Hoi!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:42 schreef joep.t het volgende:
heey!
Ik post sinds vandaag mee hier op fok en ik heb een vraag,Hoe werkt het gebruiken van posticons?
Ik heb al geprobeert ze gewoon aan te vinken maar op dat moment gebeurt er niets..
Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen!
Heb jij daar een uur voor nodig?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:41 schreef noekje het volgende:
[..]
10 Minuten!![]()
Mijn record is meer dan uur en dan ging ik allerlei dingen aan hun vragen en klagen dat ik ze toch te duur vond maar het nog niet wist. Ze hebben me niet op een zwarte lijst gezet.
Lekker heet volgens mij , al ziet het er nu weer banaal uit op één of andere manierquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een lepeltje Completa in de koffie,
maakt de koffie echt compleet
Een lepeltje Completa in de koffie
Maakt het lekker en ook echt ...![]()
Heel heet
niet breed
welbesteed
Ik weet het echt niet.
Oe! Welk merk?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:36 schreef noekje het volgende:
Ja, alsjeblieft want ik heb net een hele verzorgingslijn binnengekregen en die was nogal duur, dus deze maand geen Clooney-koffie voor mij. Misschien volgende maand wel!![]()
Die cups kun je geloof ik alleen maar online bestellen, toch? Of zwets iek nu echt uit mijn nekz?
Als je op het rondje voor een Post Icon klikt dan komt deze linksboven naast je post te staan... bij mijn post is het nu de superman PIquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:42 schreef joep.t het volgende:
heey!
Ik post sinds vandaag mee hier op fok en ik heb een vraag,Hoe werkt het gebruiken van posticons?
Ik heb al geprobeert ze gewoon aan te vinken maar op dat moment gebeurt er niets..
Mobiel bellen moet niet mogen. Als je in het buitenland beht dan betaal je zelf nog mee aan die ongeinquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Stelletje hufters zijn ut.. Ik heb mijn huistelefoon niet meer.. Ja wel hoor maar staat op mute. Ik beantwoord alleen nog maar mobiel. Je kan ongewenst bellen uit laten zetten btw. Heb ik ook gedaan maar tis net zoals ongewenste post in je brievenbus.. Er zijn altijd brutaaltjes. En ik was het zat
Aanklikken zou moeten werken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:42 schreef joep.t het volgende:
heey!
Eerlijk gezegd weet ik niet in welke lay out ik zit ..heb hier totaal geen ervaring mee sorry..quote:
het probleem ben jij!quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
...vertrouwd ie zijn gasten.
Dus wat is het probleem![]()
Mobiel is van de baasquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:47 schreef Py het volgende:
[..]
Mobiel bellen moet niet mogen. Als je in het buitenland beht dan betaal je zelf nog mee aan die ongein
Quoten kun je makkelijker doen door op de quote of de quickquote knop te klikken.....quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:47 schreef joep.t het volgende:
Hoi!
In welke lay out zit je?
HiDiHo is eigenlijk de man hier.
Dus HiDi, blijf!
[..]
Eerlijk gezegd weet ik niet in welke lay out ik zit ..heb hier totaal geen ervaring mee sorry..
Oh leuk, gaan we dit op een forum uitvechtenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
het probleem ben jij!![]()
Dingen verdraaien om je gelieft te wanen bij anderenIk heb ooit persoonlijk tegen jou gezegt dat ik Gert en APK leuke gasten vond, en jij was het daar niet mee eens, de postings van jou van de afgelopen dagen, bevestigen dat, maar het is meer dan triest dat je een ander leugens verteld, en mocht dat niet zo zijn, dat je niet de moeite neemt om die leugens te corrigeren
![]()
No big deal, maar doe dan niet aardig in mijn gezicht!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dingen verdraaien om je gelieft te wanen bij anderenIk heb ooit persoonlijk tegen jou gezegt dat ik Gert en APK leuke gasten vond, en jij was het daar niet mee eens, de postings van jou van de afgelopen dagen, bevestigen dat, maar het is meer dan triest dat je een ander leugens verteld, en mocht dat niet zo zijn, dat je niet de moeite neemt om die leugens te corrigeren
![]()
Stuur een PM tis net weer es leuk hier de laatste dagen. Met Jou en Hidi incl...quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Clinique, opzich niet zo heel duur maar wel veel. Voordeel is dat mijn spaarkaart gelijk vol is en ik een product mag uitkiezen. Ik had van het weekend wat proefjes gekregen en dat beviel wel goed dat ik alles maar heb aangeschaft. Ik ben zo'n bulkkoper, zit geen rem op.quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Welk merk?
![]()
Je kunt capsules ook kopen in Nespresso boutiques () en bijna alle Bijenkorf filialen:
http://www.nespresso.com/(...)l_nl.html?xtor=SEC-2
Maar online is gisteren besteld, overmorgen at the latest in huis. Gelukkig, want ehv is één van de weinige nonnespresso@bijenkorfsteden.
Ben ik helemaal met je eens Soury..heb mijn zegje gedaan... 22.00 u Party Timequote:Op woensdag 13 februari 2008 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Stuur een PM tis net weer es leuk hier de laatste dagen. Met Jou en Hidi incl...
Dan klinkt inderdaad logischer (op een fucked up manier, dat dan weer wel).quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:45 schreef Soury het volgende:
Lekker heet volgens mij , al ziet het er nu weer banaal uit op één of andere manier
quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Quoten kun je makkelijker doen door op de quote of de quickquote knop te klikken.....
Maar als je een nieuw bent dan zul je wel standaard de baggerlayout hebben..... die is default
Dit is de quickquote-knop.
ja, chocomel, maar zie je eerder postings van vandaag en de afgelopen dagen..quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh leuk, gaan we dit op een forum uitvechten![]()
ff vraagje, heb je gedronken?
En wie verneukt mijn post ???quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan klinkt inderdaad logischer (op een fucked up manier, dat dan weer wel).
Maar dan is dus die hele zin anders...
Maakt het huhu en ook hu huhu...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |