Dat werk. Lekker elitair.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:29 schreef Moonah het volgende:
[..]
Als in Jan-Willen, Gert-Jan, Anne-Marie?
Of meer ongebruikelijk?
En waarom eigenlijk dubbel?
Nee, een " i "quote:Op vrijdag 22 februari 2008 14:34 schreef lily het volgende:
naasappeltje dan ...
het gaat toch om een S en een L?
En dat geldt voor de rest ook, behalve voor 5quote:
Och, ik vond Naasappel ook wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:03 schreef m@x het volgende:
Snoop, ik vind het een hele verbetering. Past mooi bij je
Wat is het dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:03 schreef m@x het volgende:
Alleen jammer dat diverse mensen er nog steeds Kaaaaaaaaaaaaaaaaaai van maken
Mja ik ken hier verder helemaal niemand dus dat is niet zo'n ramp.quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:33 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat je dat al vertelt!
Hier hetzelfde, we weten ook al namen, en ik ben ook verschrikkelijk ongeduldig en erg, maar namen zou ik echt niet gaan vertellen, dan is het ''spannende'' er toch een beetje af, vind ik dan.
Okayquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:25 schreef m@x het volgende:
met een korte a
ik DENK ik ook niet, maar stel nou dat...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:43 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Mja ik ken hier verder helemaal niemand dus dat is niet zo'n ramp.
Jij evil heksquote:
Kai (korte a, duh!) heb ik ook lang in m'n hoofd gehad, om dezelfde redenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 15:03 schreef m@x het volgende:
Snoop, ik vind het een hele verbetering. Past mooi bij je
We hadden in eerste instantie een andere naam voor Kai in gedachten. Die naam hadden we aan één iemand toevertrouwd die het vervolgens weer aan iedereen heeft doorverteld. Op de naam zelf kwam toen al een hoop commentaar. Een week voor de geboorte kwamen we de naam "Kai" tegen op internet. M. vond het een mooie naam en ik vond de naam altijd al mooi (naam van de hoofdfiguur uit mijn favoriete sprookje "de sneeuwkoningin"). Toen moest het gewoon die naam worden. Alleen jammer dat diverse mensen er nog steeds Kaaaaaaaaaaaaaaaaaai van maken
Het mag altijd per PM hoor!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:05 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ik DENK ik ook niet, maar stel nou dat...
al ben ik wel al zo lang nieuwsgierig wat anderen van ''onze'' jongensnaam vinden! Maar dan ben ik ook weer bang dat iemand anders hem hier inpikt voordat ik zelf een kindje zou krijgen
Ik ben al zo'n flapuit, maar kindernamen probeer ik toch maar niet te verklappen totdat er kinders geboren zullen zijn, dus nog effe geduldquote:
Waarom hebben jullie dan een andere naam gekozen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 14:08 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ehh.... klik? Hij moest gewoon een naam hebben en deze voelde en voelt nog steeds goed.
Wij wilden eigenlijk Finn Mikael, maaruh...![]()
![]()
En toen werd hij ineens drie weken te vroeg geboren... hahaha!
We kwamen erachter dat die namen beide populair bleken. Dus kozen voor iets nóg leukersquote:Op donderdag 28 februari 2008 21:48 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie dan een andere naam gekozen?
Mikael populair? Das het eerste wat ik hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
We kwamen erachter dat die namen beide populair bleken. Dus kozen voor iets nóg leukers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |