Ik zou er niet te veel op hopen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:29 schreef toma het volgende:
Ben benieuwd of er ook mensen op zullen stappen na de uitspraak van de commissie.
Fontein (januari 2008):quote:"Als Ajax dit seizoen geen kampioen wordt, dan moeten we het volgend seizoen worden. Dat is een eis die ik mezelf opleg, want zo staat het in het beleidsplan. Anders faal ik."
"Op een gegeven moment mag je de algemeen directeur afrekenen op een plan. Als we volgend jaar weer op de tweede plaats eindigen met elf punten achterstand, dan hebben we geen vooruitgang geboekt. Dan mag je dus worden afgerekend. Dan mogen de mensen zeggen: we hebben geen vertrouwen meer in jou, ik weet niet of er voldoende basis is."
quote:Er is in 2006 een 5-jarenplan aangenomen, dat door iedereen binnen de club breeduit werd gedragen. Moet je daar na anderhalf jaar al op afgerekend worden? Realistisch gezien kan dat eigenlijk niet. In principe kunnen wij pas over 5 jaar daarop afgerekend worden."
quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zou er niet te veel op hopen.
Fontein (januari 2007):
[..]
Fontein (januari 2008):
[..]
Ach, Fontein mag van mij ook best blijven zitten. Doet z'n werk goed inderdaad.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar de verantwoordelijkheid ligt toch veel meer bij van Geel. Fontijn haalt meer geld door sponsordeals e.d. binnen voor Ajax dan ooit
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:55 schreef Sethje het volgende:
dat word dus spurs-psv... leuk affice
owja ontopic kankahbestuuaah
quote:"Leuk om een keer geen Nederlandse scheidsrechter te hebben, want in Nederland fluit iedereen al jaren tegen me. Dat zal nu misschien nog erger zijn, ja. In Nederland krijg ik, zeker na vanavond, nooit meer een strafschop. Dat weet ik zeker"
Wat ben je dan voor ongelooflijke gigantisch kutpersoonquote:"Oke, het is niet mooi of niet aardig, maar het was mijn enige optie. Ik kon niet meer scoren, ik had de bal alleen nog hoekschop kunnen tikken. Mijn enige optie om hier wat goeds van te maken, was om een duikeltje te maken. Dat hoort er bij."
Open er een topic over. Kan ik daar ook even afgeven op Lazovic.quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:02 schreef Saekerhett het volgende:
Trouwens, effe stukje tussendoor over superspits Lazovic en zijn schwalbe van gisteren:
[..]
[..]
Wat ben je dan voor ongelooflijke gigantisch kutpersoon
Hij heeft gewoon het maximale uit die aanval gehaald. In Spanje zouden ze zeggen: Goed gedaan!quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:02 schreef Saekerhett het volgende:
Trouwens, effe stukje tussendoor over superspits Lazovic en zijn schwalbe van gisteren:
[..]
[..]
Iets dat wij al lange tijd niet meer doen; Europees voetbalquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:35 schreef HansvanOchten het volgende:
Lazovic? Voetbal doordeweeks?
Ik dacht dat dat alleen op vrijdag was? wat is er dan doordeweeks/
Wel handig. Zelf een 5 jarenplan opstellen zodat je zeker weet dat je 5 jaar lang lekker kunt blijven zitten. Ik ga het direct aan mijn baas voorstellenquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Fontein (januari 2007):
[..]
Fontein (januari 2008):
[..]
Veel yids in de stadquote:Op donderdag 14 februari 2008 09:49 schreef Aanvoerder het volgende:
We winnen wel om uiteraard de volgende wedstrijd weer te verliezen.
Met dat soort uitspraken heb je toch materiaal genoeg om iemand per direct eruit te knikkeren.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Fontein (januari 2007):
[..]
Fontein (januari 2008):
[..]
Voor het eerst in me leven dat ik het met je eens bent.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:00 schreef TerroRobbie het volgende:
Goede zaak dat het eerste naar de toekomst gaat.
Ik begrijp niet dat er nog Ajacieden zijn die zoiets kunnen en durven te zeggen na dit seizoen.quote:
Dat was inderdaad met Valentijsdag!quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:58 schreef PizzaSalami het volgende:
Vorig jaar op deze dag Bremen.
Behoorlijk rommeltje toen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:03 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat was inderdaad met Valentijsdag!
Nogal, heb me wel vermaakt daar, ondanks dat kutweer.quote:
Weet er vrij weinig meer van na de grenscontroles.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nogal, heb me wel vermaakt daar, ondanks dat kutweer.
Jij zat in de tifosi-bus? Net als PLAE@?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:21 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Weet er vrij weinig meer van na de grenscontroles.
Nee, was met snuiftravel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Jij zat in de tifosi-bus? Net als PLAE@?
Kan prima, ik heb weleens naast hem in vliegtuig gezeten, stewardess kon er ook nog bij!quote:
Met bus is niks, ik vind dat Joden altijd met de trein horen te gaan.quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Kan prima, ik heb weleens naast hem in vliegtuig gezeten, stewardess kon er ook nog bij!
haha wat zijn ze toch gek he die Amsterdamse jongens.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:29 schreef M0NTANA het volgende:
Kan prima, ik heb weleens naast hem in vliegtuig gezeten, stewardess kon er ook nog bij!
Nee, het was een Poolse dame.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
haha wat zijn ze toch gek he die Amsterdamse jongens.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:29 schreef M0NTANA het volgende:
Met bus is niks, ik vind dat Joden altijd met de trein horen te gaan.![]()
de UEFA zou lASOfiets eigenlijk voor het leven moet schorsen plus PSV het doelpunt reglementair af moeten nemen.. Vuile kut kop..quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |