En dan zou Van Geel ontslagen worden en Stewart zijn taak over nemen?quote:Saillant detail is dat Van Geel en Stewart elkaar goed kennen en regelmatig telefonisch contact met elkaar hebben.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:12 schreef TerroRobbie het volgende:
StewartWat heeft die nou aan Ajax toe te voegen... Ja misschien kan die op vak 410 gaan staan om de boys rustig te houden.
goed ingekopt ouwequote:Op donderdag 14 februari 2008 13:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]met een mooi geel hesje met zn naam erop
Dan wordt het nog eens druk op het trainingsveld, in plaats van in de ziekenboeg.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:39 schreef PizzaSalami het volgende:
Gewoon van alle ploegen waar we punten laten liggen iemand kopen.
*kuch* Lindgren Silva Delorge Kuffourquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:41 schreef Blight het volgende:
[..]
Dan wordt het nog eens druk op het trainingsveld, in plaats van in de ziekenboeg.
Laatste stuiptrekkingen van wat ooit Ajax heette.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:37 schreef Blight het volgende:
Stewart? Mijn god.
Kijken of we nog steeds van Rot-Weiss Erfurt en SK Orebro kunnen winnen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:48 schreef PizzaSalami het volgende:
Jaartje toto lijkt me ook wel wat, kom je nog eens ergens.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:48 schreef PizzaSalami het volgende:
Ach, misschien komt het nog wel een keertje goed.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laatste stuiptrekkingen van wat ooit Ajax heette.
Als het zo doorgaat worden alle doemscenario's nog werkelijkheid ook. Van kwaad tot erger en de "oplossingen" zijn te debiel voor woorden.
halen we 2010 met Ajax?
Het zou wel fucking cult zijn om met 2000 man Jupiler wedstrijden in de Arena te zien.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:48 schreef PizzaSalami het volgende:
Hele dag Volendam. Leuke reisjes hoor.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:52 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Go Ahead Eagles, FC Den Bosch, ADO Den Haag, FC Dordrecht en (avondje) Volendam.
Sparta thuis en Roda uit ook.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:57 schreef Silenus het volgende:
Ik denk dat dat snel genoeg gaat vervelen.
Van Geel moet voor volgend seizoen weg zijn. Echt. Die man is heel Ajax aan het omzetten naar z'n eigen mensen. Middelmatige mensen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laatste stuiptrekkingen van wat ooit Ajax heette.
Als het zo doorgaat worden alle doemscenario's nog werkelijkheid ook. Van kwaad tot erger en de "oplossingen" zijn te debiel voor woorden.
halen we 2010 met Ajax?
Het succes van Beenhakker....quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Van Geel moet voor volgend seizoen weg zijn. Echt. Die man is heel Ajax aan het omzetten naar z'n eigen mensen. Middelmatige mensen.
Laat dat rapport maandag maar komen en hopelijk gaat Jaakke op basis daarvan de rotte peren verwijderen. Ik hoop dat Van Geel de eerste is die weg wordt gewerkt. Laat op die positie maar een echte Ajax man komen die volwassen is en wil luisteren naar andere mensen, zoals de scouting. Tijd om weer de weg op te gaan van nieuwe Maxwelletjes, Trabelsi's en Zlatannetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |