Dat denk ik ook wel ja.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:47 schreef marky het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Huub inmiddels de dikst betaalde soapspeler van de nederlandse televisie.
Verdomd, je hebt gelijk. Dat zou betekenen dat Huub hem kende toen LL in dat hok op bezoek was. Ik heb daar eerlijk gezegd niks van gemerkt toen. Misschien toch even wat filmpjes terugkijken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:02 schreef Copycat het volgende:
Ik zag hier gisteren in dat verband de naam van LikkendeLassie voorbij komen.
Wel aardig dat de schrijvers van VV zich ook op deze website gestort hebben.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:04 schreef Guuskeee het volgende:
hebben jullie de website van die lui al gezien? http://www.eminxtina.com/
Ik quote mezelf maar even. Niemand vindt dit een vreemd stukje film?quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:51 schreef beequeen het volgende:
Dit ziet er op zijn minst vreemd uit, nogal incestueus zeg maar. Ben benieuwd hoe deze film er in zijn geheel uitziet.
Emin en Christina.
Sorry over het hoofd gezien, idd doet een beetje incestueus aan allemaal, of het is geen familie of ze zijn vastbesloten inteelt te gaan plegen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar even. Niemand vindt dit een vreemd stukje film?
Ik quote mezelf maar even. Niemand vindt dit Kontenlikkers ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:56 schreef tuinfluiter het volgende:
http://www.ikoptv.nl/index.php?module=Item&func=show&id=11369
Ik kon niet zo goed zien wie wie was...maar als Xtina dat meisje is dan vind ik het behoorlijk ziek eigenlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar even. Niemand vindt dit een vreemd stukje film?
Nou ja zeg, wat een achterlijk stel en kontenlikkers zijn het zeker.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:12 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik quote mezelf maar even, niemand vindt dit Kontenlikkers?
Tuurlijk.... er klopt geen bal van die lui, of van hun verhaalquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar, niemand vindt dit Kontenlikkers?
We staan nergens meer van te kijkenquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:12 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar even. Niemand vindt dit Kontenlikkers ?![]()
Voor de kijker zit Raspoetin links en in het midden zijn "zus".quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik kon niet zo goed zien wie wie was...maar als Xtina dat meisje is dan vind ik het behoorlijk ziek eigenlijk.
Oh nee, het is wakkerquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:18 schreef mazaru het volgende:
Daar is Hans, en rat ligt nog in zijn nest te stinken?
Ik heb zelf ook een hond maar ik zou hier niet tegen kunnen, het stoort me nu al.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:17 schreef Kinga het volgende:
Jezus. Is toch niet meer normaal met die honden daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |