quote:Uitstaande uitnodigingen
Teamnaam Land (Regio)
18-02-2008 09:38
Little Vultures Nederland (Noord-Brabant) Verwijder
18-02-2008 09:38
YMFC College Nederland (Den Haag) Verwijder
18-02-2008 09:37
FCDE Youth Nederland (Den Haag) Verwijder
18-02-2008 09:37
FC Ossie 2 Nederland (Utrecht) Verwijder
14-02-2008 22:29
De Daemonnetjes Nederland (Zuid-Holland) Verwijder
Geaccepteerd!quote:Op maandag 18 februari 2008 09:39 schreef Wurdsje het volgende:
Vanwege de onduidelijkheid over de indelingen van de jeugdcompetities heb ik gewoon mensen uitgenodigd:
[..]
quote:0. United Black Panthers 0 0 0 0 0 - 0 0 0
0. Parels voor de zwijnen 0 0 0 0 0 - 0 0 0
0. Kristiansund A1 0 0 0 0 0 - 0 0 0
0. Holloway Wannabes 0 0 0 0 0 - 0 0 0
0. Powerdashers 0 0 0 0 0 - 0 0 0
0. Kleintje Pils 0 0 0 0 0 - 0 0 0
. - 0
. - 0
ik ben de draad inmiddels ook kwijtquote:Op maandag 18 februari 2008 07:33 schreef Yurzinho het volgende:
Ik volg het ook allemaal niet meer hoor, van die jeugdcompetities. Nodig me maar uit, ik accepteer wel
ik heb ze ook uitgenodigd, maar volgens mij gaan we 1 of 2 teams te kort komen om beide competities rond te makenquote:Op maandag 18 februari 2008 09:39 schreef Wurdsje het volgende:
Vanwege de onduidelijkheid over de indelingen van de jeugdcompetities heb ik gewoon mensen uitgenodigd:
[..]
Dan gooi je 'm openbaar als we omhoog zitten. Heb je Re ook uitgenodigd?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:07 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik heb ze ook uitgenodigd, maar volgens mij gaan we 1 of 2 teams te kort komen om beide competities rond te maken
ik zat nog in een competitie tochquote:Op maandag 18 februari 2008 14:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dan gooi je 'm openbaar als we omhoog zitten. Heb je Re ook uitgenodigd?
Nee daar kan je niet zo uitstappen.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:46 schreef Re het volgende:
[..]
ik zat nog in een competitie toch... of kan ik daar zo uitstappen enzo?
Ja.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:56 schreef One_conundrum het volgende:
Volgende week alweer beker toch?
Feliquote:Op zondag 17 februari 2008 23:25 schreef Verbal_Kint het volgende:ik haal 286 hatstats, m'n tegenstander 182 en dan NOG speel ik gelijk met 4-4 (gelukkig win ik m'n P/D in de verlenging met 5-4)
btw 286 hatstats en 70,5 sterren: een dubbelrecord![]()
Die mazzel van 2 'bot'-teams heb ik dan weer niet.. Ik ga zeker niet degraderen, maar zou het liefst meteen door willen gaan. De degradant uit VII die bij me ingedeeld is haalde vorig seizoen echter met regelmaat een matig tot redelijk (laag) middenveld... Z'n aanval en verdediging kan ik dan in principe wel weer hebben. Maar eens kijken of ik 'm weet te verslaan. Ook de nr2 van vorig seizoen is lastig, de rest moet te pakken zijn. Jammer dat er maar 1 promotieplaats is, maar ik ga er voorquote:Op maandag 18 februari 2008 15:10 schreef AirRaid het volgende:
ik kan komend seizoen rustig bouwen, met 2 botteams in de competitie mag ik gewoon niet degraderen.
Ladderzatsquadquote:Op maandag 18 februari 2008 15:35 schreef ScudRaket het volgende:
Kan iemand de Hatstats van MatchID: 158771005 uploaden?
* ScudRaket vindt het kut dat AH die niet uitrekent
Dank je!quote:Op maandag 18 februari 2008 15:52 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ladderzatsquad
3 – 2
Siberie
HatStats 265
LoddarStats 23.85
PStats 30.16
GardierStats 303
vs.
HatStats 206
LoddarStats 13.02
PStats 20.69
GardierStats 231
Kan ook nietquote:Op maandag 18 februari 2008 16:48 schreef One_conundrum het volgende:
kan ik wel posten bij de buitenlandse advertenties op HT? het lukt mij niet echt ...
In de VIII (toch?) heb je nog lang geen goed/goed coach nodig. Die heb je denk ik pas vanaf VI nodigquote:Op maandag 18 februari 2008 15:10 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Feli
Heb je jeugdteam uitgedaagd voor een friendly woensdagmiddag.. Die van mij willen namelijk graag trainen
Mocht iemand anders interesse hebben:
JeugdVoetbal diepFries (748936)
* klaagt dat ik, ondanks (nouja, waarschijnlijk juist door..) 389 976 ¤ (1 141 137) ¤ m'n FC niet tot goed/goed-coach kan promoveren.. Ik heb niet genoeg geld ter beschikking
Week wachten nog totdat het saldo tijdens de economische update toereikend is?
Redelijk tevreden, nu nog een spitsquote:Cleotildo Rosemberg (160796998)
21 jaar en 33 dagen, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en berucht is.
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak.
Volgende verjaardag: 07-05-2008
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 4 140
Loon: 1 284 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: nicker100
Waarschuwingen: 1
Gezondheid: in orde
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: waardeloos
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
Ik heb nog 3,5M. Wil misschien ook nog een keeper daarvanquote:Op maandag 18 februari 2008 18:11 schreef One_conundrum het volgende:
Hoeveel geld heb je voor een spits? ik heb nog een wereldklasse voor je met goed passen, uitstekend conditie en matig ervaring...
quote:Op maandag 18 februari 2008 18:42 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb nog 3,5M. Wil misschien ook nog een keeper daarvan
quote:
Jarolím Ka¨párek (114470561)
23 jaar en 23 dagen, zwak in vorm, gezond
Een gemeen persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft matig ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 17-05-2008
Nationaliteit: Česká republika
Total Skill Index (TSI): 32 420
Loon: 19 716 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: slecht
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: zwak
Doelpunten in carrière: 69
Hattricks in carrière: 7
Competitiedoelpunten dit seizoen: 8
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Jep..quote:Op maandag 18 februari 2008 18:30 schreef Yurzinho het volgende:
Ff denken hoor.....Openingen maken traint verdedigers en mids, toch??
Sorry, speel inmiddels al tegen VK..quote:Op maandag 18 februari 2008 17:34 schreef Yurzinho het volgende:
Diepfries, ik heb jouw kids uitgedaagd
Eens wat betreft het 'feit' dat ik hem nog lang niet nodig heb. Echter heb ik ergens vorig seizoen bedacht dat het wel handig zou zijn er één aan te schaffen en nu heb ik 'm in huis en heb ik de financiële middelen om 'm te promoveren. Het geeft me iig wel een groot voordeel (tov m'n huidige situatie en m'n meeste tegenstanders) wat betreft PIC en MOTS de komende seizoenen. M'n huidige redelijk/waardeloos coach moet gewoon vervangen worden, dan zou ik (ten opzichte van het extern aanschaffen goed/slecht coach) nu +- 350k meer kwijt zijn voor het goed leiderschap. Om meteen door te kunnen promoveren denk ik dit seizoen dat goed leiderschap toch ook zeker nodig te hebben/te kunnen gebruiken. Mocht ik geen kampioen worden zit ik nog een jaar in VIII, imho kost ook dat me geld..quote:Op maandag 18 februari 2008 17:55 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
In de VIII (toch?) heb je nog lang geen goed/goed coach nodig. Die heb je denk ik pas vanaf VI nodig
Zou nu gewoon een goed/slecht coach aannemen als je die nog niet heb en anders gewoon sparen of je team versterken. Dan stijgt hij misschien ook nog wel in ervaring, en wordt het nog goedkoper ook
Klopt, waarbij mids incl vleugelspelersquote:Op maandag 18 februari 2008 18:30 schreef Yurzinho het volgende:
Ff denken hoor.....Openingen maken traint verdedigers en mids, toch??
Je speelt op sportpark It Ûnthjit tegen Jeugdvoetbal diepFriesquote:Op maandag 18 februari 2008 18:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
diepfries: ik speel tegen It Ûnthjitenlighten me
Ik heb inmiddels al een spitsquote:
quote:Tomas Stensson
TSI=16 190, 21 jaar en 11 dagen, zwak in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap goed.
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Spelmaken: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: matig
hehequote:Op maandag 18 februari 2008 19:05 schreef Grumpey het volgende:
Komende woensdag de laatste, ja echt, de allerallerallerlaatste wedstrijd van...
niemand minder dan.....Jorg Joosten!
De speler die nog bij The_Hives in het team heeft gezeten, toen hij ooit begonnen is, de speler die in zijn carriere zowaar 1x gescoord heeft en een speler welke inmiddels de respectabele leeftijd van 41 jaar heeft bereikt. Wat beter om afscheid te nemen in de wedstrijd met Waailappen United, de inmiddels 14e editie van onze traditionele tussen-2-seizoenen-in-ontmoeting!
Komt allen zien, en kijk gelijk of de tussenstand van deze traditionele wedstrijd 8-4 in voordeel grumpelix wordt, of 7-5 (naast 2 gelijkspelen).
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Je speelt op sportpark It Ûnthjit tegen Jeugdvoetbal diepFries
Overigens, It Ûnthjit is vrij vertaald: De Belofte
done..quote:Op maandag 18 februari 2008 21:22 schreef Yankee_One het volgende:
kan de beheerder van jeugd Division One me uitnodigen?
jeugdid: 94162
Hmm..., ik hink op 2 (3) gedachten.quote:Op maandag 18 februari 2008 19:40 schreef maniack28 het volgende:
Ik zou het niet doen, pas in VI ga je hem nodig hebben.. promotie moet atm niet je eerste doel zijn, je doel moet training zijn, winst maximaliseren! En dat doe je met een goed/slecht coach! Die andere is te duur en heeft nauwelijks toegevoegde waarde tov het meer investeren in een team om je mid bijv. sterker te maken
moet je alleen even je huidige competitie verlaten dan kan ik je een uitnodiging sturenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:38 schreef Dieptriest het volgende:
De Shandy Boys, het jeugdteam van de Bacardi Boys zoekt ook nog tegenstanders. Bij mijn huidige competie zijn 8 van de 12 clubs afgehaakt....Maakt me op zich niet uit in welke divisie ik kom.
Ik heb ze alle 5 uitgenodigd en er kunnen nog 3 bij in de competitie.. wie het eerst komt, het eerst maalt..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 02:00 schreef AirRaid het volgende:
Fok Youth Premier League
United Black Panthers
Parels voor de zwijnen
Holloway Wannabes
Kristiansund A1
Powerdashers
Kleintje Pils
Fok Youth Division One
JeugdVoetbal diepFries
Jong Wurdsje
FC RKDEO A1
YMFC College
Little Vultures
Fok Youth The Careless Division
Refused FC
Audio Bullys
Zandpol Trappers Juniors
FC KVK
De Nootjes
The new vintages
luna cata
nog uit te nodigen/ moet nog accepteren
De Daemonnetjes
FC Ossie 2
FCDE Youth
Young Kows
Yankee Juniors
Shady Boys
Je kunt niet uitgedaagd worden zolang je nog in die competitie zit..quote:Op maandag 18 februari 2008 20:38 schreef Dieptriest het volgende:
De Shandy Boys, het jeugdteam van de Bacardi Boys zoekt ook nog tegenstanders. Bij mijn huidige competie zijn 8 van de 12 clubs afgehaakt....Maakt me op zich niet uit in welke divisie ik kom.
Ik heb ook van die trainnees (gekocht met 17 jaar en max. 30 dagen, redelijk passing, zwak positiespel) Nu zijn ze allemaal in de afgelopen 2 weken en de komende week 18 geworden, 2 met goed positiespel 4 met redelijk positiespel (maar al 5 weken in training op redelijk)quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
2) M'n traineeposities op dit moment zijn goed bezet. Vanzelfsprekend kan ik mijn geld gaan investeren in 'dure' 17- en 18-jarige 'kwaliteitstrainees', echter heb ik op dit moment een aantal 18- en 19-jarige trainees (de 17-jarige zijn inmiddels 'verjaard') met gemiddeld goed PM en matig Passen (soms iets meer PM, soms iets meer Passen). Als ik die nog 1-2 levels optrain (zowel Passen als PM) lopen ze straks tegen het miljoen per stuk, zeker de moeite waard voor een VIII'er denk ik.
Nog maar een nachtje over slapen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |