quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:00 schreef Troel het volgende:
Ja, of heeft Ticootje alleen zo'n vriesvakje, die zijn nauurlijk minder koud en drie maanden is bij -18 toch?
 2 weken op -5..
  2 weken op -5..

Jeutje,wat lees ik nu.quote:Op donderdag 6 maart 2008 22:21 schreef Kersjes het volgende:
Devin heeft sinds gistermiddag, nadat hij met een hersenschudding in het ziekenhuis is opgenomen,

.
.  maar dat was t enige wat de boel op kon vangen, ik zat om de haverklap met een shirt wat tot op t onderste randje nat was
 maar dat was t enige wat de boel op kon vangen, ik zat om de haverklap met een shirt wat tot op t onderste randje nat was  .
. , als ik tijdens het voeden een opvang-bakje onder de andere borst houd, komt er zo 40 cc uitgelekt, en dat kan allemaal in één Natusan pad... )
, als ik tijdens het voeden een opvang-bakje onder de andere borst houd, komt er zo 40 cc uitgelekt, en dat kan allemaal in één Natusan pad... ) 

quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:42 schreef Troel het volgende:
Webkim, als je voedt op verzoek kan je dat schema rustig laten liggen en enkel als leidraad gebruiken
 Dat lees ik inderdaad overal. Maar als ik m'n puk niet wek kan -ie volgens mij rustig zes uur aaneen slapen en dat is overdag toch niet goed? Qua op gang blijven van zijn spijsverteringsstelsel enzo?
  Dat lees ik inderdaad overal. Maar als ik m'n puk niet wek kan -ie volgens mij rustig zes uur aaneen slapen en dat is overdag toch niet goed? Qua op gang blijven van zijn spijsverteringsstelsel enzo?   

Geen idee hoe dat met zijn stelsel zit. Wij mochten Ruben toch al niet lang laten slapen omdat hij echt gewoon eten nodig had omdat hij zo klein was (en meer dan 4.5 uur slapen deed hij de eerste tijd toch niet).quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:46 schreef Webkim het volgende:
[..]

Ugh... Onzekere nieuwbakken moeder heeft gesproken.

Ja! Hij kwam om half elf, kwart voor twee, (toen bijna 50 minuten in zijn bedje liggen huilen wegens ik vrees nog hongerquote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:13 schreef Kersjes het volgende:
Webkim, hoe is vannacht gegaan? Heeft íe bij je gedronken?
 ), om haf drie heb ik hem nog eens aangelegd en vervolgens heeft hij zich om half zes en kwart voor negen weer gemeld.
  ), om haf drie heb ik hem nog eens aangelegd en vervolgens heeft hij zich om half zes en kwart voor negen weer gemeld. 

quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:52 schreef Kersjes het volgende:
Goed zo Thomas, hij heeft in ieder geval al de regelmaat te pakken!
Huishouden, dat mag toch pas vanaf 6 maanden na de bevalling?
Wel rustig aan doen hoor.
 Ik hou niet van rustig aan doen.
  Ik hou niet van rustig aan doen. Het huis moet ook aan kant  (douchecabines ontkalken zichzelf niet en we hebben hier heus niet zo'n robotstofzuiger om maar eens iets te noemen) en wandelen met Thomas in de Bugaboo is veel te leuk om mee te wachten.
  Het huis moet ook aan kant  (douchecabines ontkalken zichzelf niet en we hebben hier heus niet zo'n robotstofzuiger om maar eens iets te noemen) en wandelen met Thomas in de Bugaboo is veel te leuk om mee te wachten. 

. Ik leg haar gewoon aan wanneer het mij uitkomt, of ik probeer het even als ze wakker is of als ze zelf vraagt, wil volgens mij ook niet weten hoe vaak ze hangt (vaak dus) maar ik vind het prima zo. Wel vind ik het rond de middag altijd eng om op de bank te voeden, laatst ben ik in slaap gevallen en viel Gwen uit mijn armen op de bank
. Ik leg haar gewoon aan wanneer het mij uitkomt, of ik probeer het even als ze wakker is of als ze zelf vraagt, wil volgens mij ook niet weten hoe vaak ze hangt (vaak dus) maar ik vind het prima zo. Wel vind ik het rond de middag altijd eng om op de bank te voeden, laatst ben ik in slaap gevallen en viel Gwen uit mijn armen op de bank   . Dat is niet echt de bedoeling. Gelukkig was ik meteen wakker.
 . Dat is niet echt de bedoeling. Gelukkig was ik meteen wakker.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |