Per jaar ouder moet je ongeveer 1 week extra rekenen bij een goed coach met 9 assistenten.. Daarnaast train je sowieso op lagere 'skills' sneller. Bij mij 'popten' de 18- en 19-jarigen (redelijk -> goed en goed -> uitstekend) met 1 week Passen-training tussendoor na 9-10 weken (-1 week Passen = 8-9 weken +-). Ik train zelf met redelijk coach en 6 assistenten, 12% conditietraining en 100% TIquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:35 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Ik heb ook van die trainnees (gekocht met 17 jaar en max. 30 dagen, redelijk passing, zwak positiespel) Nu zijn ze allemaal in de afgelopen 2 weken en de komende week 18 geworden, 2 met goed positiespel 4 met redelijk positiespel (maar al 5 weken in training op redelijk)
Wat zijn de trainingsnelheden van de 18 jarigen? Bij de 17 jarigen was het gemid. 5 weken om van matig naar redelijk te komen en 7 voor redelijk naar goed. Ben dus benieuwd of ik ze als 18 jarigen nog op formidabel of uitmuntend zou kunnen krijgen (in het tussenseizoen train ik de 2 goeden en 1 redelijke). Ik heb een redelijk coach met slecht leiderschap en 9 assistenten.
Heeft dat wel effect, 1 zo'n passing weekje tussendoor? Verwacht trouwens op basis van jou gegevens dat 4 spelers formidabel zullen halen en 2 uitstekend (met heel veel geluk formidabel)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Per jaar ouder moet je ongeveer 1 week extra rekenen bij een goed coach met 9 assistenten.. Daarnaast train je sowieso op lagere 'skills' sneller. Bij mij 'popten' de 18- en 19-jarigen (redelijk -> goed en goed -> uitstekend) met 1 week Passen-training tussendoor na 9-10 weken (-1 week Passen = 8-9 weken +-). Ik train zelf met redelijk coach en 6 assistenten, 12% conditietraining en 100% TI
Oh, die week passen tussendoor kwam doordat 3 van m'n trainees uit de wedstrijd waren geschopt en niet konden trainen.. Toen heb ik de rest van de selectie maar een weekje passen-training gegeven..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 11:48 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Heeft dat wel effect, 1 zo'n passing weekje tussendoor? Verwacht trouwens op basis van jou gegevens dat 4 spelers formidabel zullen halen en 2 uitstekend (met heel veel geluk formidabel)
quote:Fans
Supportersclub: 1720 leden
Stemming: in de zevende hemel
Seizoensverwachting: We zijn het niet waard om in deze divisie te spelen
Supporters Club: 1935 membersquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:19 schreef Outpost76 het volgende:
Weer wat nieuws zie ik!
Het sub menutje: Fans!
![]()
Ik sta nu 7e en hoef gelukkig maar 1 plekkie te stijgen om in deze div te blijvenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 14:40 schreef Re het volgende:
[..]
Supporters Club: 1935 members
Mood: satisfied
Season expectation: We are not worthy of this division
misschien omdat we nu al op plaats 8 staan?
Terwijl ik op plaats 6 staquote:Supporters Club: 2381 members
Mood: disappointed
Season expectation: We will drop out of this division
quote:Stemming fans
sturen je liefdesgedichten
in de zevende hemel
in de wolken
dolgelukkig
tevreden
content
kalm
teleurgesteld
geïrriteerd
boos
woedend
moorddadig
Wedstrijdverwachtingen fans
We rollen ze op
Makkie!
We gaan winnen
We gaan wellicht winnen
Waarschijnlijk een gelijkspelletje
We gaan wellicht verliezen
We gaan verliezen
Zij zijn veel beter
We kunnen beter wegblijven!
Seizoensverwachtingen fans
- We zijn veel te goed voor deze divisie!
- We moeten dit seizoen kampioen worden
- Ga voor de titel!
- We horen in de top-4 thuis
- We moeten vechten om ons te handhaven
- We gaan degraderen
- Elke dag dat wij ons hier handhaven is een bonus
- We zijn het niet waard om in deze divisie te spelen
Voor het nieuwe/komende seizoen (je nieuwe competitie dus).. De verwachting van fans hangt mede af van je resultaten de afgelopen jaren. Een 'beginnend' team wat net gedegradeert is verwacht men niet veel van, je fans zullen dus redelijk sceptisch zijn. Nu wel wat overdreven, maar toch.. In ieder geval zul je, wanneer je voor het kampioenschap strijd aan hun verwachtingen voldoenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:06 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Supportersclub: 438 leden
Stemming: kalm
Seizoensverwachting: We moeten vechten om ons te handhaven
hmmm is dit de verwachting voor het huidige seizoen of het seizoen hierna?
Zit namelijk qua overzicht al wel in de nieuwe competitie (ben gedegradeerd) en qua stats zou ik moeten kunnen promoveren.
Ik begin deze competitie als 5de.. en als ik het goed gelezen heb is dit toch de verwachting voor komend seizoen?quote:Fans
Supportersclub: 1926 leden
Seizoensverwachting: We moeten vechten om ons te handhaven
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:31 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik begin deze competitie als 5de.. en als ik het goed gelezen heb is dit toch de verwachting voor komend seizoen?
zet nooit een speler waarvoor je 2 miljoen wil op de lijst voor 2000quote:18-02-2008
Je hebt een speler verkocht en 1 665 300 ¤ ontvangen.
18-02-2008
Je hebt een speler gekocht en 1 830 000 ¤ betaald, plus 23 650 ¤ voor zijn eerste week salaris.
sorry maar heb de uitdaging voor de Premier League geaccepteerd. Ik heb er niets te zoeken, maar die zit nu iig vol.quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:31 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik begin deze competitie als 5de.. en als ik het goed gelezen heb is dit toch de verwachting voor komend seizoen?
nog wat in en verkopen doen en dan gaan we voor de 2e plaats met om de week +50 000 man in het stadionquote:Fans
Supportersclub: 2097 leden
Stemming: tevreden
Seizoensverwachting: we horen in de top-4 thuis
quote:Supportersclub: 1455 leden
Seizoensverwachting: we horen in de top-4 thuis
Weer een voormalig topper van mij op de lijst, net nu ik een Nederlandse winger wil. Moet 1.5 mil kosten. Wel wat veel voor iemand van 32....quote:Guido Finders (20125558)
31 jaar en 75 dagen, goed in vorm, gezond
Ik spreek Nederlands!
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft briljant ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Snel
Volgende verjaardag: 27-03-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 17 570
Loon: 5 652 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Redmond Longhorn SC
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: formidabel
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
quote:Datum Van Aan Prijs TSI toen
17-12-2005 Högströms BK Redmond Longhorn 4 990 000 ¤ 46 980
31-08-2005 MaNo BK Högströms BK 4 587 000 ¤ 34 110
07-10-2004 K.F.C. Minnertsg MaNo BK 1 429 000 ¤ 5 840
Had je maar in Division One moeten zitten.. die staat gepland voor 24 feb.. mits de uitgenodigde mensen op tijd accepteren..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:42 schreef rompompom het volgende:
Waarom beginnen we in vredesnaam pas op 2 maart met de Jeugd Premiership? Dat kost me een week training..
Vooralsnog zitten er in Division One ook maar 5quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:46 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Had je maar in Division One moeten zitten.. die staat gepland voor 24 feb.. mits de uitgenodigde mensen op tijd accepteren..
Er staan nog 3 uitnodigingen open.. Ik heb ze al een bericht verzonden via HT.. het gaat om:quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vooralsnog zitten er in Division One ook maar 5
Ja, uit zwakte toch maar team op gaan bouwenquote:Håkan Jörgensson [1 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 20 420, 20 jaar en 111 dagen, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Snel]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: uitstekend
Vleugelspel: wonderbaarlijk Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Omer Beerda [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 69 870, 26 jaar en 82 dagen, zwak in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een matig leider [Krachtig]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Godert Colthof [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 104 650, 26 jaar en 21 dagen, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een waardeloos leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: buitenaards Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: rampzalig
Driekus Straal [2 maal een kaart gekregen] [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 82 090, 27 jaar en 2 dagen, matig in vorm
Heeft matig ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: buitenaards Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: briljant
Das lekker dan!!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:42 schreef rompompom het volgende:
Waarom beginnen we in vredesnaam pas op 2 maart met de Jeugd Premiership? Dat kost me een week training..
Volgens mij is het tussenseizoen ook voor de jeugd op de 24e nog bezig.quote:Zondag (2 maart 2008)
Eerste speeldag nieuwe competitie
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:23 schreef ScudRaket het volgende:
Al 76 minuten geen wedstrijdverslag van mn friendly
quote:The match is in progress, 52 minutes of the second half have been played.
De shandy boys hebben de amstel cup nu verlaten...quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:37 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Je kunt niet uitgedaagd worden zolang je nog in die competitie zit..
Het is alweer voorbijquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:56 schreef Grumpey het volgende:
altijd begin van seizoen toch?
ik verwacht geen pop met 1 weekje training, maar dat kan voor mij wel net het verschil maken tussen een playmaking pop net voor of net na een verjaardag en net voor een verjaardag levert over het algemeen toch flink wat meer cash op bij eventuele verkoop.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 17:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
- We belong in the top 4
lache die fanpage, stukken beter dan dat het eerst bij Economy stond, sowieso een vage combi![]()
ben idd ook benieuwd of dit al van het nieuwe seizoen is...
Misschien maar weer eens een weekje passen ja
Ender_wiggin: waarom zou een weekje passen geen zin hebben, ze verliezen de training niet meer, t is weer een stapje dichterbij stijging met passen. en met passen kun je er meer tegelijk trainen dan bv PM
uitgenodigd..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:57 schreef Dieptriest het volgende:
[..]
De shandy boys hebben de amstel cup nu verlaten...
Moet een full NL team worden ja. Behoudens die winger die ik lekker houd.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:40 schreef One_conundrum het volgende:
Lennox! wil je perse een NL spits? anders heb ik nog een mooie voor je
ik had hem ook staaan op de 24e maar hattrick leidt weer eens een eigen levenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:04 schreef foetre het volgende:
[..]
Das lekker dan!!![]()
Hij zou het de 24e zetten want dan zou alles gelijk lopen
stuur de betreffende teams anders even een mailquote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:16 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Er staan nog 3 uitnodigingen open.. Ik heb ze al een bericht verzonden via HT.. het gaat om:
Young Kows
FC Ossie 2
FCDE Youth..
mochten er nog FOK!ers niet in een jeugdcompetitie zitten en wel graag willen.. meldt dat even, dan stuur ik je een uitnodiging..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |