Clooney in de tijd van Sistersquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, wat heeft hij eigenlijk? Hij lijkt wel ziek vind ik. Heel erg lang geleden, in een vage serie met 4 zussen, toen was die lekker!
Kijk dan is mijn aandacht al wegquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Clooney in de tijd van Sisters![]()
![]()
![]()
Dat hij degene speelde die het hart gekregen had van de lover van Teddy... of dat hij de lover van Teddy was wiens hart na z'n dood getransplanteerd werd bij degene die later haar lover werd...
Schat, je mag alles van me wetenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
vooral niet reageren op het tjekken van mijn postaccount![]()
ook al op je flikker gehad van NZ op je nieuwsgierigheid?!
Leef je eigen leven, en geil niet op wat op anderen mensen/ users doen! Je kannut!
Ja, die serie!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Clooney in de tijd van Sisters![]()
![]()
![]()
Dat hij degene speelde die het hart gekregen had van de lover van Teddy... of dat hij de lover van Teddy was wiens hart na z'n dood getransplanteerd werd bij degene die later haar lover werd...
Maak je zin maar af!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Schat, je mag alles van me wetenZoals de waard is ....
10 Minuten!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:38 schreef Py het volgende:
Net 10 min. met een telemarketeer aan de lijn gezeten die me eerst vertelde dat hun computer MIJgeselecteerd had voor een waardecheque van ¤35!!! en die wilde hij opsturen.
![]()
Maar dan moest ik eerst ff lid worden van de ECI.bummer
...vertrouwd ie zijn gasten.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maak je zin maar af!Ik heb niets te verbergen
Stelletje hufters zijn ut.. Ik heb mijn huistelefoon niet meer.. Ja wel hoor maar staat op mute. Ik beantwoord alleen nog maar mobiel. Je kan ongewenst bellen uit laten zetten btw. Heb ik ook gedaan maar tis net zoals ongewenste post in je brievenbus.. Er zijn altijd brutaaltjes. En ik was het zatquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:38 schreef Py het volgende:
Net 10 min. met een telemarketeer aan de lijn gezeten die me eerst vertelde dat hun computer MIJgeselecteerd had voor een waardecheque van ¤35!!! en die wilde hij opsturen.
![]()
Maar dan moest ik eerst ff lid worden van de ECI.bummer
Hoi!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:42 schreef joep.t het volgende:
heey!
Ik post sinds vandaag mee hier op fok en ik heb een vraag,Hoe werkt het gebruiken van posticons?
Ik heb al geprobeert ze gewoon aan te vinken maar op dat moment gebeurt er niets..
Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen!
Heb jij daar een uur voor nodig?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:41 schreef noekje het volgende:
[..]
10 Minuten!![]()
Mijn record is meer dan uur en dan ging ik allerlei dingen aan hun vragen en klagen dat ik ze toch te duur vond maar het nog niet wist. Ze hebben me niet op een zwarte lijst gezet.
Lekker heet volgens mij , al ziet het er nu weer banaal uit op één of andere manierquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een lepeltje Completa in de koffie,
maakt de koffie echt compleet
Een lepeltje Completa in de koffie
Maakt het lekker en ook echt ...![]()
Heel heet
niet breed
welbesteed
Ik weet het echt niet.
Oe! Welk merk?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:36 schreef noekje het volgende:
Ja, alsjeblieft want ik heb net een hele verzorgingslijn binnengekregen en die was nogal duur, dus deze maand geen Clooney-koffie voor mij. Misschien volgende maand wel!![]()
Die cups kun je geloof ik alleen maar online bestellen, toch? Of zwets iek nu echt uit mijn nekz?
Als je op het rondje voor een Post Icon klikt dan komt deze linksboven naast je post te staan... bij mijn post is het nu de superman PIquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:42 schreef joep.t het volgende:
heey!
Ik post sinds vandaag mee hier op fok en ik heb een vraag,Hoe werkt het gebruiken van posticons?
Ik heb al geprobeert ze gewoon aan te vinken maar op dat moment gebeurt er niets..
Mobiel bellen moet niet mogen. Als je in het buitenland beht dan betaal je zelf nog mee aan die ongeinquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Stelletje hufters zijn ut.. Ik heb mijn huistelefoon niet meer.. Ja wel hoor maar staat op mute. Ik beantwoord alleen nog maar mobiel. Je kan ongewenst bellen uit laten zetten btw. Heb ik ook gedaan maar tis net zoals ongewenste post in je brievenbus.. Er zijn altijd brutaaltjes. En ik was het zat
Aanklikken zou moeten werken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:42 schreef joep.t het volgende:
heey!
Eerlijk gezegd weet ik niet in welke lay out ik zit ..heb hier totaal geen ervaring mee sorry..quote:
het probleem ben jij!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
...vertrouwd ie zijn gasten.
Dus wat is het probleem![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |