Och nee, althans niet als in 'nu gaan we afbouwen'.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 11:48 schreef PM-girl het volgende:
Nebelung, hoe is het bij jullie? Heb je al een beslissing genomen?

Soms zit ik daar ook een beetje mee. Stel dat ik weer zo misselijk ga worden als de vorige keer, hoe moet dat dan met die medicatie? Ik had me toen voorgenomen dat ik de volgende keer meteen die pilletjes ging gaan halen als het weer zo erg was. Maar ja, Fons drinkt nog steeds erg veel.quote:Op maandag 25 februari 2008 20:11 schreef owlet het volgende:
Nu we hebben besloten dat we graag een tweede kind willen ben ik blij dat Ronja en ik gestopt zijn met de borstvoeding. Het voelt wel fijn om even die paar maanden "los" te zijn geweest.

Wat ik nog het meest grappig vind is het geluid wat hij produceert als hij aan de borst ligt en het trappen van zijn beentjes. Dat doet hij tijdens een flesvoeding helaas niet. Uiteraard komt dat omdat borstvoeding gewoon veel lekkerder isquote:Op maandag 25 februari 2008 22:29 schreef owlet het volgende:
Troel, fijn dat het naar je zin gaat![]()
En wat leuk dat Ruben nog zo af en toe aan de borst drinkt. Niet alleen voor zijn voeding is het goed maar ook omdat het zo lekker knus voor hem is

Ja, daar keek ik reeds, maar voor zover ik kan vinden staan de werkzame bestanddelen in de blauwe lijst, en dat vind ik niet zo een prettig idee.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:04 schreef owlet het volgende:
BM, er is best een kans dat je die medicijnen gerust kan gebruiken tijdens het geven van borstvoeding.
*Hier* kan je een lijst vinden met veel gebruikte medicijnen en hun status voor wat betreft borstvoeding.

Een van de redenen waarom ik nieuwsgierig ben naar het originele berichtquote:Op maandag 25 februari 2008 22:50 schreef Troel het volgende:
Ja, maar in hoeverre is het reeel om anderhalf jaar borstvoeding te geven zonder verder bij te voeden? Meestal geef je na een half jaar toch ook andere dingen?

ik snap er ook al niks van.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:57 schreef owlet het volgende:
Wat een raar bericht![]()
Op de BV-fora staat ook nog niets.

Volgens mij is er in NL niemand die zo lang wacht met bijvoedingquote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:53 schreef cattie het volgende:
Volgens mij wel ja Owlet.
Het is ook wel redelijk extreem volgens mij om tot na het 2e jaar te wachten met het introduceren van koemelk enz.

Psies.. jammer dus, dat zo'n non-issue behandeld wordt in een nieuwsachtig programma. En zoals je ziet.. het blijft hangen (ook al is mijn stiefmoeder pro-bv.. )quote:Op dinsdag 26 februari 2008 10:20 schreef owlet het volgende:
Inderdaad. Op misschien de mensen na waarbij er bijna zeker sprake is van vreselijke allergieën.
Maar dan maakt het verhoogde risico op allergieën door laat starten ook weer niet uit

Hihi die speeltuin in bed hebben we hier ook al... klimmen en klauteren over papa en mama heen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 12:17 schreef PM-girl het volgende:
Simon ook niet nee, die maakt er een ware speeltuin van in bed! Met papa overigens ook, dus dat maakt niet uit. Soms leggen we hem in zijn eigen bedje terug en slaapt hij uit, maar vanmorgen niet.
P_iglet, maar geen nachtvoedingen meer? Fijn! ik vind het toch maar super hoe jij alles doet, studeren, werken, practica, kolven. Petje af!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |