NU GA JE VERDORIE HEEL SNEL NAAR DE SPORTSCHOOL FIETSEN! als je hard fietst krijg je t vanzelf warm en als je eenmaal bezig bent ben je blij dat je gegaan bentquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:18 schreef Jeipod het volgende:
wie schopt mij naar de sportschool trouwens ....
ik heb geen discipline vandaag, het is ijskoud buiten en dan hebk geen zin in fietsen
jaquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Hey ik sta in het lijstje
Miss S, wat leuk dat je het toch gevonden hebt!![]()
wat vet! mar hip hoppen is ook heel leuk hor, heb n keer 4 proeflessen gedaan (was n erg dure dansschool, dus ben heel aso na de proeflessen nooit meer terug gekomenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:30 schreef Miss_S het volgende:
ik heb trouwens besloten als deze cursus dansen niet doorgaat (Zoals vorige periode) dat ik dan ga buikdansen heb toch een school daar voor gevonden vlakbij
Hiphop/streetdance heeft ook zeker mijn eerste keuzequote:Op woensdag 13 februari 2008 15:34 schreef Bagel het volgende:
[..]
wat vet! mar hip hoppen is ook heel leuk hor, heb n keer 4 proeflessen gedaan (was n erg dure dansschool, dus ben heel aso na de proeflessen nooit meer terug gekomen)
Ja, dat leek me dus ookquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:38 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb het allebei gedaan, streetdance en buikdansen, maar als je echt gaat voor beweging als in afvallen zou ik toch voor streetdance gaan. Buikdansen is wel heel leuk, ik heb nog steeds zo'n buikketting met van die tringelende muntjes eraan (weet ff niet hoe ik het anders moet uitleggen).
Wij nemen altijd in verhouding iets minder boontjes dan op de verpakking staat. Dan goed lang laten staan (kwartiertje, twintig minuten) en dan is het toch zeer zeker niet mild! (En geen kip hier doorheen gooien, koop daar andere boemboe voorquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:28 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik heb gister die van de Conimex gehad, en die was idd niet echt pittig, zoals op het doosje stond, maar ik vond hem wel lekker
Vanavond restje Chinese Zoetzuur, en dan weer lekker zwemmenAl heb ik nog wel een beetje spierpijn van maandag nu, maar dat is vanavond wel over
Ik vind het zeker wel interessant om te zien hoe andere het doenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:59 schreef motorbloempje het volgende:
De Afvallerszo'n SBS6 lowlife programma
daar waag ik me écht niet aan.. vind het al erg toe te geven dat ik wel naar Wegmisbruikers kijk
helaas, te laat, heeft niet geholpen. Ben gaan simmen op de computer. Nu is het te laat om te sporten, hele sportschool bomvol mensen om dit tijdstip. Gaj elekker lopen, stap je af naar volgende apparaat, kan je 10 min wachten voor er ook maar iets vrij komt. Teveel rust, dus geen sportquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:27 schreef Bagel het volgende:
En dit... (even zoeken...) was de laatste post in t vorige topic.
[..]
NU GA JE VERDORIE HEEL SNEL NAAR DE SPORTSCHOOL FIETSEN! als je hard fietst krijg je t vanzelf warm en als je eenmaal bezig bent ben je blij dat je gegaan bent![]()
(hoop dat t werkt)
mn kamertje is weer netjes, de hond is uitgelaten en de boodschappen zijn gedaan... nu alleen nog wat leren en dan lekker verder klooien op de comp![]()
Erg leuk om die foto´s van iedereen te zien! Hoe zien jullie r nu dan uit?
Erg mooie foto! en je ziet er goed uitquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:06 schreef Jeipod het volgende:
[..]
helaas, te laat, heeft niet geholpen. Ben gaan simmen op de computer. Nu is het te laat om te sporten, hele sportschool bomvol mensen om dit tijdstip. Gaj elekker lopen, stap je af naar volgende apparaat, kan je 10 min wachten voor er ook maar iets vrij komt. Teveel rust, dus geen sport
Ik kijk morgen wel ofk iets actiefs kan doenben echt te lui ...
Ow en dit ben ik nu ongeveer, let niet teveel op mn hoofd, ik haat poseren (ow en stiekem hou ik mn buik wel btje in[ afbeelding ] )
Wat een leuk shirtje!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:06 schreef Jeipod het volgende:
[..]
helaas, te laat, heeft niet geholpen. Ben gaan simmen op de computer. Nu is het te laat om te sporten, hele sportschool bomvol mensen om dit tijdstip. Gaj elekker lopen, stap je af naar volgende apparaat, kan je 10 min wachten voor er ook maar iets vrij komt. Teveel rust, dus geen sport
Ik kijk morgen wel ofk iets actiefs kan doenben echt te lui ...
Ow en dit ben ik nu ongeveer, let niet teveel op mn hoofd, ik haat poseren (ow en stiekem hou ik mn buik wel btje in[ afbeelding ] )
Waarom wel snoep voor hun?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:15 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik ben er ook weer. Door de stad gesjeest en alles gedaan wat ik moest doen. Nu liggen er drie zakken minimarsjes en minisnickers in m'n koelkast en daar moet ik vanaf blijven, want ze zijn voor de kiddo's die mee doen aan mijn onderzoek.
Ja, ik denk niet dat ze blij worden als ik appels ga uitdelen, denk je wel?quote:
Appel niet nee maar om meteen snoep te geven vind ik ook altijd jammerquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat ze blij worden als ik appels ga uitdelen, denk je wel?. En het zijn pubers. Ik ga eens opletten hoeveel meisjes een marsje of snickers afslaan
. Meer dan jongens, denk ik
.
Heb ik vandaag ook nog gedaan op m'n werkquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat ze blij worden als ik appels ga uitdelen, denk je wel?. En het zijn pubers. Ik ga eens opletten hoeveel meisjes een marsje of snickers afslaan
. Meer dan jongens, denk ik
.
Chips dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Appel niet nee maar om meteen snoep te geven vind ik ook altijd jammer
Moet toch wat hèquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Appel niet nee maar om meteen snoep te geven vind ik ook altijd jammer
Waarom moet je iets?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet toch wat hè.
Ik had op de uni eens een docent die ons een zakje chips gaf toen wij ons dossier kwamen inleveren. Dat vond ik dan weer best wel schools.
(en als je het weten wilt: ik sloeg het zakje af).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |