quote:
Op dinsdag 19 februari 2008  17:12 schreef Iksje het volgende:Lotje, ik zou ook 5 voedingen aanhouden (beetje spuit 11 reactie), hij is tenslotte nog best klein. Ik geloof ook dat weinig voedingen in de eerste 5-6 (tot 8?) weken later een invloed op de productie kunnen hebben. (dip rond 3-4 maanden, de beruchte ‘de melk was op’)

ik heb t vandaag gemerkt 

meneer kwam 6 keer drinken, en ik merkte aan m dat hij eigenlijk niet helemaal tevreden was met hoeveel ie kreeg. nu na de 6de voeding ligt ie toch heerlijk te slapen in zn nestje, dus ik maak me daarover geen zorgen meer 

over t advies van je CB, volg vooral je eigen gevoel kan ik inmiddels uit ervaring zeggen! wel zou ik proberen een ritme te krijgen/aan te houden, maar t lijkt me heel lastig als de kleine zovaak in de nacht wakker wordt. zelf zou ik denk ik ook gaan voor extra aanleggen. misschien daarbij n keer wat vaste voeding (om te proberen).
en dan heb k zelf ook weer n vraag, k blijf n beetje hangen in mn kaakholte ontsteking vrees ik (kijk t eerst nog even aan...) als ik hier wat aan ga laten doen, moet ik naar de tandarts die dan n kies grondig onderhanden gaat nemen. en dat gaat uiteraard met verdoving. 
hij zelf zegt, 1 dag geen bv. CB-miep zegt t kan geen... niet zo heel veel kwaad, maar n heel duidelijk antwoord kreeg ik niet van dr... 
(die ontsteking komt door een vorige tandarts die me een niet nodige wortelkanaal behandeling heeft laten ondergaan. ergens in t puntje van de wortel zit nog iets... en dat zo zag ik nu op de foto, geeft een mooie sliert ontsteking 

)
iig... n dag niet voeden, denk ik dus nu. wat denken jullie?... 
als ik dat ga doen, moet ik of snel even doorsparen... of een alternatieve voeding vinden, want zo snel gaat t kolven hier idd nou ook weer niet.
[ Bericht 27% gewijzigd door _lotje_ op 20-02-2008 02:03:09 ]