Ik zie dat het een vrij oud bericht is maar misschien pick je hem nog een keertje op.
Ik woon en werk zelf in Hanoi en kom al sinds 2002 in Vietnam. Mijn (aanstaande, 14 Mei) vrouw (en al 6 jaar vriendin) is een Vietnamese (ze werkt voor een Nederlands ingenieursbureau hier). Ze heeft zelf ook zo nu en dan wat halfzachte export plannen waar uiteindelijk nooit iets van komt maar ooit wel iets van zal komen.
Ik weet vrij zeker dat ze je goedkoper, betrouwbaarder en beter kan leveren dan willekeurig welk Vietnamees contact je op dit moment hebt dus mocht je binnenkort een keer naar Vietnam komen dan moet je zeker even bij ons langs stappen.
Ze denkt er zelf overigens over om jurken (echt hele mooie van zijde en fluweel) te exporteren naar NL. Afhankelijk van hoeveel wij er zelf afnemen kunnen we die leveren voor een paar tientjes (bodemprijs zo'n 15 euro als we echte kwantiteiten gaan afnemen, en ze zijn echt ontzettend mooi, je kan er mee naar de oscars).
Zelf heb ik twee weken geleden overigens nog een pak laten maken voor mijn trouwen en ik betaalde er minder dan 100 euro voor, volledig op maat en in glanzend fluweel uitgevoerd. Je kan in Hanoi al pakken laten maken vanaf een tientje maar dan is het bagger, mijn pak is echt ontzettend mooi.
Ook trouwjurken zou misschien wel een idee zijn trouwens. Mijn vriendin maakt haar trouwjurk voor 300 euro en dat lukt je in NL ook niet.
Misschien lees je dit bericht nog eens, benieuwd of je eventueel iets samen zou willen doen.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!