Russen hebben over het algemeen een dikke L (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven).quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:10 schreef agter het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. maar weet niet wat het accent wel is...laat het weten als je er achter komt!
Hij hoopt dat Emin bij hem komt slapen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:11 schreef Desii het volgende:
waarom verschoont Japie zijn bed??
Zo zie ik het ook. Die russen lijken me geen partij... enHuub moet natuurlijk wel beziggehouden worden. En daarnaast mooie afleidingsmanouvrequote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je... misschien is dit juist wel een heel ander tegen-offensief: Huub heeft zich met de actie van vorige week niet echt populair gemaakt, zelfs een deel van zijn fans vonden het te ver gaan, en eigenlijk functioneert Huub het beste als hij in een underdog-positie zit.
Dus volgens mij is dit gewoon om Huub lekker uit z'n dak te laten gaan... gallen tegen 2 arrogante etterbakjes.
Zo staat het ook op Wikipediaquote:
*knip*quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt wel, het geldt ook voor zonen:
[..]
Bron
Kut die USB STICK!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook. Die russen lijken me geen partij... enHuub moet natuurlijk wel beziggehouden worden. En daarnaast mooie afleidingsmanouvre
Laat het dan vooral weten als je er achter bentquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Russen hebben over het algemeen een dikke L (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven).
Oh, ik loop voor de zoveelste keer weer eens achter op de feitenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:12 schreef agter het volgende:
[..]
Kijk maar eens op Wiki:
"de traditionele joodse wetgeving en luidt: Alleen die persoon waarvan de moeder ten tijde van de geboorte een Jodin was of de persoon die zich vrijwillig tot het jodendom heeft bekeerd op grond van de Joodse wetten is Joods."
Dus Huub is Joods, volgens de Joods wetgeving (ongeacht of hij zich zo voelt).
Dubbele post.
Op Aruba heet dat Hoop Bolletjesslik Opleidingquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:14 schreef Frasier het volgende:
Komt Brain weer met z'n verhaal over die fake HBO opleiding van 'm
Zal wel weer een JdM regeltje zijn dus so be itquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De Russen willen niet dat hun ouders erbij worden betrokken ......
Maar wel een mooie post.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
*knip*
Laat ook maar...is te prive![]()
Ik ook, en dat is een complimentquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:16 schreef Ziet het volgende:
ik vind haar een arabisch uiterlijk hebben
Ik las 'apatisch'quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:16 schreef Ziet het volgende:
ik vind haar een arabisch uiterlijk hebben
juist, zullen wij het eens over die USB-STICK hebben, die Mickey gevonden heeft en aan Brian geeft, zodat ze Japie zijn info laten achterhalen door Kenneth buiten de villaquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:17 schreef petraa het volgende:
J: Waarom sta jij je bed af.
M: Ik ben sociaal, ik speel het spel niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |