abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56704969

Het vorige deel: http://forum.fok.nl/topic/1124540>

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje = Gaby
Bagel = Susanne

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_56705016
En dit... (even zoeken...) was de laatste post in t vorige topic.
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:18 schreef Jeipod het volgende:
wie schopt mij naar de sportschool trouwens ....
ik heb geen discipline vandaag, het is ijskoud buiten en dan hebk geen zin in fietsen
NU GA JE VERDORIE HEEL SNEL NAAR DE SPORTSCHOOL FIETSEN! als je hard fietst krijg je t vanzelf warm en als je eenmaal bezig bent ben je blij dat je gegaan bent

(hoop dat t werkt )

mn kamertje is weer netjes, de hond is uitgelaten en de boodschappen zijn gedaan... nu alleen nog wat leren en dan lekker verder klooien op de comp

Erg leuk om die foto´s van iedereen te zien! Hoe zien jullie r nu dan uit?
pi_56705071
ik heb trouwens besloten als deze cursus dansen niet doorgaat (Zoals vorige periode) dat ik dan ga buikdansen heb toch een school daar voor gevonden vlakbij
pi_56705080
Hey ik sta in het lijstje

Miss S, wat leuk dat je het toch gevonden hebt!
pi_56705115
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Hey ik sta in het lijstje

Miss S, wat leuk dat je het toch gevonden hebt!
ja alleen vind het iets te veel en te duur om 2 cursussen te gaan volgen
pi_56705139
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:30 schreef Miss_S het volgende:
ik heb trouwens besloten als deze cursus dansen niet doorgaat (Zoals vorige periode) dat ik dan ga buikdansen heb toch een school daar voor gevonden vlakbij
wat vet! mar hip hoppen is ook heel leuk hor, heb n keer 4 proeflessen gedaan (was n erg dure dansschool, dus ben heel aso na de proeflessen nooit meer terug gekomen )
pi_56705197
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:34 schreef Bagel het volgende:

[..]

wat vet! mar hip hoppen is ook heel leuk hor, heb n keer 4 proeflessen gedaan (was n erg dure dansschool, dus ben heel aso na de proeflessen nooit meer terug gekomen )
Hiphop/streetdance heeft ook zeker mijn eerste keuze
pi_56705244
Ik heb het allebei gedaan, streetdance en buikdansen, maar als je echt gaat voor beweging als in afvallen zou ik toch voor streetdance gaan. Buikdansen is wel heel leuk, ik heb nog steeds zo'n buikketting met van die tringelende muntjes eraan (weet ff niet hoe ik het anders moet uitleggen ).
pi_56705314
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb het allebei gedaan, streetdance en buikdansen, maar als je echt gaat voor beweging als in afvallen zou ik toch voor streetdance gaan. Buikdansen is wel heel leuk, ik heb nog steeds zo'n buikketting met van die tringelende muntjes eraan (weet ff niet hoe ik het anders moet uitleggen ).
Ja, dat leek me dus ook
Dus hopen jullie allemaal vanavond mee dat ik krijg te horen dat de cursus doorgaat

De Afvallers begint trouwens weer op tv, vind het toch altijd wel interessant om te kijken
pi_56705655
De Afvallers zo'n SBS6 lowlife programma daar waag ik me écht niet aan.. vind het al erg toe te geven dat ik wel naar Wegmisbruikers kijk

Net hier zonder problemen het dictaat uit weten te printen (best snel, en ook nog dubbelzijdig) na een ontzettend leuk college Beweren en Bewijzen

Zo nu snel naar huis, en dan 'eindelijk' mijn hardloopschoenen uitproberen.. baal wel dat ik mijn banaan vergeten ben.. dus vandaag op:

yoghurt met muesli
appel
twee bruine boterhammen met knoflookkaas
2 flesjes water

na het hardlopen even een banaan, en dan bedenken wat ik voor avondeten wil: ben alleen, dus kan zelf kiezen vanavond
Ja doei.
pi_56705668
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:28 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb gister die van de Conimex gehad, en die was idd niet echt pittig, zoals op het doosje stond, maar ik vond hem wel lekker

Vanavond restje Chinese Zoetzuur, en dan weer lekker zwemmen Al heb ik nog wel een beetje spierpijn van maandag nu, maar dat is vanavond wel over
Wij nemen altijd in verhouding iets minder boontjes dan op de verpakking staat. Dan goed lang laten staan (kwartiertje, twintig minuten) en dan is het toch zeer zeker niet mild! (En geen kip hier doorheen gooien, koop daar andere boemboe voor

Ik heb net de hele badkamer en keuken van top tot teen gedaan, ben trots op mezelf! (En eigenlijk moet ik hier in de woonkamer ook nog een beetje opruimen, maar ik wilde eerst ff pauze houden )

Eetgewijs gaat het verder allemaal prima. Gister hardgelopen, dus vandaag rustdag.

Oh, en ja Isabeau, we hebben een eigen whirlpool! Is echt de investering waard
pi_56705780
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
De Afvallers zo'n SBS6 lowlife programma daar waag ik me écht niet aan.. vind het al erg toe te geven dat ik wel naar Wegmisbruikers kijk
Ik vind het zeker wel interessant om te zien hoe andere het doen
En wegmisbruikers is ook leuk
pi_56705798
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 15:27 schreef Bagel het volgende:
En dit... (even zoeken...) was de laatste post in t vorige topic.
[..]

NU GA JE VERDORIE HEEL SNEL NAAR DE SPORTSCHOOL FIETSEN! als je hard fietst krijg je t vanzelf warm en als je eenmaal bezig bent ben je blij dat je gegaan bent

(hoop dat t werkt )

mn kamertje is weer netjes, de hond is uitgelaten en de boodschappen zijn gedaan... nu alleen nog wat leren en dan lekker verder klooien op de comp

Erg leuk om die foto´s van iedereen te zien! Hoe zien jullie r nu dan uit?
helaas, te laat, heeft niet geholpen. Ben gaan simmen op de computer. Nu is het te laat om te sporten, hele sportschool bomvol mensen om dit tijdstip. Gaj elekker lopen, stap je af naar volgende apparaat, kan je 10 min wachten voor er ook maar iets vrij komt. Teveel rust, dus geen sport
Ik kijk morgen wel ofk iets actiefs kan doen ben echt te lui ...

Ow en dit ben ik nu ongeveer, let niet teveel op mn hoofd, ik haat poseren (ow en stiekem hou ik mn buik wel btje in )
  woensdag 13 februari 2008 @ 16:15:22 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56705982
Zo, ik ben er ook weer. Door de stad gesjeest en alles gedaan wat ik moest doen. Nu liggen er drie zakken minimarsjes en minisnickers in m'n koelkast en daar moet ik vanaf blijven, want ze zijn voor de kiddo's die mee doen aan mijn onderzoek .

Geinig, al die foto's . Van Conleche en Sylvana wist ik al hoe ze eruit zagen maar van Jeipod toch niet. Ik vorm toch een beeld van de meeste mensen en Jeipod had ik me voorgesteld als iemand met donkerbruine krullen . Dat merk je pas als je met foto's geconfronteerd wordt .
Niet meer actief op Fok!
pi_56706011
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:06 schreef Jeipod het volgende:

[..]

helaas, te laat, heeft niet geholpen. Ben gaan simmen op de computer. Nu is het te laat om te sporten, hele sportschool bomvol mensen om dit tijdstip. Gaj elekker lopen, stap je af naar volgende apparaat, kan je 10 min wachten voor er ook maar iets vrij komt. Teveel rust, dus geen sport

Ow en dit ben ik nu ongeveer, let niet teveel op mn hoofd, ik haat poseren (ow en stiekem hou ik mn buik wel btje in [ afbeelding ] )
Erg mooie foto! en je ziet er goed uit
pi_56706016
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:06 schreef Jeipod het volgende:

[..]

Ow en dit ben ik nu ongeveer, let niet teveel op mn hoofd, ik haat poseren (ow en stiekem hou ik mn buik wel btje in [ afbeelding ] )
Wat een leuk shirtje! (Paars is niet echt mijn ding, maar de vorm van het shirtje past wel bij mijn smaak )
pi_56706038
haha, ik had net toen mordradead een foto plaatste van: ow ja, ook mannen willen wel een afvallen, we zijn niet met alleen vrouwen
tnx miss
pi_56706056
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:15 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Door de stad gesjeest en alles gedaan wat ik moest doen. Nu liggen er drie zakken minimarsjes en minisnickers in m'n koelkast en daar moet ik vanaf blijven, want ze zijn voor de kiddo's die mee doen aan mijn onderzoek .
Waarom wel snoep voor hun?
pi_56706057
Zo, ik ben weer in Deventer Gisteren nieuwe laarsjes gekocht, met een heel klein hakje, en daar kan ik prima langere stukken op lopen heb ik gemerkt net

Zo hier nog ff de afwas doen en strijken en dan vroeg eten, vanavond weer zwemmen

Denk alleen dat ik vanavond al wokrolls ga maken, ipv morgen. Niet echt veel zin in die Chinese Zoetzuur, eet ik dat morgen wel op
  woensdag 13 februari 2008 @ 16:20:00 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56706088
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom wel snoep voor hun?
Ja, ik denk niet dat ze blij worden als ik appels ga uitdelen, denk je wel? . En het zijn pubers. Ik ga eens opletten hoeveel meisjes een marsje of snickers afslaan . Meer dan jongens, denk ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_56706204
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja, ik denk niet dat ze blij worden als ik appels ga uitdelen, denk je wel? . En het zijn pubers. Ik ga eens opletten hoeveel meisjes een marsje of snickers afslaan . Meer dan jongens, denk ik .
Appel niet nee maar om meteen snoep te geven vind ik ook altijd jammer
pi_56706216
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb ik vandaag ook nog gedaan op m'n werk
pi_56706229
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Chips dan?
  woensdag 13 februari 2008 @ 16:26:30 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_56706245
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:24 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Moet toch wat hè .
Ik had op de uni eens een docent die ons een zakje chips gaf toen wij ons dossier kwamen inleveren. Dat vond ik dan weer best wel schools.

(en als je het weten wilt: ik sloeg het zakje af ).
Niet meer actief op Fok!
pi_56706325
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:26 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Moet toch wat hè .
Ik had op de uni eens een docent die ons een zakje chips gaf toen wij ons dossier kwamen inleveren. Dat vond ik dan weer best wel schools.

(en als je het weten wilt: ik sloeg het zakje af ).
Waarom moet je iets?
En op de uni is wel heel apart maar anders dan kinderen en pubers ik vind dat we daar gewoon het beste voorbeeld aan moeten geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')