Ik kon niet zo goed zien wie wie was...maar als Xtina dat meisje is dan vind ik het behoorlijk ziek eigenlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar even. Niemand vindt dit een vreemd stukje film?
Nou ja zeg, wat een achterlijk stel en kontenlikkers zijn het zeker.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik quote mezelf maar even, niemand vindt dit Kontenlikkers?
Tuurlijk.... er klopt geen bal van die lui, of van hun verhaalquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar, niemand vindt dit Kontenlikkers?
We staan nergens meer van te kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar even. Niemand vindt dit Kontenlikkers ?![]()
Voor de kijker zit Raspoetin links en in het midden zijn "zus".quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik kon niet zo goed zien wie wie was...maar als Xtina dat meisje is dan vind ik het behoorlijk ziek eigenlijk.
Oh nee, het is wakkerquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:18 schreef mazaru het volgende:
Daar is Hans, en rat ligt nog in zijn nest te stinken?
Ik heb zelf ook een hond maar ik zou hier niet tegen kunnen, het stoort me nu al.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:17 schreef Kinga het volgende:
Jezus. Is toch niet meer normaal met die honden daar.
Tja Brian, het zou misschien van goede manieren getuigen als jij jouw trainer aan de gasten zou voorstellen, en niet de gasten zichzelf aan jouw trainer of jouw trainer zichzelf aan de gasten.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:22 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Hans: Heb je Emin en Christina al ontmoet of hebben ze zichzelf voorgesteld? Zij hebben nl wel manieren.
Vuile verrotte slijmbal is het ook.
script ????quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:48 schreef marky het volgende:
[..]
Ja hun popipoll is ook iedere maand weer skyhigh
Brian en amanda zijn net zo sterk als dat hun script is.
Het stikt van de honden in de villa.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:19 schreef beequeen het volgende:
Hans Hondenkop in da house.
Amanda en Brian tvquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:26 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
script ????
nou moe
aman en brian voor de tv
huub voor de sms'nde streamers
Neuh, want een handtas dat was pas erg zei hij gisteren, dit is een HONDENtas.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:27 schreef Guuskeee het volgende:
nu begin ik toch echt te twijfelen of hij een homo is hoor...
[ afbeelding ]
NOT !!
je vergeet 1 dingquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk.... er klopt geen bal van die lui, of van hun verhaal
Het is gewoon een "I wanna be famous" stel, maar ze hebben de kwaliteiten niet waarmee een ander beroemd wordt, dus ze presenteren zich als een stel Paris Hiltons.... die heeft ook geen kwaliteiten om beroemd te zijn.
en zn laarsjes?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Neuh, want een handtas dat was pas erg zei hij gisteren, dit is een HONDENtas.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:27 schreef Guuskeee het volgende:
nu begin ik toch echt te twijfelen of hij een homo is hoor...
[ afbeelding ]
NOT !!
Die blerbek krijg je alleen dicht als je hem dichtslaat.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:30 schreef riri het volgende:
Amanda zegt wel zoals het is....zij laat zich de mond niet snoeren door Huub....hij krijgt het niet voor elkaar met haar zoals hij met Claire wel doet
Hij twijfelde over de weersvoorspellingen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:30 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
en zn laarsjes?
en zn zonnebril terwijl de zon niet schijnt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |