Hij is wel een van de weinige die zorgt dat Jaap geirriteert raakt, dat heb ik nog niet vaak gezien. Dat schud hem wel wakker.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:55 schreef avonne het volgende:
Nou, geweldig. Advies krijgen van iemand die nooit gekeken heeft.
Script all over.
Nadia en lieke hebben de allergrootste moeite moeten doen omdaar te mogen vertrekken en de russians denken dat je zo maa riemand kan wegstemmen...quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:55 schreef avonne het volgende:
Nou, geweldig. Advies krijgen van iemand die nooit gekeken heeft.
Script all over.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:58 schreef Disana het volgende:
Alle gekheid op een stokje: ik vind het een schande dat er niet een maar zelfs twee zulke uitgesproken medestanders van Brian en Amanda in worden gezet.
Ze liepen Mikey lekker subtiel te giechelsarren, Mike is maar even vertrokken. Ik haak net in.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:59 schreef mazaru het volgende:
Mike gaat zijn bed uit
Ik denk dat Huub daar wel tegen kan, maar ik vind al die verwennerij en support voor de andere partij de spuigaten uitlopen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:59 schreef FSR het volgende:
[..]
Het is nu echt alle balle los op Huub....![]()
idd..... en dan hebben we het nog niet eens over de gevonden USB-stick, die naar Kenneth wordt gebracht as. vrijdag bij het bioscoopbezoekquote:Op woensdag 13 februari 2008 01:58 schreef Disana het volgende:
Alle gekheid op een stokje: ik vind het een schande dat er niet een maar zelfs twee zulke uitgesproken medestanders van Brian en Amanda in worden gezet.
Het is ook erg vreemd..... Ze hebben uitgesproken dat ze voor Brian en Amanda zijn en mogen zomaar het hok in. Dat is waarschjnlijk dan ook de tweede vraag op de intake... de eerste was natuurlijk gaan jullie ook seks hebben in DGK. Gadverdamme.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:58 schreef Disana het volgende:
Alles iez sow krap ier!quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:02 schreef avonne het volgende:
wat een klagerd
Inderdaad.quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:03 schreef Desii het volgende:
[..]
idd..... en dan hebben we het nog niet eens over de gevonden USB-stick, die naar Kenneth wordt gebracht as. vrijdag bij het bioscoopbezoek
Met een kop als een oorwurmquote:Op woensdag 13 februari 2008 02:04 schreef tipsch het volgende:
Stinkrat Mike weer terug in bed.
+1quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:01 schreef akveor het volgende:
Wat een kinderachjtig niveau..... wat een belachelijke figuren.... ik erger me nu al kapot aan dat gezeur an die russiche nicht...opzouten.
Ik wil mensen die iets te vertellen hebben en niet dit walgelijk gedoe. Die nicht die kirt al net zo dom als Amanda...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |