Portugees bedoel je ?quote:Op woensdag 2 april 2008 23:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De switch van Braziliaans naar Nederlands is volgens mij heel lastig. Leonardo komt ook amper uit zijn woorden en die woont hier al 12 jaar ofzo.
Inderdaad, dat zou imo. een vuistregel moeten zijn bij elke club.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:45 schreef tong80 het volgende:
Stevens wil Nederlands invoeren als taal bij PSV
En gelijk heeft ie
Elke taal is lastig, die kut-smoes word ik een beetje zatquote:Op woensdag 2 april 2008 23:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
De switch van Braziliaans naar Nederlands is volgens mij heel lastig. Leonardo komt ook amper uit zijn woorden en die woont hier al 12 jaar ofzo.
Nee hoor, bepaalde talen lijken op elkaar. Die zijn dan makkelijker te leren, bijvoorbeeld Nederlands en Duits. Ik neem aan dat jij een Duitser wel redelijk kan verstaan, ondanks dat je het niet vloeiend spreekt. Zelfde geldt voor Zweden en Denen; die spreken ook vrij snel Nederlands.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Elke taal is lastig, die kut-smoes word ik een beetje zat
quote:Op donderdag 3 april 2008 00:13 schreef rubbereend het volgende:
Hij spreekt gewoon basis Nederlands, slotje
Fins en Ests zijn dan ook aan elkaar verwant, net als Hongaarsquote:Op donderdag 3 april 2008 19:40 schreef Susi het volgende:
Fins en Estisch zijn altijd net Nederlands en Duits vind ik.
De taal is wel idd aardig geconserveerd gebleven door de jaren heen, en niet zo heel erg vergemakkelijkt, zoals in het Estisch...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |