Wat dacht je van de binnenkomst van een paard (of was het een pony)...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat de fakkels er stonden en er vervolgens niks gebeurde. Dat noem je Lookies pesten.
Wat zien we hier als last? Laatste of eerste (als langst zittende ...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien wordt Huub er wel uitgeflikkerd ..... "nice people finish last" zegt hij net .....
Als je nou eens goed kijkt, zie je dat er meer mensen op de hoogte lijken te zijn van wat gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:48 schreef diedirk het volgende:
Is het sowieso niet heel raar dat alleen Huub weer op de hoogte is van alle info?!
Hij krijgt altijd alles van te voren te horen als enige en kan daar dan ook weer op in spelen erg oneerlijk allemaal.
het had een hartslag en ....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de binnenkomst van een paard (of was het een pony)...
Ach ja, het programma is toch al helemaal naar de klote, dan kunnen ze het ook nog wel de doodssteek geven door Nathanael weer binnen te halenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:50 schreef Marieke_B het volgende:
Zou Nathanael niet terugkomen medio februari?
als gastspeler...?
bij de boze buurvrouw ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:50 schreef schatje het volgende:
Waar is Jaap?
Ik hoop het echt niet dat hij komt..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, het programma is toch al helemaal naar de klote, dan kun je het ook nog wel de doodssteek geven door Nathanael weer binnen te halen
Hij heeft wel meegegeten. Daarna verdween hij.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:56 schreef diedirk het volgende:
Is jaap al gezien vandaag?
Waar zou hij zijn?
Dat zou zeker Huub zijn kwaadheid verklaren.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:55 schreef Charmian het volgende:
Misschien gaat Natasia haar come back wel maken, nadat ze beloofd heeftniet te zullen schreeuwen en zo...
Nee, dat denk ik niet. Hij kreeg Nathanael een tweede keer de villa uit,quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:54 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet dat hij komt..
Maar het zou wel Huub's kwaaie bui verklaren
Weet je, ik denk dat Huub het niet eens zo erg zou vinden als Nathanael zou komen... Huub heeft permanent een sparringpartner nodig, en met Jaap kan hij wel snode plannen bedenken maar daar kan hij niet tegen spelen...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:54 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet dat hij komt..
Maar het zou wel Huub's kwaaie bui verklaren
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:58 schreef Kinga het volgende:
Ik heb soms zo'n zin om die bek van Brian in elkaar te timmeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |