Met m'n benen op tafel, de vrouwen vinden mij zo zoet als een wafelquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:43 schreef Wooldoor het volgende:
Ik ben Ryan Babel en ik zit hier confortabel
quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:43 schreef Wooldoor het volgende:
Ik ben Ryan Babel en ik zit hier confortabel
Dus laat de media maar fucken met Kuijt, wij coño's genieten van de volle buitquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:47 schreef jna het volgende:
[..]
Met m'n benen op tafel, de vrouwen vinden mij zo zoet als een wafel
En dat na 2/3 wedstrijden om tot die conclusie te komen. Heldquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:53 schreef gimme.shelter het volgende:
Wat ik echt zorgelijk vind is dat Davids morgen weer schijnt mee te doen.Vanavond was hij op AT5 "ik ben de aanvoerder". De man kan het niet meer; is een disgrace voor het elftal....Weg ermee, tijd gehad!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:53 schreef gimme.shelter het volgende:
Wat ik echt zorgelijk vind is dat Davids morgen weer schijnt mee te doen.Vanavond was hij op AT5 "ik ben de aanvoerder". De man kan het niet meer; is een disgrace voor het elftal....Weg ermee, tijd gehad!
Mensen die hun hol uitkomen als ze een negatieve signaal oppikkenquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:27 schreef hello_moto1992 het volgende:
Mensen die Koster nu weer afvallen.
Dat was mooi op zijn sitequote:
Ja want Ten Cate presteerde zo goed !!1111!!111vangeelkklijer16321!!!020quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:53 schreef Brammie het volgende:
Hij kan het misschien wel, maar het is wel een erg groot risico om zo iemand zonder trainerservaring op clubniveau Ajax te laten leiden.
Heerenveen schijnt achter een goede trainer in Belgie aan te zitten...quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ja want Ten Cate presteerde zo goed !!1111!!111vangeelkklijer16321!!!020
Hoezo heb je Huntelaar en Heitinga voor volgend seizoen opgenomen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:59 schreef toma het volgende:
Komt helemaal goed met Marco.
Meteen 4-4-2 toepassen en dan zoiets spelen
-----------------------Stekelenburg------------------
Silva----------Heubach--------Vermaelen------Vertonghen
--------------------------Lindgren--------------------
-----------Gabri--------------------------Davids-------
--------------------------Perez------------------------
------------Den Ouden-----------Suarez-------------
Kampioenuh!
tjaquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hoezo heb je Huntelaar en Heitinga voor volgend seizoen opgenomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |