Jammer dat de beta niet meer werkt en je de game dus niet gaat halen. Anders had ik graag eens een 1v1 tegen je willen spelen want je weet absoluut niet waar het over gaat. Met rushen win je van noobs in like 4 minuten ofzo ja, maar dan heb je ook absoluut geen enkele tegenstand. Als je beiden even goed bent dan is de rush niet de bepalende factor, tenzij de rush extreem sterk is / er niet goed verdedigd wordt. Maar je hebt goede units om early game te scouten, dus je kunt nooit zeggen dat je niet wist wat dat er iets ging komen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:06 schreef Catch_me het volgende:
Dit spel word/is zo slecht he
Heb die beta (eigenlijk gewoon een demo) gespeeld en kan je zeggen dat als je de haren uit je kop wilt trekken je deze shit moet scoren. Dezelfde connectie / out of sync lag die er al sinds RA2/Generals online in zit, wat een grap![]()
Die semi grappige cartoon stijl doet de RA serie geen er aanAchterlijke transformer units die de chinezen hebben, tanks die in helicopters veranderen
![]()
Competitief word dit spel ook niet, wie als eerste rushed wint en zo win je van alle lollernoobs
Again, weer iemand die niet weet waar ie het over heeft. Rushen != overwinning, alleen als het niveauverschil tussen de spelers extreem groot is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 12:22 schreef mschol het volgende:
[..]
de hele c&c serie was rushen=overwinning
daarom speel ik niet online, ik haat rushen...
nee, tuurlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:18 schreef Nietmachine2 het volgende:
Again, weer iemand die niet weet waar ie het over heeft. Rushen != overwinning, alleen als het niveauverschil tussen de spelers extreem groot is.
Voor SC ook, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 16:32 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, tuurlijk.
tis alleen de allergrootste klacht van alle c&c games
voor SC heb juist alleen maar verhalen gehoord dat het evenwicht zo geweldig was en dat tankrushen -niet- konquote:
Zergrush...quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:02 schreef mschol het volgende:
[..]
voor SC heb juist alleen maar verhalen gehoord dat het evenwicht zo geweldig was en dat tankrushen -niet- kon
Je bent echt niet de enige weet wat een rush is hoor. Buiten dat ik jaren (oa in wedstrijdverband oa sc) heb gespeeld, ben ik idd een noobquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 17:21 schreef Nietmachine2 het volgende:
In SC kun je net zo goed rushen. Het kan in elke RTS game en in een goed ontworpen RTS game is een rush geen doorslaggevende factor. Er moet tegen te verdedigen zijn, en dat is gewoon het geval in RA3. Maar waarschijnlijk is jouw / jullie definitie van rushen verkeerd. Een rush vindt plaats, zoals de naam al zegt, in het beginstadium van het potje, jullie bedoelen waarschijnlijk (zoals je zovaak ziet als het hierover gaat) b.v. 15 Apocalypse Tanks bouwen en daarmee een basis platwalsen. Dat heeft absoluut niets met rushen te maken maar is gewoon steamrollen. Als je met 15 van die tanks kunt winnen is je tegenstander een absolute noob en hetzelfde scenario is ook prima mogelijk in SC: bouw 15 siege tanks en wals je tegenstander plat, maar again, dan is je tegenstander een absolute noob.
Nogmaals, rushes winnen de game niet voor je in RA3 (of welke RTS dan ook), tenzij je tegenstander een noob is en er absoluut niet tegen kan verdedigen. Maar dan is het niveauverschil ook zo groot dat je toch snel klaar wilt zijn want het potje zou nooit leuk worden. Als je rushes belachelijk vindt en een RTS liever speelt als een potje Sim City, dan ben je gewoon de verkeerde game aan het spelen en moet je maar Sim City deel x installeren.
Ik hoop echt dat RA3 balanced wordt. Tiberium Wars 3 en Kane's Wrath is het EA.com niet gelukt. Scrin en consorten waren veel te sterk. in Kane's Wrath zijn er zelfs 12 faction. Totally unbalenced!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 19:17 schreef Nietmachine2 het volgende:
Ik spreek niemand persoonlijk aan, maar ik lees zo vaak (voornamelijk in CNC topics) iets als "na 10 minuten kwam hij me doodrushen met 15 Mammoth tanks". Dat heeft dus absoluut niets te maken met een rush.
Daarnaast wordt er hier gedaan alsof het uitvoeren van een rush een free win is. Dat is dus wat ik probeer duidelijk te maken, dat is absoluut niet waar. Als de game goed gebalanced is (en RA3 was aan het eind van de beta behoorlijk balanced) dan is er tegen alles te verdedigen. Als ik rush en ik kom iemand tegen die, terwijl mijn terror drones zijn base binnen huppelen, zijn base aan het volplempen is met muren en static defences die ik makkelijk kan omzeilen, dan wordt op dat moment de game beslist ja omdat ik z'n ore collectors direct kan vernielen en hij totaal geen inkomsten of units heeft. Maar dat ik daar win is niet de schuld van een rush of van de game die rushes toestaat. Het is de schuld van mijn tegenstander die de game speelt op een manier die absoluut niet verstandig is als je kans wilt maken om te winnen. Huilen dat je liever een vette base bouwt met mooie muurtjes is gewoon sneu, speel dan Sim City ofzo. Van mij mag je spelen zoals je wilt, maar huilen dat je afgemaakt wordt omdat je eigen speelwijze absoluut niet efficient is is sneu.
existenz, niet persoonlijk hoor, maar het zegt absoluut niets dat je in wedstrijdverband SC gespeelt hebt. En dat een Zerg rush sterk kan zijn is prima, zolang er tegen te verdedigen is is er niets aan de hand. Het wordt pas een probleem als een faction een rush (of eender welke strategie dan ook) uit kan voeren waar met een goede speelwijze (scouten, counteren) niets tegen te doen is.
In het begin van de RA3 beta kwamen er een aantal "all in" rushes de kop op steken. Soviets b.v. konden snel naar Sting Rays (die tesla bootjes) techen en uit 2 Naval Yards die dingen pompen terwijl de MCV verkocht wordt voor meer geld. Tegen iemand die stom speelt is dat een free win ja, tegen iemand die weet hoe hij moet spelen (dus goed scouten, counteren) is het waardeloos aangezien het vrij makkelijk te counteren was. En wist je het te counteren dan had je ook gelijk gewonnen.
ik heb hem ge pre-orderd.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:39 schreef pberends het volgende:
Hoezo nog 3 dagen? Morgen komt ie uit in de VS, en dan kan je 'm woensdag vast wel downkopen.
vond de aliens wel toffer spele dan de andere...maja khou meer van dat soort figuurtjes (de tripod enzo)quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat.
Wat een ongein weer. De zekere mate aan realistisch wapentuig was toch wel het tofste aan C&C en RA1, op wat vreemde superwapens en tesla-shit na. Het zag er in ieder geval nog een beetje eigentijds uit.
Die suffe aliens uit C&C3 waren wel het absolute dieptepunt..
2 woorden:quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:34 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ] zomaar ff een vraag tussendoor: Waarom zoveel ophef over C&C III? Niet dat ik iets tegen C&C series heb want heb het ook vanaf deel 1 veel gespeeld maar wat er is nog zoveel meer als wat je niet bij andere RTS games tegenkomt als zoals WIC. Commander etc etc..Bedoel op een bepaalt moment gaan al dit soort games erg op elkaar lijken kwa interface. Scifi-oorlogen kun je nu niet blijven uitmelken omdat je op een bepaalt moment alles wel hebt gezien.
tin box, bonus dvd, poster, beta key voor *een* nieuw product..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:18 schreef raaavi het volgende:
wat is er bijzonder aan de premier edition?
Dus de versie die ik maand geleden heb ge pre-orderdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:34 schreef mschol het volgende:
[..]
tin box, bonus dvd, poster, beta key voor *een* nieuw product..
en volgens mij nog wat..
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
2 woorden:
TESLA COILS!!!!!
ZIEEHHHHH POEEEF * AAAAH*
Wat was dat briljant zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |