Webkim, hoe is vannacht gegaan? Heeft íe bij je gedronken?
En die onzekerheid bij nieuwbakken (voedende) moeders is inderdaad om te janken vaak
Maar hou vol, het wordt echt waar makkelijker op een gegeven moment! Niet alleen de bv, maar eigenlijk alles omdat je zelf natuurlijk ook steeds meer groeit in de verzorgende moederrol, evaring opdoet, leert van je eigen fouten en dan is er natuurlijk nog altijd Fok
En als het eindelijk goed gaat en iedereen is blij, dan krijgen ze weer een sprongetje, of worden ze ziek en zo zullen de komende jaren nog voor veel ellende, maar gelukkig ook voor heel veel mooie momenten zorgen
Met Devin gaat het nog niet zo goed. Hij eet maar weinig fruit, brood en warm eten en heeft gister ook zijn flesjes niet leeggedronken. Maar vanaf gisteren 18:30 uur tot nu wel al 6 keer bij me gedronken. Niet meer zo extreem veel dus als in het ziekenhuis, maar wel meer dan normaal.
Even iets anders: ik slaap dus nog steeds met een (voedings)bh aan met zoogcompressen erin, nu al bijna 9 maanden lang. Er zijn momenten geweest dat ik een paar dagen lang niet lekte en dacht wel zonder te kunnen slapen, maar kreeg toen toch natte plekken in bed.
Daarbij vind ik het toch een beetje raar om, zoals voorheen, met blote borsten te slapen. Kan niet precies omschrijven waarom, maar ook als ik dan tegen mijn man aan zou kruipen en mijn .borsten zouden hem aanraken...Het klopt niet helemaal denk ik, lijkt me zo bizar. En Devin drinkt natuurlijk ook nog ´s nachts, dus nu klik ik mijn bh weer dicht na het drinken en is alles `opgeruimd` zeg maar.
Hoe doen jullie dat eigenlijk?
Lilypadz werken bij mij niet trouwens.
.... met gevoel voor drama....