Ach ja, Ron Paul is ook een Republikeinquote:Op donderdag 14 februari 2008 22:59 schreef pberends het volgende:
[..]
De laatste 8 jaren waren ook een genot van goed beleid.
Oude polls...Obama gaat winnen. Hillary gaat Texas misschien pakken, maar dat is te laat en te weinig.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:26 schreef popolon het volgende:
Clinton zeer ruim aan de leiding in de polls in OH en PA.
Dat was net op het nieuws.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:39 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Oude polls...Obama gaat winnen. Hillary gaat Texas misschien pakken, maar dat is te laat en te weinig.
Dat is een aanval. Iedereen weet toch dat de president een team achter zich heeft staan van capabele mensen? Alhoewel, bij de huidige president betwijfel ik dat ten zeerste.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:31 schreef Morendo het volgende:
Daar heeft ze toch gewoon gelijk in? Of zou dat tegen haar kunnen werken omdat het uitgelegd zal worden als een aanval op Obama.
wat is ruim?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:26 schreef popolon het volgende:
Clinton zeer ruim aan de leiding in de polls in OH en PA.
welk team?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is een aanval. Iedereen weet toch dat de president een team achter zich heeft staan van capabele mensen? Alhoewel, bij de huidige president betwijfel ik dat ten zeerste.Persoonlijk geef ik niet veel om ervaring, ook omdat Hillary niet veel meer heeft.
En Obama opent steeds meer van zijn plannen in een wat grondiger detail. Ik weet niet of het nou zo slim is van 'Team Hillary'.
da's vrij fors in grote staten, dan slaat Clinton weer een dik gat met het aantal afgevaardigden daarquote:
Er zitten nogal wat zwevers tussen hoor. Ik verwacht een goede stijging van Obama een paar dagen vantevoren.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 01:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's vrij fors in grote staten, dan slaat Clinton weer een dik gat met het aantal afgevaardigden daar
Dat hoort toch ook zo te zijn...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 03:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Pfff, en dan heb je na een jaar keihard werken eindelijk de nominatie verdiend. Wat dan nog volgt zijn de echte verkiezingen, waarbij het hele circus zich weer ontvouwt. En vervolgens nog 4 jaar je een slag in de rondte werken als president. Dat lijkt mij zo vervelend aan politiek, je bent eigenlijk nooit zeker van je positie.
Het is ruim, maar wel minder dan een paar weken geleden. Ik verwacht dat Obama nog dichtbij komt.quote:
Ja. En wat doet Clinton? Ze begint over Obama en valt hem aan. Dát is op zich geen zonde, dat is zelfs de bedoeling. Maar God, wat zwak,quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Clinton wint officieel New Mexico.
Lang leve Bush dus. In dat interview met de BBC komt hij echt 10 keer sympathieker over.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. En wat doet Clinton? Ze begint over Obama en valt hem aan. Dát is op zich geen zonde, dat is zelfs de bedoeling. Maar God, wat zwak,! Ze verliest acht staten op rij en feliciteert Obama niet eens, daarna wint ze met 1% verschil een staat waarvan al een tijdje vrijwel zeker was dat ze 'm zou gaan winnen en nu begint ze wel over Obama...
Wanhoop, dat is het.
Het is al goed, Klopkoekje...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:50 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Lang leve Bush dus. In dat interview met de BBC komt hij echt 10 keer sympathieker over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |