RA2 was ook niets in vergelijking met deeltje 1.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:45 schreef MMaRsu het volgende:
Te overdreven?
Vond je killer dolfijnen ook niks zeker?
RA1quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
RA2 was ook niets in vergelijking met deeltje 1.
Laten we wel eerlijk zijn. RA was gewoon super vet omdat je nog niks beters gewend was. Speel het nu nog maar eens, dat valt je zwaar tegen. RA2 daarintegen speelt nog steeds lekker wegquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
RA2 was ook niets in vergelijking met deeltje 1.
RA heb ik laats nog met First Decade gedaan. Heerlijk spel, nog steeds!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:14 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Laten we wel eerlijk zijn. RA was gewoon super vet omdat je nog niks beters gewend was. Speel het nu nog maar eens, dat valt je zwaar tegen. RA2 daarintegen speelt nog steeds lekker weg
Naja, C&C en RA hebben een compleet andere verhaallijn. C&C gaat tussen NOD & GDI (en idd die aliens nu) en RA tussen de Allies en Soviets. Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze daar aliens bij gaan doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
1 eis: opzouten met die verdomde aliens uit C&C3.
wordt deze eis ingewilligd, dan hebben we hier weer te maken met een toppertje!
Goh, nog een tijdslijnverschuiving, joepie. Japanners die Hara Kiri plegen zou dan nog realistisch zijn, maar nee, ze krijgen starwars samuraizwaarden, nu nog the Schwartz en we zijn helemaal blijquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:37 schreef MaxMark het volgende:
Ik hoop dat de verhaallijn + bijbehorende filmpjes een hoop gaat goed maken tov de graphics..
quote:So the latest PC Zone (UK) came through my letterbox yesterday and it has an 8-page preview of RA3. Almost all of the stuff here is already on the web but I'll summarise the stuff I thought was new here.
* The Japan campaign is currently aimed at being unlockable after you finish the Allied or Soviet ones.
* Japan are probably the strongest race in the water at present.
* Many of the Japanese units transform into other ones.
* The fact that your base can be built out at sea is designed to encourage players to use aircraft more.
* There will be significant resources out at sea so naval presence can't be ignored.
* In SP every faction has three commanders who favour a certain style ie tanks and heavy armour or airforce
* A monitor in the corner of the screen shows you the state of the AI and allows you to give four orders: attack or defend a unit or location, stop or help me. Without orders the AI will do it's own thing.
* In MP you can put units in friendly transports, use allied airfields and repair bays and you can give units to another player. You cannot, however, simply give your ally cash, which is designed to make giving units to another player a risk since the units might be ambushed en route to your ally.
* There will be less units with multiple capabilities than in C&C3, so no massing of uber-tanks-that-kill-everything.
* Every unit has a primary and secondary ability (not sure how this meshes with the above point, I'm just copying what it says smile.gif )
* Online matches will average at 20-30 minutes.
* One of the allied AI commanders is Major Giles, a stiff upper lip British commander specialising in special weapons and aircraft, played by Beowulf actor Greg Ellis.
* There is a weapon called a Time Bomb, which can be chronosphered into your opponents base. In MP this can result in a situation where both players chrono the bomb into each others base like a hot potato until it explodes.
* Mission locations include San Diego, Cape Cod, Amsterdam, Heidelberg, Easter Island, Mount Fuji and Santa Monica.
* Executive producer Chris Corry - "Peter Weller is not in RA3."
* ETA Winter 2008
quote:-The Tiberium universe and RA won’t be connected
-Amphibious units are flexible, but limited in firepower
-Switching these very units between land and sea is automatic
-CnC-TV is going to get a soviet-themed makeover
-Balance isn’t focusing on rock-paper-scissors only
-The allied are based on sleek, traditional design, the Soviets bulbous (Also inspired by statues), and the Japanese on popular culture straight from Japan, with the Sci-Fi slider being the highest here
-MCV system confirmed
Waar heb ik dat eerder gehoord?quote:* In SP every faction has three commanders who favour a certain style ie tanks and heavy armour or airforce
Terecht.quote:
Klonk mij ook erg bekend in de oren.quote:
owjawel hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:53 schreef Ordinair het volgende:
Mooi man! Beter dan die laatste strond van C&C(3). Helaas draait C&C The First Decade niet op Vista.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nog wat info van C&Cfiles / PC Gameplay
First new infos:
-No nuclear technology
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |