quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:24 schreef ikookhier het volgende:
Zo ik heb weer voor een maand gips er omheen.![]()
Een teken dat je oud wordt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:59 schreef worldpimber het volgende:
Hollander, altijd fijn als we weer eens aan onze full time alcoholist worden herinnerd.
Jij ziet ze ook vliegen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:09 schreef Geerd het volgende:
Uhmmzz volgens mij is de nokkenasketting ook een beetje slapje/versleten, trilt wat meer op lagere toeren hogere versnelling.
Had al gekeken naar de ketting maar die was nog netje 2,5cm.
Zal wel weer een duur geintje worden.
Tegensturen op een motor is 'autotaal', dus dat k`en niet.quote:
Veel mensen uitnodigen op ziekenbezoek, kunnen ze erop schrijvenquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:24 schreef ikookhier het volgende:
Zo ik heb weer voor een maand gips er omheen.![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Veel mensen uitnodigen op ziekenbezoek, kunnen ze erop schrijven![]()
N-H meetquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen uitnodiging gehad
Idee voor een meet
Moet'ie ook nog voor catering gaan spelen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:45 schreef Roderick2085 het volgende:
Veel mensen uitnodigen op ziekenbezoek, kunnen ze erop schrijven![]()
Liever als ik weer kan rijden en bazziek ook heb nog wat smalle dijkjes voor mquote:
Je maakt nog steeds liever foto's van poezen dan fightersquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:20 schreef Rib-i het volgende:
Gisteravond nog naar de eigenaar van deze poes geweest
[ afbeelding ]
Retro-Fighter is klaar, moet alleen nog gespoten worden [ afbeelding ][ afbeelding ]
Is hij niet meer de meester van -XX-quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:16 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Moet'ie ook nog voor catering gaan spelen.
Prio'squote:Op woensdag 13 februari 2008 19:23 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Je maakt nog steeds liever foto's van poezen dan fightersterecht
Wikipediaquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:41 schreef koffiekoekje het volgende:
Heeft er hier iemand verstand van streamig wmv's![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |