aangezien er er een paar mensen geen behoefte schijnen te hebben aan de promotie/degradatie is een grove wijziging toch nodig.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat je niet teveel moet schuiven. Gewoon nr's 1 en 2 van Division One en Division Two laten promoveren en de onderste 4 uit Premiership naar de 2 Divisions.. Dan heb je al wat variatie en kan evt. in de loop van volgend seizoen gaan kijken of we 'meer' verandering willen doorvoeren..
In 'jouw' opzet van hierboven gaan er bijvoorbeeld al 5 teams 'uit' Division One. Betekent dat daar dus ook al weer 5 andere teams voor in de plaats moeten komen uit Premiership en Division Two + 4 teams uit Premiership en DivTwo die onderling wisselen. Dan moeten dus 5+5+4 = 14 teams in een andere league gaan spelen.. Ik wens een ieder veel succes om dat te regelen...![]()
En dat gaat je lukken tegen mijn sterrenteam?quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:07 schreef Verbal_Kint het volgende:
Ik vind het allemaal prima.
Als nummer 2 van de afgelopen premiership moet ik daar natuurlijk voor het kampioenschap gaan nu
Ik speel overigens P/D om in de V te blijvenMaar gaat wel lukken
drukke bedoeling in de premiershipquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:00 schreef AirRaid het volgende:
ik heb inmiddels de nieuwe Fok Youth Premiership aangemaakt
wie wil de andere league's aanmaken?
Geen zin om steeds het risico te lopen te moeten wachten, en ik heb geen behoefte om tegen steeds anderen te spelen met alle rompslomp eromheen terwijl ik me nu ook wel vermaak tegen SuperWeber, nicomart, ruudt en consorten.quote:Op donderdag 14 februari 2008 18:09 schreef AirRaid het volgende:
@ REFUSED
gaat er op lijken dat we alleen een Premiership en een Division One krijgenquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:08 schreef Yurzinho het volgende:
Ik voorzie trouwens alweer vertraging. Division Two moet nog gevuld worden.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:00 schreef AirRaid het volgende:
ik heb inmiddels de nieuwe Fok Youth Premiership aangemaakt
wie wil de andere league's aanmaken?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:47 schreef Verbal_Kint het volgende:
Heeft iemand dat premiership ding al aangemaakt?
als goed is heb je je inmiddels uitgenodigdquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:47 schreef Verbal_Kint het volgende:
Heeft iemand dat premiership ding al aangemaakt?
quote:Fok Youth Premier League en Fok Youth Division One zijn onderdeel van de Folk Youth Association. Aan het eind van het seizoen zullen de nummers 7 en 8 van de Fok Youth Premier League degraderen, de nummer 1 en 2 van de Fok Youth Division One zullen hierop promoveren.
quote:Powerdashers (73099)
JeugdVoetbal diepFries (748936)
Jong Wurdsje (11723)
De Daemonnetjes (63210)
FC RKDEO A1 (36390)
Young Kows (115229)
The new vintages (167310)
Ik wil em wel aanmaken.. wanneer begint de Premier Division? Dan laat ik de Division One tegelijkertijd beginnen..quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:00 schreef maniack28 het volgende:
Air Raid, een invite bitte!
Ik heb iedereen van Div One een bericht gestuurd met zie forum voor compindeling... dus wie maakt Division One aan? Graag even melden en dan die mensen uitnodigen!
In Div One zaten troeuwen:
[..]
de bedoeling is 24 feb, zolang je nog geen 8 teams in je comp hebt kan ie namelijk nog niet beginnen komende zondag.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:14 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Ik wil em wel aanmaken.. wanneer begint de Premier Division? Dan laat ik de Division One tegelijkertijd beginnen..
Mooi dan zorg ik ook dat ie op 24 feb staat..quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:20 schreef AirRaid het volgende:
[..]
de bedoeling is 24 feb, zolang je nog geen 8 teams in je comp hebt kan ie namelijk nog niet beginnen komende zondag.
maak er wel een besloten comp van, anders joinen dadelijk 7 onbekende teams en dan hang je er aan vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |