch door te gaan. point guard Devin Harris, center DeSagana Diop, guard Maurice Ager, forwards Hassell en Van Horn, twee eerste ronde draft picks, en $3 million cash voor Kidd en Nets forward Malik Allen.

Vind het maar een vreemd verhaal. NJ krijgt nu minder terug dan eerst, wat wel raar is omdat het door Dallas-spelers in eerste instantie niet door ging. Maar waarschijnlijk wil NJ heel graag deze trade door laten gaan, omdat zij met afstand de winnaar zijn met wat ze krijgen. Het duurt niet lang voordat Harris beter is dan Kidd (als hij dat al niet is). Verder krijgen ze er nog wat spelers, geld en (lage) draftpicks bij. Voor de toekomst van de Nets een goede deal, zeker als ze Carter nog kunnen ruilen voor iets met lengte en kwaliteit.

Denk niet dat het Dallas in het sterke westen veel zal helpen. Kidd schiet dramatisch en Dallas speelt niet echt op de fastbreak, waar toch de kracht van Kidd ligt.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_56819553
Als ze tegen de suns moeten dan wordt het leuk, maar verder ben ik ook geen groot fan van deze trade. Ze moesten het wel laten werken nadat ze al zo dichtbij waren geweest..

Qua dunkcontest: Howard

Ook al gooide hij die superman bal erin ipv te dunken
  dinsdag 19 februari 2008 @ 20:37:12 #117
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_56844494
Eindelijk mag ie naar Dallas

Kost wel wat...maar dan heb je wel een ouwe overbetaalde guard.

Dallas signs Keith Van Horn and trades Van Horn, Devin Harris, Trenton Hassell, Maurice Ager, DeSagana Diop, first-round draft choices in 2008 and 2010, and cash considerations to New Jersey for Jason Kidd, Malik Allen and Antoine Wright; Nick Fazekas.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 20:42:37 #118
67205 Colplay
How you doin??
pi_56844659
Dallas heeft duidelijk het idee dat het met Nowitzki en zo niet de sterkste in het westen zou worden. Gokken nu dus duidelijk op de komende twee seizoenen. Ben benieuwd hoe Kidd het gaat doen.
pi_56846787
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 20:37 schreef Robertje het volgende:
Eindelijk mag ie naar Dallas

Kost wel wat...maar dan heb je wel een ouwe overbetaalde guard.

Dallas signs Keith Van Horn and trades Van Horn, Devin Harris, Trenton Hassell, Maurice Ager, DeSagana Diop, first-round draft choices in 2008 and 2010, and cash considerations to New Jersey for Jason Kidd, Malik Allen and Antoine Wright; Nick Fazekas.
Die vorige deal was een stuk beter voor NJ.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 23:13:30 #120
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_56849699
Ik vind het nog heel erg veel voor een bijna over the hill guard. Tijdens de NBA-weekend-skillsgedoe zag je al dat het ie niet echt sneller wordt. En hij kan totaal niet schieten. Devin Harris is een betrouwbare guard. Nets krijgen niet Boy Devean George
  dinsdag 19 februari 2008 @ 23:51:59 #121
67205 Colplay
How you doin??
pi_56850776
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 23:13 schreef Robertje het volgende:
Ik vind het nog heel erg veel voor een bijna over the hill guard. Tijdens de NBA-weekend-skillsgedoe zag je al dat het ie niet echt sneller wordt. En hij kan totaal niet schieten. Devin Harris is een betrouwbare guard. Nets krijgen niet Boy Devean George
De Nets zijn zeker de winnaar van deze trade. Voor NJ een goede deal om zo te rebuilden richting het vertrek naar Brooklyn. Dan moet er een goed team staan en Harris kan de point de komende jaren runnen. Nu nog Carter ruilen voor wat jonge en goede spelers en er staat weer wat in NJ. Voor Dallas vind ik het een grote gok, omdat ik niet denk dat ze er nu sterker op worden. Zeker frontcourt wordt heel dun en met komst van O'Neal en Gasol naar PHX en LAL is dat wel nodig in de playoffs. Bovendien zal Kidd het ook moeilijk hebben tegen Parker, Nash, Williams en Paul.
  woensdag 20 februari 2008 @ 08:14:28 #122
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_56853499
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 20:42 schreef Colplay het volgende:
Dallas heeft duidelijk het idee dat het met Nowitzki en zo niet de sterkste in het westen zou worden. Gokken nu dus duidelijk op de komende twee seizoenen. Ben benieuwd hoe Kidd het gaat doen.
Elk blind paard kan toch zien dat je met deze line up niet kunt winnen in het westen? Ik vind het echt een butt trade voor Dallas.
pi_56853877
De vorige trade was wel erger voor Dallas. Maar nog steeds riekt de trade naar paniek. Kidd heeft zijn slechtste seizoen sinds zijn eerste jaren in de league... En hoe hij het trage Dallas gaat helpen zie ik niet echt eigenlijk.
pi_56856220
Nuggets die Celtics verslaan .
Het stond er vannacht weer allemaal. Anthony en Iverson samen 57 punten en Camby bijna een triple-double.
pi_56861669
Eddy Curry naar Miami, VC naar New York en Jason Williams & Ricky Davis naar New Jersey.

Het is nog maar een rumor, maar toch. Discuss.

Mij lijkt het wel gaaf
  woensdag 20 februari 2008 @ 15:40:12 #126
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56861745
Een center die amper kan springen, geen inzet toont en niet dominant is naar Miami, een uitgerangeerde ster naar de Knicks, goh, dat hebben we vaker gezien en een showtime PG die al lang over z'n hoogtepunt heen is naar de Nets. Die kan daar op de bank gaan zitten dus.

Tja ik vond het niks schokkends. Het zijn allemaal spelers waar ik niks bijzonders van verwacht.
pi_56862520
Het lijkt mij ook niet bepaald de juiste invulling van de capspace voor Miami, je hebt al een frontcourt met Marion, Haslem en Blount die allemaal dik betaald worden.

Gewoon dit seizoen uitzitten en dan kijken hoe je kan rebuilden, dan weten ze ook welke draftpick ze hebben.
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:29:16 #128
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_56862976
Weet je, ik heb nu eens sedert lange tijd weer een naar de All Star Game gekeken en gek genoeg vond ik de zaterdagavond gehouden 'oefen'pot veel leuker met al die oefeningen. Jullie ook?
Mijn laatste All Star Game was de laatste met Michael Jordan. Nu vind ik het een beetje vreemd allemaal,maar mischien is dat meer gewenning omdat de nieuwe 'sterren' mij zo weinig zeggen.
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
pi_56869249
En die Blount is helemaal zo slecht nog niet, daar kunnen ze het seizoen best mee uitspelen en dan eens rustig nadenken wat ze willen gaan doen bij miami.
Ik weet het ook niet
  donderdag 21 februari 2008 @ 00:12:27 #130
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56875147
Shaq v. Kobe vanavond.
  donderdag 21 februari 2008 @ 03:47:47 #131
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56876944
Ik heb Shaq dit seizoen nog niet zo hard zien lopen.
  donderdag 21 februari 2008 @ 05:00:30 #132
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56877128
Pistons nog niet wakker na het weekend maar goed, dit is wat opvallender:

The San Antonio Spurs acquired veteran forward Kurt Thomas from the Seattle SuperSonics on Wednesday night for guard Brent Barry, center Francisco Elson and a 2009 first-round draft pick.

Nou hopen dat de Nederlander wat meer speeltijd krijgt.
pi_56877409
Jammer dat 'ie niet meer bij het kampioensteam speelt maar idd leuk als ie wat meer gaat spelen. Laatste tijd was ie een beetje uit de gratie.
pi_56877645
Vanuit de kant van de Spurs gezien geen goede deal vind ik.
pi_56878016
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 08:22 schreef F1Bas het volgende:
Vanuit de kant van de Spurs gezien geen goede deal vind ik.
Nou ja, Thomas is beter dan Elson en Barry werd dit jaar echt te oud en speelde niet veel meer. Dus zo'n slechte trade vind ik het ook weer niet. Hopelijk gaat Elson inderdaad wat meer spelen. Ze spelen toch alleen maar om de rookies speeltijd te gunnen, dus veel kan er niet mis gaan
  donderdag 21 februari 2008 @ 09:36:14 #136
67205 Colplay
How you doin??
pi_56878582
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 08:58 schreef Toolmannetje het volgende:

[..]

Nou ja, Thomas is beter dan Elson en Barry werd dit jaar echt te oud en speelde niet veel meer. Dus zo'n slechte trade vind ik het ook weer niet. Hopelijk gaat Elson inderdaad wat meer spelen. Ze spelen toch alleen maar om de rookies speeltijd te gunnen, dus veel kan er niet mis gaan
Had verwacht dat de Spurs voor een SG of SF zouden gaan, Bowen is ook de jongste niet meer. Maar ja Lakers en Suns zijn groter geworden en nu dus de reactie van de Spurs. Benieuwd welke deals er nog volgen vandaag.
  donderdag 21 februari 2008 @ 09:57:58 #137
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_56878968
@Codlplay...het is toch handen schudden ipv schuden

Ik vind niet dat er veel verschil tussen Thomas en Elson zit. Misschien zat Elson wel in de doghouse. Thomas kan meer buffelen. En ik dacht dat Berry een lieverdje van de coach was.
pi_56879500
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 09:36 schreef Colplay het volgende:

[..]

Had verwacht dat de Spurs voor een SG of SF zouden gaan, Bowen is ook de jongste niet meer. Maar ja Lakers en Suns zijn groter geworden en nu dus de reactie van de Spurs. Benieuwd welke deals er nog volgen vandaag.
Wanneer is de laatste dag?

Ik hoop dat de Pacers een leuke deal maken met JO.
  donderdag 21 februari 2008 @ 10:54:14 #139
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_56880062
Vanavond loopt ie af om 9 uur NL tijd. 3 PM US of A tijd.
  donderdag 21 februari 2008 @ 13:07:57 #140
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_56882772
Wat een geweldige overwinning van GS. Wat een leuk team is dat toch.
pi_56883940
Cavs hangen flink aan de telefoon, aldus hoopshype.com. Ze willen een grote trade voor elkaar krijgen, ik ben benieuwd! Denk dat het voor een capabele PG is.
  donderdag 21 februari 2008 @ 14:30:19 #142
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_56884320
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:08 schreef no-look het volgende:
Cavs hangen flink aan de telefoon, aldus hoopshype.com. Ze willen een grote trade voor elkaar krijgen, ik ben benieuwd! Denk dat het voor een capabele PG is.
Misschien doen ze Lebron wel naar SA.
pi_56884324
quote:
Wat gaan ze traden dan? Cavs hebben zo weinig interessante spelers of aflopende contracten... da's een beetje het probleem voor ze.
pi_56884407
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 14:30 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Misschien doen ze Lebron wel naar SA.
Dat zou Popovich natuurlijk nooit doen... want dat is niet "fair" ;')

Dit is overigens wel een seizoen waarbij echt grote namen zijn getrade

KG, Shaq, Gasol, Kidd...
  donderdag 21 februari 2008 @ 14:55:59 #145
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56884785
quote:
Ik denk aan:

Vince Carter
Ron Artest
Eddy Curry
Zach Randolph
Jermaine O'Neal

Die namen, dat zou een zgn. blockbuster deal zijn. Maar wie weet.
  donderdag 21 februari 2008 @ 17:10:04 #146
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_56887708
Las iets over Artest dat ie misschien naar de Suns ging omdat ze een verdediger nodig hebben.
pi_56888687
Na het vertrek van Marion zou Artest wel een leuke toevoeging zijn ja. Wie zouden ze dan opgeven?

En een power-player naar de Cavs zou ook interessant zijn.
pi_56891480
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 18:02 schreef no-look het volgende:
Na het vertrek van Marion zou Artest wel een leuke toevoeging zijn ja. Wie zouden ze dan opgeven?

En een power-player naar de Cavs zou ook interessant zijn.
quote:
Two league sources said the Cavs' front office is mulling over a blockbuster trade ahead of today's trading deadline. It is a complex deal, because for it to make sense, a second complimentary trade would probably need to be accomplished, too. Another potential hitch could be haggling over a first-round draft pick the Cavs are also looking to acquire.

This potential deal is NOT part of the Cavs' pursuit of Memphis Grizzlies shooting guard Mike Miller. The Cavs have made offers to the Grizzlies for Miller, but a league source indicated Wednesday that the Grizzlies were leaning toward not trading Miller based on the offers they'd received.

If nothing else, the Cavs are being extremely active as the deadline approaches. Then again, they were last season, but ended up not being able to pull off a trade.

Interessant, Ben Wallace perhaps? De Cavs hebben echt geen aantrekkelijke assets om een key speler van een rebuilding team af te plukken, geen expirings, geen jonge prospects (op Brown na), helemaal niets.
Sinds 21-02-08:
www.nbacentraal.nl
opgericht voor de échte NBA fans! Meld je massaal aan and let the discussion begin!
  donderdag 21 februari 2008 @ 20:14:40 #149
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56891561
Wat moeten de Cavs met Ben? In Varejao hebben ze een soortgelijk speler die nog jonger is ook.
pi_56892369
spannend uurtje. Tot nu all-talk. Grootste nieuws is nu dat Gerald Green er vandoor gaat.
pi_56892724
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 20:14 schreef popolon het volgende:
Wat moeten de Cavs met Ben? In Varejao hebben ze een soortgelijk speler die nog jonger is ook.
Flopper en MidRangeBricker(Gooden) zijn twee onbetrouwbare mannen in de paint, Big Z denkt dat teruggaan naar de verdedigende kant uitrusten betekent..Af en toe spelen ze de sterren van de hemel, maar dat doen ze helaas veel te weinig. Ben lijkt me niet de meest ideale keuze, maar met die drie alleen ga je het de Pistons en Celtics dit jaar niet moeilijk maken.

Could be Ben, Jermaine O'Neal.. we zullen het gauw weten.

EDIT:
quote:
The Cavaliers are discussing a deal where Ben Wallace and Chris Duhon would go to Cleveland for Larry Hughes, according to ESPN's Ric Bucher.

Chad Ford reports that a source tells him the deal would send Wallace, Duhon and Joe Smith for Hughes and Drew Gooden.

The holdup in the deal, according to Ford, is Cleveland's instance that Hughes be included. If the Cavs drop that demand, the Bulls will reportedly agree.

Bucher also reports that if the Cavs make the Bulls trade, they would then deal Donyell Marshall and Ira Newble to Seattle for Wally Szczerbiak.
Vind dat een mooie deal voor de Cavs als dit het gaat worden. Niet de spelers die LeBron in eerste instantie in gedachten had, maar toch.

Hughes is een cancer en Gooden is soft aan de verdedigende kant en doet aanvallend de laatste tijd ook nauwelijks iets goed. Joe Smith is een betrouwbare speler met een goed schot en Big Ben, no need to explain really. Duhon is een pure point guard die ook nog eens van afstand kan afvuren, het type PG dat ze nodig hadden. (Snow en Gibson in één)

[ Bericht 0% gewijzigd door TeleQtricK op 21-02-2008 21:07:52 ]
Sinds 21-02-08:
www.nbacentraal.nl
opgericht voor de échte NBA fans! Meld je massaal aan and let the discussion begin!
pi_56894368
Cavs - Ben Wallace, Wally Szerbiak, Joe Smith, and Delonte West

Bulls - Larry Hughes, Drew Gooden, and Cedric Simmons

Sonics - Chris Duhon, Ira Newble, and Donyell Marshall
  donderdag 21 februari 2008 @ 23:13:26 #153
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56896370
Nou Ben, je begint al aardig op een pingpong bal te lijken.

Joe Smith was de laatste tijd erg hot, de Cavs gaan er zeker niet op achteruit. Integendeel.

Voor de Bulls zie ik het qua spelers wat minder zitten maar die zijn mooi van Ben's contract af. En ja Seattle ......
  donderdag 21 februari 2008 @ 23:19:46 #154
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56896488
Maar de grote trade van vandaag:

The Toronto Raptors traded guard Juan Dixon to the Detroit Pistons on Thursday for Primoz Brezec, a league source said Thursday afternoon.

Dixon has played 36 games this season and is averaging 4.3 points and 1.8 assists in 11-plus minutes per game.

Brezec has played 37 games this year, his first with Detroit after coming over from the Charlotte Bobcats in an early-season trade. He is averaging 1.7 points and 1.7 rebounds.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 09:17:21 #155
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_56900121
Seattle heeft straks geen spelers meer. Ze zijn heel wat first en second rounds draft choices kwijt. Zelfs in de deal met Kurt Thomas zijn ze spelers kwijt geraakt. Cleveland heeft het best wel goed gedaan met de trade. En Ben kwam het best tot zijn recht in Detroit. Hopelijk gaat het wat beter in Cleveland.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 09:38:58 #156
67205 Colplay
How you doin??
pi_56900472
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 09:17 schreef Robertje het volgende:
Seattle heeft straks geen spelers meer. Ze zijn heel wat first en second rounds draft choices kwijt. Zelfs in de deal met Kurt Thomas zijn ze spelers kwijt geraakt. Cleveland heeft het best wel goed gedaan met de trade. En Ben kwam het best tot zijn recht in Detroit. Hopelijk gaat het wat beter in Cleveland.
Cleveland heeft een hele make-over gehad, maar ze zijn er wel sterker op geworden. Lijkt er op dat ze de derde titelkandidaat in het oosten zijn geworden en met Detroit en Boston mee moeten kunnen doen.

Seattle doet het juist erg goed met draftkeuzes. Ze hebben nu geloof ik in totaal dertien picks in de komende drie drafts. En veel capflexibiliteit. Dus rebuilden gaat goed. Geruchten gaan dat Elson's contract afgekocht gaat worden. Dus misschien dat hij toch nog naar een titelkandidaat kan.
pi_56901388
Wallace en Smith zijn beide oude spelers, maar Wallace is echt enorm achteruit gegaan qua spel (en z'n FG% is !!!) Ik heb echt geen idee hoe ze hem gaan gebruiken op offensief gebied is hij echt een drama en in de clutch een regelrechte foul optie voor de tegenstander.

Joe Smith is een stuk interessanter, goede size, goede FT% voor een PF, (FG% is wat laag voor een big man) en redelijk qua rebounding als je zijn stats doortrekt (hij speelde dit seizoen maar 22mpg)

Beide trades zijn zeker niet voor de toekomst maar voor nu.

Cavs zien LeBron waarschijnlijk wel vertrekken in 2010...
pi_56901495
Oh, ik zie net dat de Cavs ook 2 goede 3pt shooters erbij hebben gekregen: West en Szcerbiak... dat creeert toch wel wat meer ruimte voor LeBron lijkt me nu... hmmm...
pi_56902442
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 10:28 schreef ScienceFriction het volgende:
Wallace en Smith zijn beide oude spelers, maar Wallace is echt enorm achteruit gegaan qua spel (en z'n FG% is !!!) Ik heb echt geen idee hoe ze hem gaan gebruiken op offensief gebied is hij echt een drama en in de clutch een regelrechte foul optie voor de tegenstander.

Joe Smith is een stuk interessanter, goede size, goede FT% voor een PF, (FG% is wat laag voor een big man) en redelijk qua rebounding als je zijn stats doortrekt (hij speelde dit seizoen maar 22mpg)

Beide trades zijn zeker niet voor de toekomst maar voor nu.

Cavs zien LeBron waarschijnlijk wel vertrekken in 2010...
Qua Ben Wallace is het een btje zoals shaq bij de suns trade. Offensive verwachten ze niets van hem want LeBron scoort toch wel of creeert een kasn voor hem en defensief hopen ze dat hij wel weer "de oude Ben" wordt.
Ze hebben iedergeval LeBron blij gemaakt dat Hughes weg is en ze kunnen met dit team een aardig end komen!
Chicago gaat Gordon traden lijkt me en heeft dan Hughes achter de hand. Zat trouwens net met de trade machine bij espn te spelen en zag dat gordon + hughes + cash voor bryant ipc zou werken. Denk alleen niet dat bryant nog weg wil
  vrijdag 22 februari 2008 @ 11:27:15 #160
67205 Colplay
How you doin??
pi_56902723
Denk dat Ilgauskas, Wallace, Varejao, Sczerbiak, West, Gibson en Smith voor een behoorlijke rotatie zorgen. Met LeBron hebben ze dan iemand die het verschil kan maken in het oosten.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 12:50:11 #161
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56903821
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 09:38 schreef Colplay het volgende:
[..]
Seattle doet het juist erg goed met draftkeuzes. Ze hebben nu geloof ik in totaal dertien picks in de komende drie drafts. En veel capflexibiliteit. Dus rebuilden gaat goed. Geruchten gaan dat Elson's contract afgekocht gaat worden. Dus misschien dat hij toch nog naar een titelkandidaat kan.
De Sonics zijn bezig met de long-term zodat ze na de relocation een goed team neer kunnen zetten.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:13:20 #162
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56904249
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 09:38 schreef Colplay het volgende:

En cap space genoeg straks. In '09 hebben ze nog $22,650,000 aan salarissen, in '10 $6,750,000.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 13:28:15 #163
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56904535
Sport 1 is dit weekend gratis voor alle kijkers via de digitale televisie.

NBA-programma:
Vrijdag:
20.30-22.25 NBA Samenvatting
Samenvatting van Houston Rockets - Miami Heat
Zaterdag:
02.00-04.30
LIVE Live! NBA
Verslag van het duel Chicago Bulls - Denver Nuggets. (Samevatting om 11:00 en 20:30 op zaterdag)
Zondag:
20.45
LIVE Live! NBA
Verslag van Phoenix Suns - Detroit Pistons.
  vrijdag 22 februari 2008 @ 14:03:39 #164
67205 Colplay
How you doin??
pi_56905306
Het zal nog een paar jaar duren, maar de toekomst van Seattle ziet er inderdaad erg rooskleurig uit. Kunnen flink achter free agents aan. In 2010 komen LeBron, Wade e.d. vrij. Nu zullen die misschien niet zo snel voor Seattle of Oklohoma kiezen, maar het geeft ze wel mogelijkheden. Als Durant en de nieuwe rookies zich ontwikkelen kan hier een heel interessant team komen te staan.
pi_56906989
WOW, we winner weer eens
pi_56908957
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 14:03 schreef Colplay het volgende:
Het zal nog een paar jaar duren, maar de toekomst van Seattle ziet er inderdaad erg rooskleurig uit. Kunnen flink achter free agents aan. In 2010 komen LeBron, Wade e.d. vrij. Nu zullen die misschien niet zo snel voor Seattle of Oklohoma kiezen, maar het geeft ze wel mogelijkheden. Als Durant en de nieuwe rookies zich ontwikkelen kan hier een heel interessant team komen te staan.
Da's dus het nadeel van een franchise als de Sonics... niemand wilde naar seattle... en Oklahoma is nou ook niet echt destination #1

Heeft San Diego eigenlijk een NBA team? Dacht het niet en volgens mij ook nooit gehad... San Diego Sonics...

Anyway, met al die draft picks heb je wel heel wat te ontwikkelen Ik vraag me af of een FA nou graag in een rebuiliding process wil terecht komen. Daarmee lijkt de kans op een LBJ of en Wade wel verkeken. Als het American Football was, dan waren al die picks een stuk interessanter dan nu... Nu kunnen ze een college squad draften

"Ladies and gentlemen.... your seaaaaaattle DUKES!!!!!!"

pi_56912950
De kings hebben het weer voor elkaar

Hele ophef in preuts USA
pi_56913057
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 20:02 schreef jmac het volgende:

Hele ophef in preuts USA
Preuts kut land is het ook af en toe.
pi_56913342
had verwacht dat RonRon die sletjes aan het uitwonen was ofzo. Wat een bummer
  vrijdag 22 februari 2008 @ 20:25:51 #170
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56913489
quote:

Hele ophef in preuts USA
Hele ophef nog wel. Waar dan?

pi_56913945
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 20:25 schreef popolon het volgende:

[..]

Hele ophef nog wel. Waar dan?

Nuja.. In alle kranten hier staat dat er in Amerika een mega ophef is ontstaan vanwege die foto's
pi_56915644
quote:

Hele ophef in preuts USA
Het bericht is van VK... en ik heb er nog helemaal niks van gelezen op espn, cnnsi, etc... bovendien, het zijn lekkere chicks met SAC jerseys aan... waar staat dat het cheerleaders zijn? Sommige foto's kunnen op een willekeurige campus zijn gemaakt...

ophef om niks en volgens mij volkomen opgeblazen door VK...
  vrijdag 22 februari 2008 @ 23:14:21 #173
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56917031
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 20:47 schreef jmac het volgende:

[..]

Nuja.. In alle kranten hier staat dat er in Amerika een mega ophef is ontstaan vanwege die foto's
Ik heb even gezocht en dit nieuws is al een week oud en het is niet echt een hot issue bij de Kings (komt uit een local newspaper)
quote:
Kings dancers' misstep
Salacious photos crop up online, create PR problem
Last Updated 6:01 am PST Friday, February 15, 2008
Story appeared in MAIN NEWS section, Page A1

Caught with their skirts down. Off the job and out of uniform. Make the jokes – bloggers are – but the Sacramento Kings aren't laughing and are mostly mum on a public relations flap over some salacious photos posted online of its Royal Court dancers.

In one photo, four women are seen bending over – their backsides showing and leaving little to the imagination. Another shows two women posing suggestively as if about to kiss.

At the least, the incident poses the question: What were they thinking?

The photos appear to be old – perhaps dating back at least two years – but the perils of digital footprints provide a cautionary tale that what happens in Las Vegas – or in this case, the locker room or private quarters – doesn't always stay there.
....
The photos are the latest in a string of embarrassments for the Kings. Last year, player Ron Artest had a run-in with the law because of domestic violence, and shortly after being hired, former coach Eric Musselman was arrested for drunken driving.

"The photos of Sacramento Kings Dance Team members circulating on the Internet were published without the knowledge or permission of the Dance Team members or the Sacramento Kings, and they do not adhere to the principles and values of the Sacramento Kings organization," the Kings said in a statement to The Bee.

The photos show the Kings dancers partying. Some of the women pictured are no longer on the dance team.

The photos found their way onto the Internet when they were uploaded to a picture-sharing Web site – and posted for all the World Wide Web to see.
....
Kings co-owner Gavin Maloof also had little to say. "We obviously don't condone that type of behavior," he told Amick. "We'll deal with it internally."

Athletes have learned the perils of posting compromising pictures on their MySpace and Facebook accounts, with some high school and college coaches checking those sites to monitor their behavior.

Many of those who post risqué images do so on password-protected sites. At least seven of the team's dancers have accounts on MySpace – all but one inaccessible to the public.

It's unclear when the collection of 14 photos – most of them tame and featuring group shots – was posted online. It's also unclear how it was discovered by bloggers.

..
Storm in een glas water. Wat ander nieuws over de Kings. De kans dat Artest als free-agent weggaat is erg klein en daarom zijn de Kings niet actief op pad gegaan om hem te traden voor de dead-line.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 01:59:27 #174
67205 Colplay
How you doin??
pi_56919832
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 16:44 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Da's dus het nadeel van een franchise als de Sonics... niemand wilde naar seattle... en Oklahoma is nou ook niet echt destination #1

Heeft San Diego eigenlijk een NBA team? Dacht het niet en volgens mij ook nooit gehad... San Diego Sonics...

Anyway, met al die draft picks heb je wel heel wat te ontwikkelen Ik vraag me af of een FA nou graag in een rebuiliding process wil terecht komen. Daarmee lijkt de kans op een LBJ of en Wade wel verkeken. Als het American Football was, dan waren al die picks een stuk interessanter dan nu... Nu kunnen ze een college squad draften

"Ladies and gentlemen.... your seaaaaaattle DUKES!!!!!!"

Dat is waar.

Misschien dat ze in staat zijn wat draftpicks te bundelen met aflopende contracten en zo wat spelers weten te halen. Misschien dat de Cavs volgend jaar LeBron wel willen traden omdat hij anders voor niets weg gaat. En anders hebben de rookies van nu in 2010 wel al drie jaar NBA-ervaring. Maar het maakt het wel interessant. Over jaar of vier lijken Portland, Lakers, Utah en Seattle in het westen nu de beste papieren te hebben. Hopelijk kunnen die teams hun basis bij elkaar houden.
pi_56920256
Wat zijn de Knicks toch een raar team
  zaterdag 23 februari 2008 @ 02:43:32 #176
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56920267
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 02:42 schreef Greetings het volgende:
Wat zijn de Knicks toch een raar team
The Desperate Housewives? Hoe kom je er bij?
pi_56921551
Was 't high-scoring friday

Oh en die danseresjes. Zag 't in de telegraf, spits, anp, en metro.
  zaterdag 23 februari 2008 @ 09:12:06 #178
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56921562
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 09:09 schreef jmac het volgende:
Was 't high-scoring friday

Oh en die danseresjes. Zag 't in de telegraf, spits, anp, en metro.
Dan zijn ze wat laat. En gedoe om niks.

Detroit
pi_56921571
"Newly acquired C Francisco Elson had 3 points in 11 minutes for Seattle. "
  zaterdag 23 februari 2008 @ 12:49:38 #180
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_56923806
Dat bericht op teletekst 601.

'Elson scoort bij debuut Sonics.'

Ik denk vet, heeft ie misschien 10+ punten gescoord ofzo, heeft ie er 3 gescoord.
pi_56923971
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:49 schreef Zwansen het volgende:

Ik denk vet, heeft ie misschien 10+ punten gescoord ofzo, heeft ie er 3 gescoord.
Ze moeten wat he om 't nog iets te laten lijken
  zaterdag 23 februari 2008 @ 13:07:28 #182
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56924112
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:59 schreef jmac het volgende:

[..]

Ze moeten wat he om 't nog iets te laten lijken
Zijn nieuwe teamgenoten moeten nog wennen aan het niveau van Elson en Francisco wil ook niet gelijk in de schijnwerpers stappen met een triple-double. Hij bouwt het rustig op zodat zijn teamgenoten langzaam kunnen wennen aan de nieuwe situatie waarbij Elson de man is om wie alles draait. Het is niet niks als je ineens de kans krijgt om samen te spelen met de man die de Spurs vorig jaar de titel heeft bezorgd. De extra druk kan ervoor zorgen dat het team instort, Elson heeft gisteren laten zien dat zijn aanpak werkt en de Sonics speelden een geweldige wedstrijd tegen Portland.

Het kan ook geen toeval zijn dat de 1e 5 letters van Francisco hetzelfde zijn als de 1e 5 van Franchise-player.
pi_56924426
2e wedstrijd van Shaq levert in ieder geval wel de gewenst defense,

53 punten minder dan woensdag en dat alleen omdat Boston nog 28 punten scoort in een nutteloos 4e kwart
  zaterdag 23 februari 2008 @ 14:39:13 #184
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_56925493
Suns verdedigen de Celtics helemaal kapot
pi_56927043
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 14:39 schreef Robertje het volgende:
Suns verdedigen de Celtics helemaal kapot
Ach.... Eastern Conference...
  zaterdag 23 februari 2008 @ 16:51:41 #186
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56927924
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 12:49 schreef Zwansen het volgende:

Het lijkt wel voetbal.
pi_56928251
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 16:06 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ach.... Eastern Conference...
Ach, ze begonnen met 16-0 tegen het Westen.
pi_56941146
Ahh Kenyon laat de laatste tijd zijn waarde zien. Nu tegen Bucks, 15 pt en 13 rebounds.
  zondag 24 februari 2008 @ 04:30:36 #189
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56941177
Hornets komen goed terug tegen de Spurs, 78-78 nu.
  zondag 24 februari 2008 @ 11:28:33 #190
67205 Colplay
How you doin??
pi_56942728
Spurs winnen toch. Iets wat ook de Lakers en de Jazz doen in de top van het westen. Vanavond om 20.45 Phoenix-Detroit op Sport1. Heb er al zin in.
  zondag 24 februari 2008 @ 13:08:08 #191
68638 Zwansen
pi_56944480
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 16:51 schreef popolon het volgende:

[..]

Het lijkt wel voetbal.
'Elson scoort hattrick bij droomdebuut'
  zondag 24 februari 2008 @ 16:08:14 #192
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_56949070
quote:
Op zondag 24 februari 2008 11:28 schreef Colplay het volgende:
Spurs winnen toch. Iets wat ook de Lakers en de Jazz doen in de top van het westen. Vanavond om 20.45 Phoenix-Detroit op Sport1. Heb er al zin in.
Pho-DET lijkt me inderdaad een zeer interessante wedstrijd... logischerwijs duim ik voor de Pistons
pi_56949774
Shaq-Kobe conference finals
  zondag 24 februari 2008 @ 17:12:30 #194
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_56950494
quote:
Op zondag 24 februari 2008 16:34 schreef BitetheBullet het volgende:
Shaq-Kobe conference finals
Lakers - Celtics finals
pi_56950923
Ik zie de Celtics nog niet 2 fysieke series tegen Detroit en Cleveland achter elkaar winnen, dus moeten ze hopen dat die 2 en 3 in de conference worden.
pi_56951413
Rockets-Heat net bij NOS met.......Mart Smeets als commentator.
Meeste intressante comment was:
'Jason Williams is een jongen met een geschiedenis, hij werd een keer met een groot dosis marihuana aangehouden. Hij heeft mooie tattoos moet ik zeggen.'

Oh en hij vond Wade een HELE gooie speler.
  zondag 24 februari 2008 @ 20:36:31 #197
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56954448
4-2 Pistons.

Zolang Detroit het tempo bepaalt is het goed.
  zondag 24 februari 2008 @ 20:56:35 #198
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56954926
12-2 run Pistons. Goede defense in het eerste kwart. 25-13
  zondag 24 februari 2008 @ 20:59:10 #199
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
  zondag 24 februari 2008 @ 21:02:01 #200
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_56955050
Suns lijken nog niet erg op dreef qua offense... misses, traveling calls en wat slordige passes...
pi_56955146
No defense, No offence.
Hmm....
  zondag 24 februari 2008 @ 21:13:28 #202
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56955295
'Kleine' Maxiell komt boven iedereen uit.
  zondag 24 februari 2008 @ 21:15:22 #203
67205 Colplay
How you doin??
pi_56955342
Wow wat een dunk van Amare.
pi_56955453
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:15 schreef Colplay het volgende:
En nog één !
sig verwijderd door FA
  zondag 24 februari 2008 @ 21:19:23 #205
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_56955457
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:15 schreef Colplay het volgende:
Wat wat geen defense van de suns...
  zondag 24 februari 2008 @ 21:24:01 #206
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_56955574
Toch vraag me af... is het 2e kwart niet het meest nutteloze kwart in basketball? (nutteloos als in : saai)
  zondag 24 februari 2008 @ 21:24:06 #207
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56955576
De bank doet weer zeer goed mee. 16 punten, Hayes met 10.
  zondag 24 februari 2008 @ 21:29:14 #208
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_56955688
Stoudemire op offense wel goed zeg... op defense heb ik em nog niet echt gezien...
  zondag 24 februari 2008 @ 21:31:23 #209
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56955730
En weer een steal. Piston 'D'.
  zondag 24 februari 2008 @ 21:32:04 #210
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_56955742
Jezus.... Shaq blijft even staan en knalt die Piston neer..... defense? More like the Chinese Wall...
  zondag 24 februari 2008 @ 21:33:39 #211
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56955785
12-0 run Detroit, 't wordt aardig stil daar.

Amir vecht met Shaq.
  zondag 24 februari 2008 @ 21:34:48 #212
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56955808
Goede eerste helft Detroit. 18 voor.
pi_56955838
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:33 schreef popolon het volgende:
12-0 run Detroit, 't wordt aardig stil daar.

Amir vecht met Shaq.
Ah, Sport 1 is door die klote-reclames niet live dus .
sig verwijderd door FA
  zondag 24 februari 2008 @ 21:36:35 #214
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_56955901
Game over bij HT.
  zondag 24 februari 2008 @ 21:40:02 #216
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_56955958
quote:
Op zondag 24 februari 2008 21:37 schreef D-Wade het volgende:
Game over bij HT.
Och, dat zegt nog niet veel, maar tegen een team als de Pistons is het wel wat lastiger
  zondag 24 februari 2008 @ 21:59:08 #217
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56956438
Fijne assist van Billups op Rasheed.
  zondag 24 februari 2008 @ 22:01:59 #218
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56956532
Suns worden weggespeeld, en niet zo'n klein beetje ook.
  zondag 24 februari 2008 @ 22:03:18 #219
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_56956566
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:01 schreef popolon het volgende:
Suns worden weggespeeld, en niet zo'n klein beetje ook.
Ik wist dat de Pistons goed waren, maar zo goed? Of zijn de Suns mét O'Neal toch echt beduidend minder? Op defensive gebied zijn de Suns echt belabberd zeg...
  zondag 24 februari 2008 @ 22:04:28 #220
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_56956594
25 punten voorsprong nu met 6.03 te spelen in het derde kwart.... wow...
  zondag 24 februari 2008 @ 22:06:44 #221
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56956654
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:03 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ik wist dat de Pistons goed waren, maar zo goed? Of zijn de Suns mét O'Neal toch echt beduidend minder? Op defensive gebied zijn de Suns echt belabberd zeg...
Suns hebben een gemiddelde van 110 ppg. En de defense van Detroit houdt ze kort. Mooi om te zien.

En met Marion missen ze natuurlijk een goede verdediger.
  zondag 24 februari 2008 @ 22:07:23 #222
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_56956677
God.... die NBA spelers die lijken toch zo vaak enorm ongeïnteresseerd tijdens interviews... bijna slaapwandelend lopen ze te mompelen....
  zondag 24 februari 2008 @ 22:09:16 #223
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56956732
What a blow out.
  zondag 24 februari 2008 @ 22:09:43 #224
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_56956746
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:06 schreef popolon het volgende:

[..]

Suns hebben een gemiddelde van 110 ppg. En de defense van Detroit houdt ze kort. Mooi om te zien.

En met Marion missen ze natuurlijk een goede verdediger.
Ze hebben nu nog één perimeter defender over in Bell (who got served as a Taco by Kobe)...
  zondag 24 februari 2008 @ 22:10:40 #225
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
  zondag 24 februari 2008 @ 22:11:56 #226
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56956814
Ik vermaak me prima.
  zondag 24 februari 2008 @ 22:12:33 #227
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_56956856
OUCH
  zondag 24 februari 2008 @ 22:14:50 #229
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_56956893
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:11 schreef popolon het volgende:
Ik vermaak me prima.
Je bent niet de enige Beetje Schadenfreude is nooit weg
  zondag 24 februari 2008 @ 22:18:51 #230
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56957005
Bijna 40 achter. !
  zondag 24 februari 2008 @ 22:24:55 #231
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56957200
Nou kom op met Walter Herrman.
  zondag 24 februari 2008 @ 22:26:08 #232
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56957238
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:18 schreef popolon het volgende:
Bijna 40 achter. !
Een close-game is wel leuker om te volgen als unbiased viewer. Maar de Pistons hebben gewoon een heel goed team en ik snap nog steeds niet waarom Shaq bij de Suns loopt.
  zondag 24 februari 2008 @ 22:30:11 #233
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56957362
Tja maar dat het zo'n veegpartij zou worden had ik nooit verwacht. Suns komen nu wat terug omdat de Pistons nu gewoon op de autopilot rijden.
  zondag 24 februari 2008 @ 22:31:24 #234
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_56957389
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:26 schreef PirE het volgende:

[..]

Een close-game is wel leuker om te volgen als unbiased viewer. Maar de Pistons hebben gewoon een heel goed team en ik snap nog steeds niet waarom Shaq bij de Suns loopt.
Suns dachten dat ze mét Marion geen titel konden winnen en hebben daarom een trade met Shaq in werking gezet... Er is dus qua titelkansen niets veranderd

edit: Ik had niet goed gelezen... Shaq loopt bij de Suns, omdat hij niet kan rennen...
pi_56957502
Wel bizar,

2 dagen geleden pakt Phoenix 18 rebounds meer dan Boston, nu 13 minder dan Detroit.
pi_56957567
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:35 schreef BitetheBullet het volgende:
Wel bizar,

2 dagen geleden pakt Phoenix 18 rebounds meer dan Boston, nu 13 minder dan Detroit.
Yep, met dank aan Stoudemire die 3rebs pakt....evenveel als bv Barbosa.
  zondag 24 februari 2008 @ 22:38:48 #237
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56957588
Nog steeds geen Herrmann.
  zondag 24 februari 2008 @ 22:40:11 #238
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56957615
Shaq lijkt wel wat op Walker zo zonder snor.

zondag 24 februari 2008 @ 22:41:12 #239
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_56957640
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:38 schreef D-Wade het volgende:

[..]

Yep, met dank aan Stoudemire die 3rebs pakt....evenveel als bv Barbosa.
Detroit schiet ook wel een hoger percentage dan Boston deed, dus zijn er minder reboundkansen qua verdediging... Qua offensive rebounding had hij idd wat actiever mogen zijn, maar de Pistons rebounden zelf goed.
  zondag 24 februari 2008 @ 22:43:13 #240
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_56957690
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:40 schreef popolon het volgende:
Shaq lijkt wel wat op Walker zo zonder snor.

[ afbeelding ]
Nash lijkt wel een beetje op Jack Nicholson in de Shining...

Of Macauley Caulkin (sp?) in Home Alone...
  zondag 24 februari 2008 @ 22:45:24 #241
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
  zondag 24 februari 2008 @ 22:48:23 #242
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56957854
Assist Herrrrrrmannnnnnnn.

Jammer voor de neutrale kijker dat 't wel erg snel over was. Vierde kwart is gewoon overbodig.
  zondag 24 februari 2008 @ 22:50:48 #243
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_56957914
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:48 schreef popolon het volgende:
Assist Herrrrrrmannnnnnnn.

Jammer voor de neutrale kijker dat 't wel erg snel over was. Vierde kwart is gewoon overbodig.
Tweede helft was al bijna overbodig Moet als Pistons fan wel eeeerrrrug euk zijn om naar te kijken...
  zondag 24 februari 2008 @ 22:52:40 #244
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56957964
Nou het vierde kwart is wel wat slordig dus zit ik me weer te ergeren.

Herrrrmannn from downtown.
  zondag 24 februari 2008 @ 22:56:49 #245
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_56958080
quote:
Op zondag 24 februari 2008 22:52 schreef popolon het volgende:
Nou het vierde kwart is wel wat slordig dus zit ik me weer te ergeren.

Herrrrmannn from downtown.
Ach nu weet je hoe ik me voelde 2 jaar geleden toen het Kobe 62 - Mavs 61 was na 3 kwarten....

Vreselijk saai 4e kwart
pi_56958215
Suns moeten trouwens echt gaan oppassen als je de resterende duels van hun ziet.
26 duels nog met 17 daarvan tegen ploegen die nu in de play-offs plekken staan, 11 van die ploegen komen uit het Westen.
En om het nog erger te maken hebben ze tegen die west teams 6 duels b2b.
Ze staan er nu welliswaar goed voor, maar met deze schema kunnen ze best wel is wat plaatsen gaan zakken als je de rest ziet in het westen.
pi_56958323
Detroit
  zondag 24 februari 2008 @ 23:11:39 #248
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_56958430
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:02 schreef D-Wade het volgende:
En om het nog erger te maken hebben ze tegen die west teams 6 duels b2b.

Vooral Shaq is een zwakte tijdens de 2e avond van de back-to-backs... Die brengt dn echt niet meer de intensiteit hoor...
pi_56959010
Wat Shaq betreft vind ik dat hij het niet slecht doet qua # die uiteindelijk toch tellen.
In 3 duels heeft hij 28mpg gespeeld met 8,7ppg en 11.3rpg als gemiddeldes.
Die ppg had minimaal 10 moeten zijn als hij het wat beter deed dan 6-22 op FT.

En dit ook nog voor iemand die zich moet aanpassen aan een nieuwe speelstijl voor hem.
Pretty good IMO.
pi_56959516
Als Shaq wat meer heeft gespeeld, zie ik niet in waarom hij niet minimaal weer de 15 punten zou halen die hij bij Miami scoorde dit seizoen, de Phoenix offense loopt immers een stuk beter.

Miami wordt nog wel een lijdensweg dit seizoen, want ondanks Marion zijn ze als team niet veel beter geweest de laatste wedstrijden (hopelijk lag dat voor een deel aan het ontbreken van Haslem). Gelukkig zijn we de belangrijkste oorzaken volgend seizoen niet meer terug (Williams en Davis voor 15 miljoen ). Al mag J-Will wel terugkomen als hij tekent voor het veteran minimum, maar daarvoor zal hij wel naar een beter team gaan.
  maandag 25 februari 2008 @ 00:01:36 #251
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56959540
quote:
Op zondag 24 februari 2008 23:34 schreef D-Wade het volgende:
Wat Shaq betreft vind ik dat hij het niet slecht doet qua # die uiteindelijk toch tellen.
In 3 duels heeft hij 28mpg gespeeld met 8,7ppg en 11.3rpg als gemiddeldes.
Die ppg had minimaal 10 moeten zijn als hij het wat beter deed dan 6-22 op FT.

En dit ook nog voor iemand die zich moet aanpassen aan een nieuwe speelstijl voor hem.
Pretty good IMO.
Jij bent gewoon de boel aan het goedpraten . Voor Miami is dit nog steeds een geweldige trade en de Suns worden echt niet kampioen nu ze Shaq erbij hebben. Dit jaar niet en volgend jaar ook niet.

edit: D-Wade, die Boston-bet van je gaat niet echt lekker , maar het is nog vroeg in de wedstrijd. Woensdag gewoon de Cavs spelen .

[ Bericht 15% gewijzigd door PirE op 25-02-2008 00:48:35 ]
  maandag 25 februari 2008 @ 00:27:18 #252
68638 Zwansen
pi_56959848
Ben benieuwd wat Ben brengt.
pi_56960245
Fluit maar af in Portland. 15 punten voor HOLD!!
Outlaw is lekker in vorm.
pi_56960323
quote:
Op maandag 25 februari 2008 00:01 schreef PirE het volgende:

[..]

Jij bent gewoon de boel aan het goedpraten . Voor Miami is dit nog steeds een geweldige trade en de Suns worden echt niet kampioen nu ze Shaq erbij hebben. Dit jaar niet en volgend jaar ook niet.

edit: D-Wade, die Boston-bet van je gaat niet echt lekker , maar het is nog vroeg in de wedstrijd. Woensdag gewoon de Cavs spelen .
Teveel turnovers en Portland pakt teveel O-rebs.
pi_56960337
quote:
Op maandag 25 februari 2008 01:03 schreef D-Wade het volgende:

[..]

Teveel turnovers en Portland pakt teveel O-rebs.
Ach ze komen al terug. Paar driepuntertjes en 't staat zo weer gelijk @ rust (helaas )

Edit: 7punten voor dus

[ Bericht 10% gewijzigd door jmac op 25-02-2008 01:10:31 ]
pi_56960578
Snelle 5-0run Boston en nog maar 2 achter.

Come on C's show me some defense!
  maandag 25 februari 2008 @ 08:22:55 #257
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_56962089
Phoenix.
  maandag 25 februari 2008 @ 09:32:17 #258
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_56962707
Phoenix

Shaq... is ie zwanger
  maandag 25 februari 2008 @ 09:34:59 #259
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_56962741
quote:
Op maandag 25 februari 2008 09:32 schreef Robertje het volgende:
Phoenix

Shaq... is ie zwanger
Verder wel een goede trade. Ze hebben laten zien dat ze klaar zijn voor de titel.
  maandag 25 februari 2008 @ 18:33:58 #260
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56969022
Denied!

pi_56975946
LA Lakers doen het toch een stuk beter dit seizoen dan ik had gedacht. In November en December was ik nog wat bang dat het dezelfde kant op zou gaan als vorig jaar waarna de blessures en een zwaardere schedule volgden, maar nee!

Erg interessant om te zien hoe de Lakers terugklimmen na het seizoen 2003-2004 en de O'Neal trade... 3 best lange jaren met zeer wisselvallige seizoenen (en 1 losing record). En wat zat ik fout met m'n voorspelling met kwame brown
pi_56976095
Waarom werd Kobe gisteer eruit gegooid?
Niet dat het wat uit maakte want ze stonden al 31 voor.
pi_56976761
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:19 schreef D-Wade het volgende:
Waarom werd Kobe gisteer eruit gegooid?
Niet dat het wat uit maakte want ze stonden al 31 voor.
hij kreeg zn eerste technical voor zeuren bij de ref na een non-call en daarna een call op hem... daarna kreeg hij z'n tweede technical omdat hij de scheids aankeek (daar leek het in elk geval op)

dinsdag 26 februari 2008 @ 00:11:52 #264
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_56977222
quote:
Op maandag 25 februari 2008 18:33 schreef popolon het volgende:
Denied!

[ afbeelding ]
Vanavond tegen de Denver Nuggets. Ik denk dat dat een moeilijke wedstrijd wordt voor de Pistons. De Nuggets zijn nog volop in de race voor de play-offs en ze kunnen wel een overwinning gebruiken.

En Boston moet winnen van de Clippers, maar dat gaat vast wel lukken .
pi_56979079
San Antonio wint wel maar ze hadden maar 5 punten in het 1e kwart
  dinsdag 26 februari 2008 @ 09:06:53 #266
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_56980192
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:11 schreef PirE het volgende:

[..]

Vanavond tegen de Denver Nuggets. Ik denk dat dat een moeilijke wedstrijd wordt voor de Pistons. De Nuggets zijn nog volop in de race voor de play-offs en ze kunnen wel een overwinning gebruiken.

Pistons zijn erg sterk op het moment. Er zijn altijd wel 3 spelers per wedstrijd die het op hun heupen krijgen. Echt wel 1 van de kanshebbers voor de titel.

SA begint echt weer als een natte krant, maar wint toch ook weer. Finals zal wel SA-Detroit worden.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 09:37:33 #267
67205 Colplay
How you doin??
pi_56980577
quote:
Op maandag 25 februari 2008 23:14 schreef ScienceFriction het volgende:
LA Lakers doen het toch een stuk beter dit seizoen dan ik had gedacht. In November en December was ik nog wat bang dat het dezelfde kant op zou gaan als vorig jaar waarna de blessures en een zwaardere schedule volgden, maar nee!

Erg interessant om te zien hoe de Lakers terugklimmen na het seizoen 2003-2004 en de O'Neal trade... 3 best lange jaren met zeer wisselvallige seizoenen (en 1 losing record). En wat zat ik fout met m'n voorspelling met kwame brown
De Lakers hebben natuurlijk ook wel geluk gehad met hun trade. Ik weet dat niet iedereen deze eenzijding vind, maar ik neem niet aan dat ze aan het begin van dit seizoen hadden verwacht dat ze een All-Star zouden krijgen voor Kwame Brown.

Er zijn een paar heel slechte GM's in de NBA en de Lakers hebben hier optimaal gebruik van gemaakt. Maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat de Lakers het de afgelopen jaren goed gedaan hebben. Zonder de trade waren de Lakers (een stuk) beter geweest dan vorig jaar, maar zag ik ze nog steeds niet voorbij de tweede ronde komen in het westen. Nu is het de topfavoriet, mits Kobe fit kan blijven en niet nog een tik op zijn pink krijgt.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 13:11:20 #268
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56984772
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 00:11 schreef PirE het volgende:

[..]

Was een goede close game, het vierde kwart waren de Pistons toch wat beter dmv hun defense. What's new?

Woensdag in en tegen Utah en die heb je nu al verloren. De Pistons in Utah, dat gaat bijna nooit goed.
pi_56996381
OUCH OUCH T-Mac

Yao Ming eruit voor het hele reguliere seizoen ÉN de play-offs.
ohh boy.....
  dinsdag 26 februari 2008 @ 20:52:42 #270
67205 Colplay
How you doin??
pi_56996539
Ja las het ook net. Heb het idee dat de Rockets het team gaan worden dat de play-offs nu niet haalt. Verschillen zijn zo klein dat Houston dit waarschijnlijk niet op kan vangen.
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:13:48 #271
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_56996959
Pijnlijk voor de Rockets. En Mutumbo gaat dat niet opvangen, die speelt amper, dus het zou best kunnen dat de zinnen nu gezet worden op Davis of Magloire die allebei gewaived zijn.
pi_56997217
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 09:37 schreef Colplay het volgende:

[..]

De Lakers hebben natuurlijk ook wel geluk gehad met hun trade. Ik weet dat niet iedereen deze eenzijding vind, maar ik neem niet aan dat ze aan het begin van dit seizoen hadden verwacht dat ze een All-Star zouden krijgen voor Kwame Brown.

Er zijn een paar heel slechte GM's in de NBA en de Lakers hebben hier optimaal gebruik van gemaakt. Maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat de Lakers het de afgelopen jaren goed gedaan hebben. Zonder de trade waren de Lakers (een stuk) beter geweest dan vorig jaar, maar zag ik ze nog steeds niet voorbij de tweede ronde komen in het westen. Nu is het de topfavoriet, mits Kobe fit kan blijven en niet nog een tik op zijn pink krijgt.
Voor de trade zag ik inderdaad ook niet meer kansen dan de 2e ronde voor de Lakers en had meer de gedachte van "volgend jaar"... toen Bynum neerging had ik echt de visioenen van vorig jaar weer voor ogen En de losses volgden ook meteen, omdat er geen echte center meer was (Brown was meer een verdedigende PF dan een center).

De drafts van de Lakers lijken dit jaar ook een stuk meer naar voren te komen met Bynum, Farmar, Vujacic, Turiaf die allen goede minuten maken en productief zijn. Vorig jaar waren die een stuk minder consistent....
  dinsdag 26 februari 2008 @ 21:46:26 #273
68638 Zwansen
pi_56997684
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 20:52 schreef Colplay het volgende:
Ja las het ook net. Heb het idee dat de Rockets het team gaan worden dat de play-offs nu niet haalt. Verschillen zijn zo klein dat Houston dit waarschijnlijk niet op kan vangen.
Rockets wonnen 12 op rij. En wie speelde er niet mee toen ze verloren 12 wedstrijden geleden? Juist, Ming.
pi_57003232
Miami op weg naar de overwinning. 75-56 voor mid 3de kwart tegen de Kings.
Hele starting-5 al in dubbele cijfers gescoord.
  woensdag 27 februari 2008 @ 04:07:16 #275
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57003296
Miami wint.
  woensdag 27 februari 2008 @ 05:20:48 #276
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57003392
En Bucks winnen van de Cavs.
pi_57004558
Jason Williams was THE MAN Heerlijke wedstrijd
pi_57009989
Eindelijk weer eens gewonnen, nu hopen dat er niet direct weer zo'n streak achteraan komt.

Shaq weer een efficiente double-double in 24 minuten.
  woensdag 27 februari 2008 @ 14:38:42 #279
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57011110
Marion lijkt z'n draai gevonden te hebben ook, die was de eerste paar games onzichtbaar.

Een hele belangrijke factor bij Miami factor die vaak over het hoofd wordt gezien: Haslem.
pi_57013514
Kobe Bryant and the Lakers Now Favorites to Win the 2008 NBA Championship

Maybe it's that impressive 8 game winning streak or the fact that Kobe Bryant and his LA Lakers have the third best record in the league tied with the Phoenix Suns. The Lakers were now a 2-1 favorite to win the 2008 NBA Championship at Sportsbook.com

Bryant had 21 points and 10 assists in just 26 minutes before he was tossed in the third quarter of Sunday's game at Seattle for arguing with official Brian Forte about a no-call.

``I'm disappointed, but I'm not going to comment on the official. I don't want to get fined anymore,'' Bryant said. ``Watch the replay.''

Despite Bryant's absence, the Lakers (39-17) beat the Sonics 111-91 for their season-high eighth straight victory. They have claimed the best record in the Western Conference with their longest win streak since taking 11 straight near the end of the 2003-04 season - the last time they reached the NBA finals.

``Now we are in a situation where we can control our own destiny and that's important,'' Lakers coach Phil Jackson said.

Elsewhere, the Boston Celtics 43-12 record (best in the league) doesn't seem to pair well with those 5/2 odds. These are surprisingly good payout odds all things considered. Boston has won 7 of their last 10 games.

The red hot Detroit Pistons have won 8 of their last 10 games and 3 straight. A Pistons win in the Finals would result in a $750 payout for every $100 bet.

The Utah Jazz continue to play well but oddsmakers have downplayed this by offering the Jazz with payout odds of 15/1 or a $100 bet would pay $1500.

The hottest team, however, is the Houston Rockets with a 12 game win streak and 36-20 record. They were listed with 30-1 odds but none of this may matter in the long run as Yao Ming appears to be out for the season with a broken foot.

"This is unbelievable," Rockets owner Les Alexander told KRIV-TV in Houston. "This is the most heart-breaking. This is the worst I've felt."

Coach Rick Adelman and Morey told the team before Tuesday's shoot around. Yao said it was a difficult day for him from the moment he walked into the building.

"When coach tells everybody I am out for the season, everybody is like quiet," he said. "That kind of quietness makes me feel kind of scared, it was quiet like nobody was there and you just feel alone."
  woensdag 27 februari 2008 @ 16:38:23 #281
68638 Zwansen
pi_57013712
Ik zou het leuk vinden voor Kobe. Zie ze verder komen dan voorgaande jaren. Maar zn 4e ring wordt lastig denk ik. Alleen MVP is ook leuk.
pi_57016617
trouwens: weer een nieuwe basket film.

imdb: http://imdb.com/title/tt0839980/
pi_57016618
-dubbel-
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:16:14 #284
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57033339
En weer verloren in en van Utah. Voorspelbaaar.

Pistons kunnen van iedereen uit winnen, behalve Utah, al vier jaar op rij.
pi_57033621
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:16 schreef popolon het volgende:

Had er nu ff geld opgezet, had je vast een leuk bedrag.
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:36:06 #286
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_57033915
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:16 schreef popolon het volgende:

Gelukkig lost het westen dat probleem wel voortijdig voor ze op.
  donderdag 28 februari 2008 @ 14:43:35 #287
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_57035678
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 13:25 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Had er nu ff geld opgezet, had je vast een leuk bedrag.
Valt mee, Utah was licht favoriet om te winnen.
pi_57050127
PJ Brown en Sam Cassell naar de Celtics.

Cassell is natuurlijk een geweldige toevoeging aan hun bank en iemand die ze nodig hadden achter Rondo.
pi_57050756
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 23:46 schreef D-Wade het volgende:
PJ Brown en Sam Cassell naar de Celtics.

Cassell is natuurlijk een geweldige toevoeging aan hun bank en iemand die ze nodig hadden achter Rondo.
Was Casell gewaived?
  vrijdag 29 februari 2008 @ 00:34:07 #290
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57051019
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 00:20 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Was Casell gewaived?
Sam Cassell is expected to sign buyout papers with the franchise soon and will sign with the Boston Celtics once he clears waivers.

En de Clippers schijnen Flip Murray van Detroit dan over te nemen. Dat komt allemaal mooi uit.

Goede backup PG voor Boston. Cassell heeft nog wel een jaartje, misschien twee, in zich.
pi_57051573
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 00:34 schreef popolon het volgende:

[..]

Sam Cassell is expected to sign buyout papers with the franchise soon and will sign with the Boston Celtics once he clears waivers.
Toch typisch dat dit zo makkelijk kan, vind ik.
pi_57052820
Mooie overwinning SA op Dallas, spannende wedstrijd.

Wat een duikelaar is die Nowitzki trouwens.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 12:59:37 #293
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
  vrijdag 29 februari 2008 @ 14:46:18 #294
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57061606
pi_57061660
ik ga geen Miami-wedstrijden meer kijken heb ik besloten. Voor die bagger van vannacht ben ik gvd om half vijf opgestaan. En ik zie eindelijk wat jullie al die tijd al zeiden: Jason Williams is niet meer Ik zal hem blijven eren though.
pi_57061705
over dat filmpje: wij wonnen laatst ook op de buzzer door een driepunter van een vriend van me. Die stond een goeie twee meter achter de driepunterlijn en we stonden eigenlijk gelijk, maar dan nog. it was awesome.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 15:55:04 #297
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57062964
The Minnesota Timberwolves Thursday night placed veteran center Theo Ratliff on waivers and have agreed to buy him out of what remained on his $11.6 million contract. If he clears waivers in the next 48 hours - which is almost a given with his salary - he will sign with the Pistons for the prorated amount of the veteran’s minimum ($1.3 million).

Ratliff, 34, was drafted by the Pistons in 1995. He has only played 12 games the last two years, but he is healthy now.

Pistons waren nog op zoek naar een C voor in geval van nood. Dat lijkt me veel beter dan Dale Davis. Prima.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 16:00:21 #298
68638 Zwansen
pi_57063101
Ratliff. Leeft ie nog? Kon wel aardig schoten blokken dacht ik.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 16:09:08 #299
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_57063315
Al jaren kampt 'ie met blessures, schijnt nu weer gezond te zijn. En ja, hij is één van de beste blockers in de NBA ooit.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 04:29:16 #300
68638 Zwansen
pi_57075793
Knappe overwinning van NO op Utah.

En Mutombo doet het goed voor Houston. Maar ben bang dat ie dit niet vol kan houden de rest van het seizoen. Helemaal back-to-back is teveel voor hem.
pi_57080629
Lakers

[NBA] Seizoen 2007-2008 (part 2)

[ Bericht 25% gewijzigd door jmac op 01-03-2008 14:07:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')