Wat dan?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:34 schreef ericajax het volgende:
Donderdag 13maart, ClubMonza! Gezellig
Oh daar ga ik waarschijnlijk heen met wat mensenquote:
Eenschquote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:35 schreef VlaDje het volgende:
Ik ga alleen op een vrijdag of zaterdag mits slaapplaats
Donderdag is uitgesloten ivm werk...
En ik hoef ook niet naar de stairway... beter gaan we een x naar een tent met afwisselende muziek.
Dus mijn eisen
Vrijdag/Zaterdag en geen stairway
Monza is echt een kankertentquote:Op maandag 18 februari 2008 23:38 schreef ericajax het volgende:
[..]
Oh daar ga ik waarschijnlijk heen met wat mensen(gaan 13/14&15maart stappen wegens mijn verjaardag dus
)
Ja maar ik kan toch zeker allebei de dagen?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:23 schreef Bravebart het volgende:
Deze pagina ook nog maar ff.
Poll: Wanneer gaan we meeten?Donderdag Zaterdag
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Kiezen verplicht, antwoorden als: ik kan op allebei de dagen hebben we niks aan
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja maar ik kan toch zeker allebei de dagen?Het maakt me echt geen zak uit
Dan doe je maar wat je goed dunktquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:52 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ja maar ik kan toch zeker allebei de dagen?Het maakt me echt geen zak uit
Ik zal er zijnquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:00 schreef ericajax het volgende:
Ik kom trouwens alleen als er bepaalde mensen ook zijn, maargoed, dat zie ik dan wel dus
dan kan ik haast niet achterblijven...quote:
Jaszaaaaaaaa o.aquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:04 schreef liiszle het volgende:
zoals wie=
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:06 schreef ericajax het volgende:
[..]
Jaszaaaaaaaa o.a
en natuurlijk ook liiszle![]()
![]()
Tja, sommige mannen hoeven niet te bewijzen dat ze niet homofiel zijn door met enkel vrouwen te meeten....quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:08 schreef Jajong het volgende:
Ik moet altijd lachen om de 10:1 man:vrouw ratio in deze topics.
Sad really.
Vooropig niet nee.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Denk idd niet dat 28 dec te overtreffen is
Ik ga liever stappen met 10 VRIENDEN dan met 10 virgins van het internet.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:15 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Tja, sommige mannen hoeven niet te bewijzen dat ze niet homofiel zijn door met enkel vrouwen te meeten....
Ik ga liever stappen met 10 vrienden dan met 10 vrienden en 20 vriendinnen erbij..
Zou wel persoonlijke smaak zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |