cos!quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:26 schreef cosmick het volgende:
Ik heb er niet zoveel mee. Beetje kitscherig.
nee joh, bij Queen is zoiets juist kunstquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:26 schreef cosmick het volgende:
Ik heb er niet zoveel mee. Beetje kitscherig.
Misschien ga ik het later nog eens wat meer waarderen. Als ik boven de 40 benquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee joh, bij Queen is zoiets juist kunst
Ik ben meer van de 70's Queen. Maar Innuendo is inderdaad een meesterwerkje.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:25 schreef borisz het volgende:
Innuendo is voor mij denk ik de beste queen plaat ooit.
Nou dat dus.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:35 schreef SilentChaos het volgende:
Wat Roel zegt
Kitscherig?
Het is een geniale plaat met vele muziekstijlen gemixed waarvan je denkt: WTF(Metal, Hard rock, Spannse zooi etc...)
Geniaal gewoon
Ah The Police
Nou, wat een schijtmuziek zegquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:37 schreef Againzender het volgende:
gah, nog meer Valentijnsrequest
Teken ik direct voor!quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
Dan komen we toch weer bij slayer aan Hans, als je uptempo wil
Dat zal de rest van de dag nog wel zo doorgaan...quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:37 schreef Againzender het volgende:
gah, nog meer Valentijnsrequest
Ben ik ook bang voor...quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:05 schreef Sirolf het volgende:
Dat zal de rest van de dag nog wel zo doorgaan...
Sexual Healingquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, ik was even drum 'n bass aan het luisteren. Wat was het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |