Zijn pas geweest,maar liep denk niet zo.Deden alleen bier zuipenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Polen hebben we hier toch ook nog genoeg?
Maakt niet uit. Ik wil gewoon dat ze me pijpt en het huis een keer schoonmaakt. Daarna gaat ze toch de straat weer op.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:03 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Zusje? ze is ouder dan hem. Hij uit 1988 en zij uit 1986. beide nog broekies dus
Klopt niet...dit gaat alleen op van moeder op dochter...niet op moeder en zoon...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als z'n moeder joods is dan is hij joods..... zo werkt dat, je bent joods omdat je moeder joods is, anders niet.
Ik denk dat alle gastspelers een rol spelen, en gezien Huub het beste tot z'n recht komt als het hem niet al te gemakkelijk wordt gemaakt lijkt het me eigenlijk wel logisch dat gastspelers een rol krijgen die hen tot "vrienden" van Brian en Amanda maakt, en daarmee automatisch tot "vijand" van Huub...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar huub is allang niet scherp meer! En ik vind het zo toevallig dat alle gastspelers die er totnutoe zijn geweest pro Brian en Amanda zijn.
Het is nooit goed, wordt er niets gevraagd zijn ze niet geinteresseerd en vragen ze van alles is het een kruisverhoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:06 schreef agter het volgende:
Lijkt wel een kruisverhoor:
Huub: Wat is je geloof? Hoe heet je vader? Hoe heet je moeder?
Dat heet munitie verzamelen tegen de vijand.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:06 schreef agter het volgende:
Lijkt wel een kruisverhoor:
Huub: Wat is je geloof? Hoe heet je vader? Hoe heet je moeder?
Gaat van moeder op kind.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Klopt niet...dit gaat alleen op van moeder op dochter...niet op moeder en zoon...
sorry
(RTL maakt promo-kennismakingsfilmpje van tegenstander Yuri)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:59 schreef rooie3 het volgende:
Ze moeten nu zelfs al russen aanslepen om Brian en Amanda
te helpen.Het paupervolk in Nederland is al op.
terror is coolquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:04 schreef Yavido het volgende:
[..]
En zeg nou zelf, zo zien we het toch graag? De afgelopen weken was ook retesaai, totdat Eric op bezoek kwam. Zaterdagnacht lekker lopen knallen, was waar ik lang op zat te wachten.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:06 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik wil gewoon dat ze me pijpt en het huis een keer schoonmaakt. Daarna gaat ze toch de straat weer op.
Oke! ik ga met je mee! Huub mag wel weer wat scherper worden. Winnen hoeft mij niet, want ik vind hem met regelmaat van de klok erg galbakkerig (zachtjes gezegd). Als B en A maar niet winnen vind ik verder alles best.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat alle gastspelers een rol spelen, en gezien Huub het beste tot z'n recht komt als het hem niet al te gemakkelijk wordt gemaakt lijkt het me eigenlijk wel logisch dat gastspelers een rol krijgen die hen tot "vrienden" van Brian en Amanda maakt, en daarmee automatisch tot "vijand" van Huub...
Huub heeft dat nodig.
Ze?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Het is nooit goed, wordt er niets gevraagd zijn ze niet geinteresseerd en vragen ze van alles is het een kruisverhoor.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:08 schreef agter het volgende:
[..]
Gaat van moeder op kind.
Dus Huub is Joods. Period.
dat zie helemaal verkeerd al deze mensen worden naar binnengesleept om huub te helpenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:59 schreef rooie3 het volgende:
Ze moeten nu zelfs al russen aanslepen om Brian en Amanda te helpen.Het paupervolk in Nederland is al op.
Mooi! Weer een zwak punt blootgelegdquote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De Russen willen niet dat hun ouders erbij worden betrokken ......
Klopt wel, het geldt ook voor zonen:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Klopt niet...dit gaat alleen op van moeder op dochter...niet op moeder en zoon...
sorry
quote:Alleen die persoon waarvan de moeder ten tijde van de geboorte een Jodin was of de persoon die zich vrijwillig tot het jodendom heeft bekeerd op grond van de Joodse wetten is Joods.
Bronquote:Het orthodox jodendom stelt dat iedere persoon die geboren is uit een Joodse moeder of door een orthodoxe rechtbank (bet dien) als uitgekomen is erkend, Joods is.
Dat dacht ik ook. maar weet niet wat het accent wel is...laat het weten als je er achter komt!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:08 schreef mootie het volgende:
Ik vind overigens dat ze helemaal geen russisch accent hebben. Het lijkt op hmmmmmmmm..... daar ben ik nog niet uit.
huubs moeder is desnoods inuiet als hij dat nodig vindquote:
quote:
na 5 maal het zelfde geintje is het gewoon saaiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |