quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:47 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Ze moeten zelfs nog een speler halen om aan de minimale eis van een Roster te voldoen.
Zo dun zitten ze daar.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:57 schreef popolon het volgende:
Zal me niks verbazen als Ben Wallace ook in het Westen opduikt binnen een week of wat: Een Shaq- of Gasol 'stopper' kunnen meerdere teams nu wel gebruiken.
En Chicago wil toch van 'm af. Zou geen slechte zijn voor de Mavs (Diop is weg, Dampier is offensief en defensief niet super) maar die hebben niks meer om te traden.
quote:NorthJersey.com reports that according to league sources, the Bulls have discussed a possible trade with the Nets that would send forward Andres Nocioni and guard Thabo Sefolosha to New Jersey for forward Bostjan Nachbar, guard Marcus Williams, forward Antoine Wright and center Jamaal Magloire. Nets president Rod Thorn opted not to comment on the trade rumors and said the Nets are not close to making any deals, yet. "If something presents itself that makes us better, then we have to take a look at it," Thorn said.
Valt toch wel mee?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef ScienceFriction het volgende:
Kidd naar dallas? Had ik nog niet gelezenGaan alle all-stars nu in het Westen Spelen?
De Shaq trade en de Kidd trade zijn beide desperation moves van zowel de Suns als de Mavs. Beide zijn een antwoord op de trade van de Lakers. Beide moves zijn erg risky: Enorm veel cap space in een oude speler.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Valt toch wel mee?
Shaq en Kidd hebben beide niet heel lang meer te gaan. Marion bijvoorbeeld zal de komende jaren wel All Star worden nu.
Dat ze veel weggeven snap ik ook niet maar Kidd doet het nog steeds goed vind ik.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:28 schreef PirE het volgende:
Ik snap de Mavs niet dat ze zoveel ofgeven voor een bejaarde.
Hahahaha Devean George, uitgerekend vanacht speelde hij ze slechste wedstrijd uit ze hele carriere met een 0-11 op FG!quote:Op donderdag 14 februari 2008 03:25 schreef popolon het volgende:
Kidd trade gaat niet door.
With the New Jersey Nets poised to complete a blockbuster deal to send Jason Kidd back to Dallas on Wednesday night, Mavericks reserve forward Devean George has unexpectedly exercised his right to block the trade, according to NBA front-office sources. Sources close to the situation told ESPN.com that the teams verbally agreed to the deal earlier Wednesday and were preparing to submit the trade for league approval when George informed the Mavericks that he wouldn't consent to being included in the deal, which is his right based on a rare provision in his one-year contract.
Amir Johnson alweer met 5 blocks. Dat doet 'ie vaak de als hij wat tijd krijgt.
Hebbe we Mavs hier op het forum?quote:"C'mon, what are you doing?" and, "Stop it, you're holding things up." Other lines included, "Quit being selfish," and "We want Kidd."
Het is te hopen voor de Mavsquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:01 schreef Dunckie het volgende:
Hij bloeit wel op als hij bij dallas zit
Z'n stats zullen eerder omlaag dan omhoog gaan. Mavericks zijn dit jaar een van de tragere teams qua offense. Z'n reboundcijfers en assists zullen omlaag gaan, omdat Avery Johnson meer een man is van een lager tempo (zoals de Spurs).quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:01 schreef Dunckie het volgende:
Hij bloeit wel op als hij bij dallas zit
Het record, nou ja record, staat op naam van de Sixers:quote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:09 schreef ShaoliN het volgende:
1 uit 25 gewonnen over de laaste wedstrijden. Best goed.
Tof man. Ga 'm zeker volgen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:27 schreef no-look het volgende:
Wat een drama
Ik ben trouwens sinds een paar dagen een nieuwe blog begonnen, in het Nederlands. De eerste reacties zijn goed. Neem ook eens een kijkje en zeg wat je er van vindt a.u.b.
www.nba-in-nl.blogspot.com
quote:For the Mavericks, the trouble started when Stackhouse, 33, gave an interview to the Associated Press on Wednesday that suggested there was a plan for how his trade, buyout and eventual re-signing with Dallas would unfold. Stackhouse said that he was only part of the deal "to make the numbers work."
Erg leuk om te lezenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:27 schreef no-look het volgende:
Wat een drama
Ik ben trouwens sinds een paar dagen een nieuwe blog begonnen, in het Nederlands. De eerste reacties zijn goed. Neem ook eens een kijkje en zeg wat je er van vindt a.u.b.
www.nba-in-nl.blogspot.com
Morgen kijken, vannacht maar niet, moet om 10 uur werkenquote:Op zondag 17 februari 2008 01:49 schreef popolon het volgende:
Ik zie dat Sport1 ook het all star weekend uitzendt.
TNT zendt nu hoogtepunten uit van vorige dunk contests. Mooie beelden, vooral die van JOrdan, Carter, Wilkins en Spud Webb die met z'n 1.68 meter in '86 won.
Rip gaat 'm winnen. Leuke outsider.quote:
LOL lijkt me ook wel 99% zeker... maar welke odds dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 04:35 schreef jmac het volgende:
[ afbeelding ]
HELD!
Heb alles weggebacked bij Howard. 500% WINNER!!
Schitterende dunk die laatste ook![]()
![]()
than.quote:Op zondag 17 februari 2008 04:46 schreef jmac het volgende:
Bij Green heb ik niet echt het WOOOOOW-gevoel.
Als Howard het niet wordt dan kijk ik nooit meer NBA. Nobody else then howard![]()
Moeten er wel heel veel zijn danquote:Op zondag 17 februari 2008 04:54 schreef Greetings het volgende:
Heb Howard voor 1000 euro @ 1,01 gelayed hehe..... hopen op fans die willen treiteren en juist op Green stemmen voor de fun.....
Ja hehe.... kost me ook maar een tientje....quote:Op zondag 17 februari 2008 04:55 schreef jmac het volgende:
[..]
Moeten er wel heel veel zijn dan
't is geen American idol. Uiteindelijk zal Howard gewoon winnaar zijn.
Giro 555quote:Op zondag 17 februari 2008 04:55 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja hehe.... kost me ook maar een tientje....
Absoluut! Ga morgen zeker ook weer kijken....quote:Op zondag 17 februari 2008 05:02 schreef jmac het volgende:
Goodnight! Blij dat ik ben opgebleven hiervoor. Het was genieten geblazen!
Online op genoeg plekken. Gewoon ff naar www.channelsurfing.net gaan vannacht.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:03 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Heb vorige week Wizards - Spurs gekeken in Washington DC. Was alweer 13 jaar geleden dat ik live bij n NBA game aanwezig was, maar de het kaartje van $125 was t dubbel en dwars waard!
Enorm vet spektakel, jammer dat de wedstrijd zelf niet zo heel spannend was. En ook jammer dat Elson maar weinig speeltijd had.....
Iemand enig idee of de All-Star game ergens live te bewonderen is op TV / Online? [behalve dan op Sport1.... :S]
Goede tipquote:Op zondag 17 februari 2008 13:36 schreef jmac het volgende:
Samenvatting van vannacht nu @ s1
quote:Op zondag 17 februari 2008 14:29 schreef Dos37 het volgende:
Ik schakel niet over naar de voetbal, dat zegt heel wat voor mij
Bronquote:Op zondag 17 februari 2008 15:33 schreef PirE het volgende:
En de Sonics gaan definitief weg uit Seattle![]()
.
Stern himself.quote:Op maandag 18 februari 2008 00:13 schreef Ricard0j het volgende:
Wat een dunk van Howard
Hij knalt hem er ook gewoon in, prachtig!
[..]
Bron?
Hij klinkt minder ambitieus dan vorige keer.quote:The trade of Jason Kidd to Dallas appears to be back on. The Mavs and Nets have agreed to trade Kidd to Dallas along with Malik Allen for Devin Harris, DeSagana Diop, Trenton Hassell, Maurice Ager, Keith Van Horn, $3 million and two first-round picks.
Vingerquote:Op maandag 18 februari 2008 08:28 schreef ShaoliN het volgende:
Kobe 2 minuten gespeeld? Blessure?
Hij had last van zijn vinger.quote:Op maandag 18 februari 2008 08:28 schreef ShaoliN het volgende:
Kobe 2 minuten gespeeld? Blessure?
Die vorige deal was een stuk beter voor NJ.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:37 schreef Robertje het volgende:
Eindelijk mag ie naar Dallas
Kost wel wat...maar dan heb je wel een ouwe overbetaalde guard.
Dallas signs Keith Van Horn and trades Van Horn, Devin Harris, Trenton Hassell, Maurice Ager, DeSagana Diop, first-round draft choices in 2008 and 2010, and cash considerations to New Jersey for Jason Kidd, Malik Allen and Antoine Wright;Nick Fazekas.
De Nets zijn zeker de winnaar van deze trade. Voor NJ een goede deal om zo te rebuilden richting het vertrek naar Brooklyn. Dan moet er een goed team staan en Harris kan de point de komende jaren runnen. Nu nog Carter ruilen voor wat jonge en goede spelers en er staat weer wat in NJ. Voor Dallas vind ik het een grote gok, omdat ik niet denk dat ze er nu sterker op worden. Zeker frontcourt wordt heel dun en met komst van O'Neal en Gasol naar PHX en LAL is dat wel nodig in de playoffs. Bovendien zal Kidd het ook moeilijk hebben tegen Parker, Nash, Williams en Paul.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:13 schreef Robertje het volgende:
Ik vind het nog heel erg veel voor een bijna over the hill guard. Tijdens de NBA-weekend-skillsgedoe zag je al dat het ie niet echt sneller wordt. En hij kan totaal niet schieten. Devin Harris is een betrouwbare guard. Nets krijgen niet Boy Devean George
Elk blind paard kan toch zien dat je met deze line up niet kunt winnen in het westen? Ik vind het echt een butt trade voor Dallas.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:42 schreef Colplay het volgende:
Dallas heeft duidelijk het idee dat het met Nowitzki en zo niet de sterkste in het westen zou worden. Gokken nu dus duidelijk op de komende twee seizoenen. Ben benieuwd hoe Kidd het gaat doen.
Nou ja, Thomas is beter dan Elson en Barry werd dit jaar echt te oud en speelde niet veel meer. Dus zo'n slechte trade vind ik het ook weer niet. Hopelijk gaat Elson inderdaad wat meer spelen. Ze spelen toch alleen maar om de rookies speeltijd te gunnen, dus veel kan er niet mis gaanquote:Op donderdag 21 februari 2008 08:22 schreef F1Bas het volgende:
Vanuit de kant van de Spurs gezien geen goede deal vind ik.
Had verwacht dat de Spurs voor een SG of SF zouden gaan, Bowen is ook de jongste niet meer. Maar ja Lakers en Suns zijn groter geworden en nu dus de reactie van de Spurs. Benieuwd welke deals er nog volgen vandaag.quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:58 schreef Toolmannetje het volgende:
[..]
Nou ja, Thomas is beter dan Elson en Barry werd dit jaar echt te oud en speelde niet veel meer. Dus zo'n slechte trade vind ik het ook weer niet. Hopelijk gaat Elson inderdaad wat meer spelen. Ze spelen toch alleen maar om de rookies speeltijd te gunnen, dus veel kan er niet mis gaan
Wanneer is de laatste dag?quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:36 schreef Colplay het volgende:
[..]
Had verwacht dat de Spurs voor een SG of SF zouden gaan, Bowen is ook de jongste niet meer. Maar ja Lakers en Suns zijn groter geworden en nu dus de reactie van de Spurs. Benieuwd welke deals er nog volgen vandaag.
Misschien doen ze Lebron wel naar SA.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:08 schreef no-look het volgende:
Cavs hangen flink aan de telefoon, aldus hoopshype.com. Ze willen een grote trade voor elkaar krijgen, ik ben benieuwd! Denk dat het voor een capabele PG is.
Wat gaan ze traden dan? Cavs hebben zo weinig interessante spelers of aflopende contracten... da's een beetje het probleem voor ze.quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:08 schreef no-look het volgende:
Cavs hangen flink aan de telefoon, aldus hoopshype.com. Ze willen een grote trade voor elkaar krijgen, ik ben benieuwd! Denk dat het voor een capabele PG is.
Dat zou Popovich natuurlijk nooit doen... want dat is niet "fair" ;')quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:30 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Misschien doen ze Lebron wel naar SA.
Ik denk aan:quote:Op donderdag 21 februari 2008 14:08 schreef no-look het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:02 schreef no-look het volgende:
Na het vertrek van Marion zou Artest wel een leuke toevoeging zijn ja. Wie zouden ze dan opgeven?
En een power-player naar de Cavs zou ook interessant zijn.
quote:Two league sources said the Cavs' front office is mulling over a blockbuster trade ahead of today's trading deadline. It is a complex deal, because for it to make sense, a second complimentary trade would probably need to be accomplished, too. Another potential hitch could be haggling over a first-round draft pick the Cavs are also looking to acquire.
This potential deal is NOT part of the Cavs' pursuit of Memphis Grizzlies shooting guard Mike Miller. The Cavs have made offers to the Grizzlies for Miller, but a league source indicated Wednesday that the Grizzlies were leaning toward not trading Miller based on the offers they'd received.
If nothing else, the Cavs are being extremely active as the deadline approaches. Then again, they were last season, but ended up not being able to pull off a trade.
Flopper en MidRangeBricker(Gooden) zijn twee onbetrouwbare mannen in de paint, Big Z denkt dat teruggaan naar de verdedigende kant uitrusten betekent..Af en toe spelen ze de sterren van de hemel, maar dat doen ze helaas veel te weinig. Ben lijkt me niet de meest ideale keuze, maar met die drie alleen ga je het de Pistons en Celtics dit jaar niet moeilijk maken.quote:Op donderdag 21 februari 2008 20:14 schreef popolon het volgende:
Wat moeten de Cavs met Ben? In Varejao hebben ze een soortgelijk speler die nog jonger is ook.
Vind dat een mooie deal voor de Cavs als dit het gaat worden. Niet de spelers die LeBron in eerste instantie in gedachten had, maar toch.quote:The Cavaliers are discussing a deal where Ben Wallace and Chris Duhon would go to Cleveland for Larry Hughes, according to ESPN's Ric Bucher.
Chad Ford reports that a source tells him the deal would send Wallace, Duhon and Joe Smith for Hughes and Drew Gooden.
The holdup in the deal, according to Ford, is Cleveland's instance that Hughes be included. If the Cavs drop that demand, the Bulls will reportedly agree.
Bucher also reports that if the Cavs make the Bulls trade, they would then deal Donyell Marshall and Ira Newble to Seattle for Wally Szczerbiak.
Cleveland heeft een hele make-over gehad, maar ze zijn er wel sterker op geworden. Lijkt er op dat ze de derde titelkandidaat in het oosten zijn geworden en met Detroit en Boston mee moeten kunnen doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:17 schreef Robertje het volgende:
Seattle heeft straks geen spelers meer. Ze zijn heel wat first en second rounds draft choices kwijt. Zelfs in de deal met Kurt Thomas zijn ze spelers kwijt geraakt. Cleveland heeft het best wel goed gedaan met de trade. En Ben kwam het best tot zijn recht in Detroit. Hopelijk gaat het wat beter in Cleveland.
Qua Ben Wallace is het een btje zoals shaq bij de suns trade. Offensive verwachten ze niets van hem want LeBron scoort toch wel of creeert een kasn voor hem en defensief hopen ze dat hij wel weer "de oude Ben" wordt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:28 schreef ScienceFriction het volgende:
Wallace en Smith zijn beide oude spelers, maar Wallace is echt enorm achteruit gegaan qua spel (en z'n FG% is!!!) Ik heb echt geen idee hoe ze hem gaan gebruiken op offensief gebied is hij echt een drama en in de clutch een regelrechte foul optie voor de tegenstander.
Joe Smith is een stuk interessanter, goede size, goede FT% voor een PF, (FG% is wat laag voor een big man) en redelijk qua rebounding als je zijn stats doortrekt (hij speelde dit seizoen maar 22mpg)
Beide trades zijn zeker niet voor de toekomst maar voor nu.
Cavs zien LeBron waarschijnlijk wel vertrekken in 2010...
De Sonics zijn bezig met de long-term zodat ze na de relocation een goed team neer kunnen zetten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:38 schreef Colplay het volgende:
[..]
Seattle doet het juist erg goed met draftkeuzes. Ze hebben nu geloof ik in totaal dertien picks in de komende drie drafts. En veel capflexibiliteit. Dus rebuilden gaat goed. Geruchten gaan dat Elson's contract afgekocht gaat worden. Dus misschien dat hij toch nog naar een titelkandidaat kan.
En cap space genoeg straks. In '09 hebben ze nog $22,650,000 aan salarissen, in '10 $6,750,000.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:38 schreef Colplay het volgende:
Seattle doet het juist erg goed met draftkeuzes. Ze hebben nu geloof ik in totaal dertien picks in de komende drie drafts. En veel capflexibiliteit. Dus rebuilden gaat goed. Geruchten gaan dat Elson's contract afgekocht gaat worden. Dus misschien dat hij toch nog naar een titelkandidaat kan.
Da's dus het nadeel van een franchise als de Sonics... niemand wilde naar seattle... en Oklahoma is nou ook niet echt destination #1quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:03 schreef Colplay het volgende:
Het zal nog een paar jaar duren, maar de toekomst van Seattle ziet er inderdaad erg rooskleurig uit. Kunnen flink achter free agents aan. In 2010 komen LeBron, Wade e.d. vrij. Nu zullen die misschien niet zo snel voor Seattle of Oklohoma kiezen, maar het geeft ze wel mogelijkheden. Als Durant en de nieuwe rookies zich ontwikkelen kan hier een heel interessant team komen te staan.
Preuts kut land is het ook af en toe.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:02 schreef jmac het volgende:
De kings hebben het weer voor elkaar
Hele ophef in preuts USA
Hele ophef nog wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:02 schreef jmac het volgende:
Hele ophef in preuts USA
Nuja.. In alle kranten hier staat dat er in Amerika een mega ophef is ontstaan vanwege die foto'squote:
Het bericht is van VK... en ik heb er nog helemaal niks van gelezen op espn, cnnsi, etc... bovendien, het zijn lekkere chicks met SAC jerseys aan... waar staat dat het cheerleaders zijn? Sommige foto's kunnen op een willekeurige campus zijn gemaakt...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:02 schreef jmac het volgende:
Hele ophef in preuts USA
Ik heb even gezocht en dit nieuws is al een week oud en het is niet echt een hot issue bij de Kings (komt uit een local newspaper)quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:47 schreef jmac het volgende:
[..]
Nuja.. In alle kranten hier staat dat er in Amerika een mega ophef is ontstaan vanwege die foto's
Storm in een glas water. Wat ander nieuws over de Kings. De kans dat Artest als free-agent weggaat is erg klein en daarom zijn de Kings niet actief op pad gegaan om hem te traden voor de dead-line.quote:Kings dancers' misstep
Salacious photos crop up online, create PR problem
Last Updated 6:01 am PST Friday, February 15, 2008
Story appeared in MAIN NEWS section, Page A1
Caught with their skirts down. Off the job and out of uniform. Make the jokes – bloggers are – but the Sacramento Kings aren't laughing and are mostly mum on a public relations flap over some salacious photos posted online of its Royal Court dancers.
In one photo, four women are seen bending over – their backsides showing and leaving little to the imagination. Another shows two women posing suggestively as if about to kiss.
At the least, the incident poses the question: What were they thinking?
The photos appear to be old – perhaps dating back at least two years – but the perils of digital footprints provide a cautionary tale that what happens in Las Vegas – or in this case, the locker room or private quarters – doesn't always stay there.
....
The photos are the latest in a string of embarrassments for the Kings. Last year, player Ron Artest had a run-in with the law because of domestic violence, and shortly after being hired, former coach Eric Musselman was arrested for drunken driving.
"The photos of Sacramento Kings Dance Team members circulating on the Internet were published without the knowledge or permission of the Dance Team members or the Sacramento Kings, and they do not adhere to the principles and values of the Sacramento Kings organization," the Kings said in a statement to The Bee.
The photos show the Kings dancers partying. Some of the women pictured are no longer on the dance team.
The photos found their way onto the Internet when they were uploaded to a picture-sharing Web site – and posted for all the World Wide Web to see.
....
Kings co-owner Gavin Maloof also had little to say. "We obviously don't condone that type of behavior," he told Amick. "We'll deal with it internally."
Athletes have learned the perils of posting compromising pictures on their MySpace and Facebook accounts, with some high school and college coaches checking those sites to monitor their behavior.
Many of those who post risqué images do so on password-protected sites. At least seven of the team's dancers have accounts on MySpace – all but one inaccessible to the public.
It's unclear when the collection of 14 photos – most of them tame and featuring group shots – was posted online. It's also unclear how it was discovered by bloggers.
..
Dat is waar.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Da's dus het nadeel van een franchise als de Sonics... niemand wilde naar seattle... en Oklahoma is nou ook niet echt destination #1![]()
Heeft San Diego eigenlijk een NBA team? Dacht het niet en volgens mij ook nooit gehad... San Diego Sonics...
Anyway, met al die draft picks heb je wel heel wat te ontwikkelenIk vraag me af of een FA nou graag in een rebuiliding process wil terecht komen. Daarmee lijkt de kans op een LBJ of en Wade wel verkeken. Als het American Football was, dan waren al die picks een stuk interessanter dan nu... Nu kunnen ze een college squad draften
"Ladies and gentlemen.... your seaaaaaattle DUKES!!!!!!"![]()
The Desperate Housewives? Hoe kom je er bij?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 02:42 schreef Greetings het volgende:
Wat zijn de Knicks toch een raar team![]()
Dan zijn ze wat laat. En gedoe om niks.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:09 schreef jmac het volgende:
Was 't high-scoring friday
Oh en die danseresjes. Zag 't in de telegraf, spits, anp, en metro.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:49 schreef Zwansen het volgende:
Dat bericht op teletekst 601.
'Elson scoort bij debuut Sonics.'
Ik denk vet, heeft ie misschien 10+ punten gescoord ofzo, heeft ie er 3 gescoord.
Zijn nieuwe teamgenoten moeten nog wennen aan het niveau van Elson en Francisco wil ook niet gelijk in de schijnwerpers stappen met een triple-double. Hij bouwt het rustig op zodat zijn teamgenoten langzaam kunnen wennen aan de nieuwe situatie waarbij Elson de man is om wie alles draait. Het is niet niks als je ineens de kans krijgt om samen te spelen met de man die de Spurs vorig jaar de titel heeft bezorgd. De extra druk kan ervoor zorgen dat het team instort, Elson heeft gisteren laten zien dat zijn aanpak werkt en de Sonics speelden een geweldige wedstrijd tegen Portland.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:59 schreef jmac het volgende:
[..]
![]()
Ze moeten wat he om 't nog iets te laten lijken
Ach.... Eastern Conference...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:39 schreef Robertje het volgende:
Suns verdedigen de Celtics helemaal kapot
Het lijkt wel voetbal.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:49 schreef Zwansen het volgende:
Dat bericht op teletekst 601.
'Elson scoort bij debuut Sonics.'
Ik denk vet, heeft ie misschien 10+ punten gescoord ofzo, heeft ie er 3 gescoord.
Ach, ze begonnen met 16-0 tegen het Westen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:06 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ach.... Eastern Conference...
Pho-DET lijkt me inderdaad een zeer interessante wedstrijd... logischerwijs duim ik voor de Pistonsquote:Op zondag 24 februari 2008 11:28 schreef Colplay het volgende:
Spurs winnen toch. Iets wat ook de Lakers en de Jazz doen in de top van het westen. Vanavond om 20.45 Phoenix-Detroit op Sport1. Heb er al zin in.
En nog éénquote:Op zondag 24 februari 2008 21:15 schreef Colplay het volgende:
Wow wat een dunk van Amare.
Wat wat geen defense van de suns...quote:Op zondag 24 februari 2008 21:15 schreef Colplay het volgende:
Wow wat een dunk van Amare.
Ah, Sport 1 is door die klote-reclames niet live dusquote:Op zondag 24 februari 2008 21:33 schreef popolon het volgende:
12-0 run Detroit, 't wordt aardig stil daar.
Amir vecht met Shaq.
Och, dat zegt nog niet veel, maar tegen een team als de Pistons is het wel wat lastigerquote:Op zondag 24 februari 2008 21:37 schreef D-Wade het volgende:
Game over bij HT.
Ik wist dat de Pistons goed waren, maar zo goed? Of zijn de Suns mét O'Neal toch echt beduidend minder? Op defensive gebied zijn de Suns echt belabberd zeg...quote:Op zondag 24 februari 2008 22:01 schreef popolon het volgende:
Suns worden weggespeeld, en niet zo'n klein beetje ook.
Suns hebben een gemiddelde van 110 ppg. En de defense van Detroit houdt ze kort. Mooi om te zien.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:03 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik wist dat de Pistons goed waren, maar zo goed? Of zijn de Suns mét O'Neal toch echt beduidend minder? Op defensive gebied zijn de Suns echt belabberd zeg...
Ze hebben nu nog één perimeter defender over in Bell (who got served as a Taco by Kobe)...quote:Op zondag 24 februari 2008 22:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Suns hebben een gemiddelde van 110 ppg. En de defense van Detroit houdt ze kort. Mooi om te zien.
En met Marion missen ze natuurlijk een goede verdediger.
Je bent niet de enigequote:Op zondag 24 februari 2008 22:11 schreef popolon het volgende:
Ik vermaak me prima.
Een close-game is wel leuker om te volgen als unbiased viewer. Maar de Pistons hebben gewoon een heel goed team en ik snap nog steeds niet waarom Shaq bij de Suns loopt.quote:
Suns dachten dat ze mét Marion geen titel konden winnen en hebben daarom een trade met Shaq in werking gezet... Er is dus qua titelkansen niets veranderdquote:Op zondag 24 februari 2008 22:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Een close-game is wel leuker om te volgen als unbiased viewer. Maar de Pistons hebben gewoon een heel goed team en ik snap nog steeds niet waarom Shaq bij de Suns loopt.
Yep, met dank aan Stoudemire die 3rebs pakt....evenveel als bv Barbosa.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:35 schreef BitetheBullet het volgende:
Wel bizar,
2 dagen geleden pakt Phoenix 18 rebounds meer dan Boston, nu 13 minder dan Detroit.
Detroit schiet ook wel een hoger percentage dan Boston deed, dus zijn er minder reboundkansen qua verdediging... Qua offensive rebounding had hij idd wat actiever mogen zijn, maar de Pistons rebounden zelf goed.quote:Op zondag 24 februari 2008 22:38 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Yep, met dank aan Stoudemire die 3rebs pakt....evenveel als bv Barbosa.
Nash lijkt wel een beetje op Jack Nicholson in de Shining...quote:Op zondag 24 februari 2008 22:40 schreef popolon het volgende:
Shaq lijkt wel wat op Walker zo zonder snor.
[ afbeelding ]
Tweede helft was al bijna overbodigquote:Op zondag 24 februari 2008 22:48 schreef popolon het volgende:
Assist Herrrrrrmannnnnnnn.
Jammer voor de neutrale kijker dat 't wel erg snel over was. Vierde kwart is gewoon overbodig.
Ach nu weet je hoe ik me voelde 2 jaar geleden toen het Kobe 62 - Mavs 61 was na 3 kwarten....quote:Op zondag 24 februari 2008 22:52 schreef popolon het volgende:
Nou het vierde kwart is wel wat slordig dus zit ik me weer te ergeren.
Herrrrmannn from downtown.
quote:Op zondag 24 februari 2008 23:02 schreef D-Wade het volgende:
En om het nog erger te maken hebben ze tegen die west teams 6 duels b2b.
Jij bent gewoon de boel aan het goedpratenquote:Op zondag 24 februari 2008 23:34 schreef D-Wade het volgende:
Wat Shaq betreft vind ik dat hij het niet slecht doet qua # die uiteindelijk toch tellen.
In 3 duels heeft hij 28mpg gespeeld met 8,7ppg en 11.3rpg als gemiddeldes.
Die ppg had minimaal 10 moeten zijn als hij het wat beter deed dan 6-22 op FT.
En dit ook nog voor iemand die zich moet aanpassen aan een nieuwe speelstijl voor hem.
Pretty good IMO.
Teveel turnovers en Portland pakt teveel O-rebs.quote:Op maandag 25 februari 2008 00:01 schreef PirE het volgende:
[..]
Jij bent gewoon de boel aan het goedpraten![]()
. Voor Miami is dit nog steeds een geweldige trade en de Suns worden echt niet kampioen nu ze Shaq erbij hebben. Dit jaar niet en volgend jaar ook niet.
edit: D-Wade, die Boston-bet van je gaat niet echt lekker![]()
, maar het is nog vroeg in de wedstrijd. Woensdag gewoon de Cavs spelen
.
Ach ze komen al terug. Paar driepuntertjes en 't staat zo weer gelijk @ rust (helaasquote:Op maandag 25 februari 2008 01:03 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Teveel turnovers en Portland pakt teveel O-rebs.
hij kreeg zn eerste technical voor zeuren bij de ref na een non-call en daarna een call op hem... daarna kreeg hij z'n tweede technical omdat hij de scheids aankeek (daar leek het in elk geval op)quote:Op maandag 25 februari 2008 23:19 schreef D-Wade het volgende:
Waarom werd Kobe gisteer eruit gegooid?
Niet dat het wat uit maakte want ze stonden al 31 voor.
Vanavond tegen de Denver Nuggets. Ik denk dat dat een moeilijke wedstrijd wordt voor de Pistons. De Nuggets zijn nog volop in de race voor de play-offs en ze kunnen wel een overwinning gebruiken.quote:
Pistons zijn erg sterk op het moment. Er zijn altijd wel 3 spelers per wedstrijd die het op hun heupen krijgen. Echt wel 1 van de kanshebbers voor de titel.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:11 schreef PirE het volgende:
[..]
Vanavond tegen de Denver Nuggets. Ik denk dat dat een moeilijke wedstrijd wordt voor de Pistons. De Nuggets zijn nog volop in de race voor de play-offs en ze kunnen wel een overwinning gebruiken.
En Boston moet winnen van de Clippers, maar dat gaat vast wel lukken.
De Lakers hebben natuurlijk ook wel geluk gehad met hun trade. Ik weet dat niet iedereen deze eenzijding vind, maar ik neem niet aan dat ze aan het begin van dit seizoen hadden verwacht dat ze een All-Star zouden krijgen voor Kwame Brown.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:14 schreef ScienceFriction het volgende:
LA Lakers doen het toch een stuk beter dit seizoen dan ik had gedacht. In November en December was ik nog wat bang dat het dezelfde kant op zou gaan als vorig jaar waarna de blessures en een zwaardere schedule volgden, maar nee!
Erg interessant om te zien hoe de Lakers terugklimmen na het seizoen 2003-2004 en de O'Neal trade... 3 best lange jaren met zeer wisselvallige seizoenen (en 1 losing record). En wat zat ik fout met m'n voorspelling met kwame brown![]()
Was een goede close game, het vierde kwart waren de Pistons toch wat beter dmv hun defense. What's new?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:11 schreef PirE het volgende:
[..]
Vanavond tegen de Denver Nuggets. Ik denk dat dat een moeilijke wedstrijd wordt voor de Pistons. De Nuggets zijn nog volop in de race voor de play-offs en ze kunnen wel een overwinning gebruiken.
En Boston moet winnen van de Clippers, maar dat gaat vast wel lukken.
Voor de trade zag ik inderdaad ook niet meer kansen dan de 2e ronde voor de Lakers en had meer de gedachte van "volgend jaar"... toen Bynum neerging had ik echt de visioenen van vorig jaar weer voor ogenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:37 schreef Colplay het volgende:
[..]
De Lakers hebben natuurlijk ook wel geluk gehad met hun trade. Ik weet dat niet iedereen deze eenzijding vind, maar ik neem niet aan dat ze aan het begin van dit seizoen hadden verwacht dat ze een All-Star zouden krijgen voor Kwame Brown.
Er zijn een paar heel slechte GM's in de NBA en de Lakers hebben hier optimaal gebruik van gemaakt. Maar dit wil natuurlijk niet zeggen dat de Lakers het de afgelopen jaren goed gedaan hebben. Zonder de trade waren de Lakers (een stuk) beter geweest dan vorig jaar, maar zag ik ze nog steeds niet voorbij de tweede ronde komen in het westen. Nu is het de topfavoriet, mits Kobe fit kan blijven en niet nog een tik op zijn pink krijgt.
Rockets wonnen 12 op rij. En wie speelde er niet mee toen ze verloren 12 wedstrijden geleden?quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:52 schreef Colplay het volgende:
Ja las het ook net. Heb het idee dat de Rockets het team gaan worden dat de play-offs nu niet haalt. Verschillen zijn zo klein dat Houston dit waarschijnlijk niet op kan vangen.
Had er nu ff geld opgezet, had je vast een leuk bedrag.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:16 schreef popolon het volgende:
En weer verloren in en van Utah. Voorspelbaaar.
Pistons kunnen van iedereen uit winnen, behalve Utah, al vier jaar op rij.
Gelukkig lost het westen dat probleem wel voortijdig voor ze op.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:16 schreef popolon het volgende:
En weer verloren in en van Utah. Voorspelbaaar.
Pistons kunnen van iedereen uit winnen, behalve Utah, al vier jaar op rij.
Valt mee, Utah was licht favoriet om te winnen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Had er nu ff geld opgezet, had je vast een leuk bedrag.
Was Casell gewaived?quote:Op donderdag 28 februari 2008 23:46 schreef D-Wade het volgende:
PJ Brown en Sam Cassell naar de Celtics.
Cassell is natuurlijk een geweldige toevoeging aan hun bank en iemand die ze nodig hadden achter Rondo.
Sam Cassell is expected to sign buyout papers with the franchise soon and will sign with the Boston Celtics once he clears waivers.quote:
Toch typisch dat dit zo makkelijk kan, vind ik.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:34 schreef popolon het volgende:
[..]
Sam Cassell is expected to sign buyout papers with the franchise soon and will sign with the Boston Celtics once he clears waivers.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:59 schreef ShaoliN het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)full_court_shot.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |