hier in Slotervaart hebben we helemaal geen bouwmarkt nodig voor een fikkiequote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je had een Doe-het-zelf-brood bij de GAMMA in Doetinchem gehaald?
Ik vind het kapsel best stoerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:08 schreef Sersjee het volgende:
Heeft idd wel wat weg van Jaymz'!
Goeie stelling voor morgen, en om 22.59 uitvoerenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand die debatterende neger een nekschot geven... met zijn kulargumenten
Nee, die had ie gewoon aangestokenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:56 schreef Sirolf het volgende:
Je had een Doe-het-zelf-brood bij de GAMMA in Doetinchem gehaald?
Een dag zonder Leaf, Anouk of Krezip.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Echt waar, waarom kan de muziek op 3FM niet de hele dag zo zijn![]()
Precies mijn gedachte! Zo jammer bijv. dat zo'n plaat van de QOTSA niet op de playlist komt te staan, gemiste kans.. 3FM in de avondquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Echt waar, waarom kan de muziek op 3FM niet de hele dag zo zijn![]()
Blijven geloven in de utopiequote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Een dag zonder Leaf, Anouk of Krezip.
Zucht.
Dat zijn in principe ook bands die binnen het alternatieve format passen, maar al die boze negers en popliedjes zoals van Rhianna hoef ik echt niet op 3FM te horenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 22:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Een dag zonder Leaf, Anouk of Krezip.
Zucht.
Heerlijk plaatje dit inderdaadquote:
Elly en Rikkert - De kauwgomballenboomquote:
Elly en Rikkert... Je kan ook overdrijven hequote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Elly en Rikkert - De kauwgomballenboom![]()
Jij daar in de radio![]()
Hootie and the Blowfish - Only Wanna Be With You![]()
The Firm - StarTrekking Across The Universe![]()
En ga zo maar door, een merkwaardige mix van erg goede en erg foute nummers...
Ik had het al over 'erg fout'. Dat was het ergste voorbeeld.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 23:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Elly en Rikkert... Je kan ook overdrijven he
Graag!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:44 schreef Sersjee het volgende:
Kan men van Muse niet eens [..] Knights of Cydonia [..] aanvragen
Helemaal mee eens. Ik luister de laatste tijd 's avonds meer radio dan ooit.quote:
Je bent niet de enige, blijkt uit de beller die Annemiek nu Roos noemt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:07 schreef DaMook het volgende:
Fuck , ik loop een dag achter. Ik verwachtte roos
![]()
quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:17 schreef broer het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, blijkt uit de beller die Annemiek nu Roos noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |