# 2005: Liberty Seguros - Würth (Spanje) vanaf 23-07quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:04 schreef OProg het volgende:
Zat het me ineens af te vragen...
IS er nog iets van José Antonio Redondo vernomen sinds hij er eind vorig jaar plots uitvloog bij Astana om onduidelijke reden?
dan heeft hij de eerste rit niet gereden maar een van de andere ritten uitgepikt. je bent niet verplicht om ze alle 5 te rijden. alleen diegene die ze alle 5 rijden komen in aanmerking voor het fictieve eindklassement.quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:35 schreef thettes het volgende:
en uit het spaans hier: http://www.e-bici.com/index.php?page=35&liar=2079 begrijp ik dat ie nu op Mallorca rondrijdt. Hij staat daar ook op de startlist, alleen zelfs in de eerste etappeuitslag is zijn naam niet terug te vinden.
Nu zal ie wel terugkomen in de Tourquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:58 schreef Gitanki het volgende:
Einde ploegentijdrit Eindhoven
Tja, dat krijg je dus met die verplichte nummertjes.
Hopelijk wordt er in de toekomst wel weer ergens een losse ploegentijdrit georganiseerd, zeker omdat het wel een mooi onderdeel is.
Ik vraag mij af waarom ze het niet organiseren bij het WK. Met landenploegen ...quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:58 schreef Gitanki het volgende:
Einde ploegentijdrit Eindhoven
Tja, dat krijg je dus met die verplichte nummertjes.
Hopelijk wordt er in de toekomst wel weer ergens een losse ploegentijdrit georganiseerd, zeker omdat het wel een mooi onderdeel is.
Lijkt me een mooie zaakquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom ze het niet organiseren bij het WK. Met landenploegen ...
Dat zou mooi zijn inderdaad.quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom ze het niet organiseren bij het WK. Met landenploegen ...
Net als ploegenachtervolging bij schaatsen ná de individuele nummers. Dat zou nog wel kunnen, ware het niet dat zo'n WK op de weg natuurlijk op een zondag hoort.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:13 schreef Ericr het volgende:
WK ploegentijdrit was voor het laatst in 1994, denk niet dat ze dat ooit nog invoeren.
en dan 100kmquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:17 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
ow ja Pozzato won gisteren de 1e rit in Grosseto, Botcharov won de 3e rit in de Mid Zee op de Faron. En Usov won gisteren de rit in Langkawi. Vandaag won Filippo Savini (Panaria) de koniginnerit van Langkawi op de vervanger van Genting Highlands. Good old Ruslan Ivanov is daar nu leider en met nog 1 rit te gaan wss ook eindwinnaar. Ruslan Ivanov rijdt voor Selle-Italia.quote:Silence: geen fietsen, geen wedstrijd
De wielerploeg Silence-Lotto is vannacht het slachtoffer geworden van een grote diefstal. Niet minder dan zestien fietsen en een aantal wielen werden deze nacht uit de vrachtwagen van Silence-Lotto gestolen. Het betreft de acht koersfietsen en acht reservefietsen van de renners die deelnamen aan de Italiaanse rittenwedstrijd in Grosseto. De ploeg heeft de organisatie van Grosseto meegedeeld, dat zij niet meer aan de start kan komen. De diefstal werd wellicht uitgevoerd door een georganiseerde bende: eerst werden twee ruiten van de volgwagen ,die achter de vrachtwagen was geparkeerd, stukgeslagen en daarna werd de wagen weggeduwd, zodat de dieven de vrachtwagen konden openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |