SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 maart 2008 17:54 schreef LadyS het volgende:
Webkim, op de laatste vraag heb ik wel een antwoord, maar ik weet niet of je die wil wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardloper.
IG @webkim
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:18 schreef Randa_v het volgende:
Ticootje, Gwen is natuurlijk mijn tweede en met Merlijn voeden ben niet eens zo heel lang geleden gestopt.De kraamhulp stond ook gek te kjken toen ik liggend aan het voeden was en gewoon doordraaide om de bovenste borst te geven. Ik heb een kleine cup en veel ervaring denk ik en er gewoon veel te makkelijk in, zit ook gewoon midden in het dorp te voeden hoor. Geen mens die het in de gaten heeft. Met Merlijn kreeg ik gewoon de opmerking, slaapt hij? Uh, nee
Het was vooral een onhandige combinatie van factoren. Simon dronk tot die tijd prima bij opa, papa, etc. Rond de leeftijd van 9 maanden ging hij voor het eerst naar het kdv, midden in zijn eenkennigheid.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:40 schreef p_iglet het volgende:
PM, Simon was ook zo eigenwijs??
Ik krijg de laatste weken weer wat meer positieve reacties! (maarja, ik was dan ook met Moonah op bezoek bij Icicle, dat scheeltquote:Op donderdag 20 maart 2008 20:55 schreef YPPY het volgende:
Anna drinkt 's avonds juist nog uit een flesje, voordat ze gaat slapen.
Goede tip m@x, ga kijken of ik die kan vinden. Krijg steeds meer reacties dat het al wel lang is. Ga zelfs al excuses geven, dat ze alleen maar 's nachts en 's ochtends drinkt.
Nee, het tietennummerquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:09 schreef E.T. het volgende:
Is dat het sexloze nummer, m@x? Die heb ik nl. in mijn bevallingstas zitten
Hoe kan het ook andersquote:
Hoezo?quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:10 schreef nebelung het volgende:
Ik ken een aantal moeders daarvan. De verhalen en foto's zijn mooi, maar de introductie een beetje lullig/vervelend (was niet de afspraak).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |