Vorm trainen = training weggooien...quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:43 schreef Re het volgende:
ik train die tussen periode meestal gewoon general (form), dat is meestal wat prettiger beginnen aan de nieuwe competitie met +14
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:16 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Er staan nog 3 uitnodigingen open.. Ik heb ze al een bericht verzonden via HT.. het gaat om:
Young Kows
FC Ossie 2
FCDE Youth..
mochten er nog FOK!ers niet in een jeugdcompetitie zitten en wel graag willen.. meldt dat even, dan stuur ik je een uitnodiging..
quote:Op woensdag 20 februari 2008 01:39 schreef AirRaid het volgende:
stuur de betreffende teams anders even een mail
als ze te laat accepteren loopt het nog een week uit, het is nu al uitgesteld naar 2-3-08
nee hoor, ligt aan je objectieven voor het jaar... +14 in vorm heeft voor mij significante impact...quote:Op woensdag 20 februari 2008 09:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vorm trainen = training weggooien...
quote:
Aankondigingen voor Hattrick
19-02-2008 Nieuwe pagina: Supporters
Wat verwachten je supporters volgend seizoen van je ploeg? Vinden ze dat je voor de titel moet gaan, of vinden ze elke dag in de reeks een bonus?
Je vindt het antwoord vanaf nu terug op de nieuwe pagina Supporters. Hier kun je alles zien wat te maken heeft met de toeschouwers: de grootte van je supportersclub, hun tevredenheid en hun verwachtingen voor het seizoen en voor elke wedstrijd.
Verwachtingen van supporters zijn een nieuwe functie in Hattrick vanaf het komende seizoen. Lees ook het nieuwe hoofdstuk in de handleiding voor meer details.
quote:18-02-2008 Overzicht veranderingen volgend seizoen
Met het nieuwe seizoen voor de deur dachten we dat een klein overzicht van de veranderingen wel handig zou zijn:
- Nieuwe wedstrijdengine voor alle officiële wedstrijden. De nieuwe engine is vorig seizoen getest tijdens vriendschappelijke wedstrijden. Meer info in de handleiding (bovenaan in de regels).
- Verwachtingen van je supporters. Meer info in de artikels.
- Training per minuut. Meer info in de artikels.
- In een derby krijgt de thuisploeg een klein voordeel.
- De ticketprijs voor overdekte zitplaatsen stijgt naar ¤18. Bij bewolkt weer of regen worden meer van die tickets verkocht.
- Spelhervatting zal werken als alle andere vaardigheden qua training en niveauverlies. Het wordt ook meegeteld in de berekening van spelerslonen.
- Onrechtstreekse vrije trappen en de nieuwe tactiek 'Afstandsschoten' worden geïntroduceerd in vriendschappelijke wedstrijden (over enkele weken). Meer info in de artikels.
De regels worden bijgewerkt bij de start van het nieuwe seizoen.
Ik weet het, waarom denk je dat ik zo wisselen dan ook een erg slecht plan vond? Ik heb 1 team uitgenodigd (Young Kows) en als die niet inlogt ligt de hele divisie plat.quote:Op woensdag 20 februari 2008 12:02 schreef nicomart het volgende:
iemand zin een jeugdfriendly?
Overigens mist je Fok! Youth Careless division nog steeds 1 team. Hoop dat er binnenkort wel weer een bijkomt, want zo loop ik wel training mis!
In een vlaag zocht in naar het aantal dagen dat ie al 77 was ...quote:Smit voetbalde in zijn loopbaan voor Alkmaar'54, DWS en Volendam. In totaal kwam hij tot 225 duels en 56 doelpunten. Hij is 77 jaar geworden en woonde in Edam.
Dat ligt gewoon aan de prutsers die je uitnodigt.Al had je een actievere fokker uitgenodigt zat je allang vol.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:15 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Ik weet het, waarom denk je dat ik zo wisselen dan ook een erg slecht plan vond? Ik heb 1 team uitgenodigd (Young Kows) en als die niet inlogt ligt de hele divisie plat.
iddquote:Op woensdag 20 februari 2008 18:14 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat ligt gewoon aan de prutsers die je uitnodigt.Al had je een actievere fokker uitgenodigt zat je allang vol.
Beetje wisselen van teams houdt het gewoon wat leuker.
Ik wilde nog een met koppenquote:
Arjo Trentelman (192982832)
17 jaar en 43 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 29-04-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 010
Loon: 430 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:24 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik wilde nog een met koppen
Misschien komt er straks nog één, want er was nog een koopje.
Voor de rest vandaag mijn buitenlansd winger verkocht voor 1,7 mil en nu zoeken naar een nederlandse winger met Pos...
quote:Rikkert van der Maat (193040505)
17 jaar en 9 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Koppen
Volgende verjaardag: 02-06-2008
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 610
Loon: 550 ¤/week
Eigenaar: K.F.C. Minnertsga
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: slecht
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Dat shoppen is klaar. Nu nog een nieuwe winger, Spits verkopen + nieuwe kopen enn misschien nog een Middenvelder erbij...quote:20-02-2008 Je hebt een speler gekocht en 250 001 ¤ betaald, plus 550 ¤ voor zijn eerste week salaris.
20-02-2008 Je hebt een speler gekocht en 750 000 ¤ betaald, plus 430 ¤ voor zijn eerste week salaris.
quote:Hattrick announces
2008-02-20 22:45:Hattrick is down
Hattrick is currently down. The estimated downtime is around 15 minutes.
More information will follow (if needed).
We're of course very sorry for the inconvenience.
quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:54 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En sinds hoe laat?
Ik had een mooi bod op een 28-jarige formidabel verdediger (en FC) Nld met wat bijstats staan, met nog 45 minuten te gaan.. Mocht HT er sinds 21:30u uit liggen, dan kan ik wel eens hebben gemazzeld
[..]
Dat zeg ikquote:2008-02-20 23:20Still timeout problems The problems were more complicated than we first thought and we expect another 60 min of downtime.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |