Schijnt echt fucking gaaf te zijn, dus daar ga ik zeker naar toe.quote:12-02-2008 - Vanaf donderdag 20 maart draait in het Haagse Pathé Buitenhof, het Amsterdamse Pathé IMAX en CineMec Ede de spectaculaire 3D concertfilm U2 3D. Toegangskaarten é 12,50 euro zijn vanaf woensdag te koop.
Voor Pathé bij de bioscopen, via tel: 0900 1458 (35 cpm) en www.pathe.nl. Voor CineMec bij de bioscoop, via tel: 0900 3210321(35 cpm) en www.cinemec.nl.
U2 3D is opgenomen in Zuid-Amerika tijdens U2's Vertigo Tour. De 3D concertfilm bouwt voort op het streven van de Ierse band met technologische hulpmiddelen alle zintuigen te prikkelen. Regisseur Catherine Owens: "Bono zocht met U2 3D naar een magische ervaring. Hij wilde de extase die een U2 concert oproept naar een nog hoger plan brengen."
Bij U2 3D voelen kijkers de pulserende energie van een U2 stadionconcert. De digitale 3D beelden en de 5.1 Surround Sound zorgen voor een historische theatrale ervaring. U2 3D zet een nieuwe standaard voor 3D producties en voor concertfilms. De NY Times schreef: "the first IMAX movie that deserves to be called a work of art".
De officiéle sites van U2 en de film: www.U2.com, www.U23Dmovie.com
Recensie NY Times: http://movies.nytimes.com(...)band.html?ref=movies
Je moet inderdaad een bril op.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:45 schreef Knip het volgende:
Euh.... Is dat met zo een brilltje (met een rood en een groen glas)? Of loop ik inmiddels op achter. Kan iemand mij kort uitleggen hoe dit 3D systeem werkt?
ik ookquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:22 schreef Maraca het volgende:
Ik heb alvast kaartjes gereserveerd voor Amsterdam21 maart heb er zin in
unbefuckingLIEvable moet dat dan zijn.quote:Op maandag 3 maart 2008 10:00 schreef CoExist het volgende:
Ik ga 22 maart naar Pathé ArenA!
Heb er zo'n fucking veel zin in... unbefuckinglievable!
Waar zouden we zijn zonder de trein...quote:Op woensdag 19 maart 2008 00:23 schreef gpfransen het volgende:
zou hem graag willen zien lijkt me echt wel graaf ! jammer dat er niks dichterbij is!
Misleidende reclamequote:Op woensdag 19 maart 2008 00:23 schreef gpfransen het volgende:
zou hem graag willen zien lijkt me echt wel graaf ! jammer dat er niks dichterbij is!
mja maar utrecht is al snel meer dan 2 uur met de treinquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar zouden we zijn zonder de trein...
Die is al jaren niet meer in gebruik.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:29 schreef kreuk050 het volgende:
lopen we de trappen op is daar nog een bar/snack corner!!! Helemaal leeg!!! GVD!!
Potverdomme, zijn we het alweer eens met elkaar.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:30 schreef Dandelion het volgende:
Ben afgelopen donderdag geweest. Ik vond het eigenlijk niet zo heel boeiend.
In het begin zat ik echt van whoooo wat gaaf, maar na een half uur had ik het 3D trucje wel gezien, en ook ik kreeg er koppijn van.
De inhoud van de film vond ik ook maar zo zo. Tof concert natuurlijk, maar ik had wat meer backstage dingetjes verwacht eigenlijk. i.m.h.o. was er veel meer uit te halen geweest dan Adam die je twee voor je kop slaat met zijn gitaar en Bono die je over je bolletje aait.
Wees gerust over voetbal worden we het nooit eensquote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Potverdomme, zijn we het alweer eens met elkaar.
Dit wordt eng...
Dat bespreek ik dan ook nooit op dit soort algemene fora...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:36 schreef Dandelion het volgende:
Wees gerust over voetbal worden we het nooit eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Kontiki op 27-03-2008 18:11:19 ]
Ik ook niet, maar ik wilde je eigenlijk even je angst ontnemenquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat bespreek ik dan ook nooit op dit soort algemene fora...
Ik heb hem wel even afgezet tijdens het bekijken van de film.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:30 schreef Dandelion het volgende:
Ik ook niet, maar ik wilde je eigenlijk even je angst ontnemen
Back on topic dan, heeft er iemand geprobeerd de bril andsom op te zetten? Dat schijnt het 3d effect juist om te draaien, maar ik ben het vergeten.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:30 schreef jeoren het volgende:
Extreem vet, maar om voor je het weet.
Waarom kan ik niet in U2-topic #13 meer reageren? #14 bestaat toch nog niet?
Wat denk je...quote:Op dinsdag 1 april 2008 23:28 schreef jeoren het volgende:
Zeg vandaag staat in het nieuws dat U2 een 12-jarig contract getekend heeft bij een of andere maatschappij t.b.v. concerten e.d. Op de officiele website van U2 staat echter niks. Nu vroeg ik me af of het een 1april grap was. Ik hoop van niet, want dat zou de garantie zijn voor minimaal 3 concerttours.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:05 schreef Kontiki het volgende:Dat hoef je niet spoileren, Iedereen die twee jaar geleden die ene avond in de ArenA was heeft dat zelf ook kunnen horen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Take on the situation, but not the torment ...
quote:Op zaterdag 5 april 2008 23:53 schreef SevenWonders het volgende:
Dat hoef je niet spoileren, Iedereen die twee jaar geleden die ene avond in de ArenA was heeft dat zelf ook kunnen horen...
quote:The film is planned for release in 2-D format, and in 3D format on DVD in May 2008. more details will be made available at the upcoming EMI convention on April 21st. This is a first for this type of home video release.
Staat op de wikipedia-link een paar posts hierboven.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:49 schreef roelofjan het volgende:
waar heb je dat vandaan?
Lekker betrouwbaar dan ook...quote:Op donderdag 17 april 2008 23:14 schreef Tourniquet het volgende:
Staat op de wikipedia-link een paar posts hierboven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |