Die reed laatst ook al door Breda, weet ik nu tenminste ook welke het wasquote:Op zondag 17 februari 2008 16:57 schreef Gutz het volgende:
[ afbeelding ]
iemand een idee wat deze stellen in Roosendaal te zoeken hebben?
Vlogens mei komen er 50 nieuwe VIRMquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:14 schreef ReisT het volgende:
[..]
Vanaf komend najaar wordt de NS-vloot in een jaar tijd flink uitgebreid (mits alles op tijd geleverd wordt dan he.)
-200 nieuwe bakken VIRM.
-122 bakken (omgerekend, zijn er meer maar aan de korte kant) nieuwe Sprinters, het jaar daarop gevolgd door nog ongeveer zo'n zelfde aantal.
-Nieuwe GTW's voor de concullega's Arriva en Veolivla betekent dat NS een stuk of 60 bakken Plan V terugkrijgt.
-60 bakken aan gemoderniseerde sprinters-tweetjes (die dingen zijn nota bene ouder dan sommige V's!).
Dude...quote:Op maandag 18 februari 2008 12:57 schreef seinhuis het volgende:
[..]
Vlogens mei komen er 50 nieuwe VIRM
Tevens, vlogens mei zach ik Dr. Fles laats op Utrecht centraal ! Ik was aan het sgoonmaken bij de Buger King
Vlogens mei zijn het niewe treinen, want ze woorden nu gebouwdquote:Op maandag 18 februari 2008 13:05 schreef Dichterbijer het volgende:
zucht...
Maar ik hoop dat de NS nu eens een beetje goede treinen uitkiezen... maar zijn de nieuwe bakken die ze willen gaan aanschaffen ter vervanging of ter aanvulling van de huidige vloot treinen...
Leuk baantje heb je dan. 100 keer per dag die 2 km afleggenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:10 schreef seinhuis het volgende:
Heb het gehoort van mein vader, die is machienist bij NS ( op de tram tussen Houten en Houten Castelum)
Vriend, je lult jezelf een beetje klem hier. Misschien kun je ophouden met deze ongein en je account gewoon netjes shredderen?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:10 schreef seinhuis het volgende:
[..]
Vlogens mei zijn het niewe treinen, want ze woorden nu gebouwd
Tevens heb ik gehoord dat de niewe VIRM de eerste dindsdag van april gelevert worden, maar dat moet je niet vedder vertellen. Heb het gehoort van mein vader, die is machienist bij NS ( op de tram tussen Houten en Houten Castelum)
Dat is toch automatisch mini baantje vlak bij Dortmund?quote:Op maandag 18 februari 2008 13:36 schreef Darkwing_Duck het volgende:
W0000t
[ afbeelding ]
Iemand deze al geprobeerd?
Dortmund: jaquote:Op maandag 18 februari 2008 13:41 schreef sander89 het volgende:
[..]
Dat is toch automatisch mini baantje vlak bij Dortmund?
Wat rukt het nou of dat ding door een mens bestuurd wordt of niet?quote:
Ik was het niet; ik zat op Fokquote:Op maandag 18 februari 2008 15:51 schreef Tecnix het volgende:
Vanmorgen rond 04:45 was het lekker een disco boven de trein.. De bovenleiding was bevroren..
Wie ow wie stond vanmiddag rond 2 uur op weesp te spotten?
Zoveel mensen liggen daar nu echt niet te slapen hoorquote:Op maandag 18 februari 2008 16:07 schreef seinhuis het volgende:
[..]
Tevens, ik ga zo weer wekken op Utrecht centraal
Moet je het vooral op internet zettenquote:Op maandag 18 februari 2008 13:10 schreef seinhuis het volgende:
[..]
Tevens heb ik gehoord dat de niewe VIRM de eerste dindsdag van april gelevert worden, maar dat moet je niet vedder vertellen.
Waar ze staan??quote:Op maandag 18 februari 2008 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
waar zijn die plaatjes thats-me?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik hoop niet dat het op 1 dag binnenkomt; neem aan dat alles geleidelijk van Duitsland naar Nederland gaat dus iedere week een bakquote:Op maandag 18 februari 2008 12:57 schreef seinhuis het volgende:
[..]
Vlogens mei komen er 50 nieuwe VIRM
Tevens, vlogens mei zach ik Dr. Fles laats op Utrecht centraal ! Ik was aan het sgoonmaken bij de Buger King
Ik las het jaquote:Op maandag 18 februari 2008 19:52 schreef Zug-Chef het volgende:
de 2e SLT is in Nederland, dit keer een zesje!!
http://www.limburglos.nl/limburglos/data/treinen/groot/007807.jpg
ja idd, mooi gedaanquote:Op maandag 18 februari 2008 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
De fotograaf heeft geluk gehad met zijn plaat, want de SLT IV staat er ook op
Viel mij inderdaad ook op, hij heeft daarmee wel een prachtplaat geschoten!quote:Op maandag 18 februari 2008 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
De fotograaf heeft geluk gehad met zijn plaat, want de SLT IV staat er ook op
Ze worden per treinstel afgeleverd, dus per vier bakken (er zijn alleen viertje bijbesteld). Het tempo weet ik niet, reken op iets van anderhalf ā twee stellen per maand (denk ik, gebaseerd op eerdere leveringen).quote:Op maandag 18 februari 2008 18:34 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat het op 1 dag binnenkomt; neem aan dat alles geleidelijk van Duitsland naar Nederland gaat dus iedere week een bak![]()
Ik denk door een computer, met opties tot manueel handelen.quote:Op maandag 18 februari 2008 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat rukt het nou of dat ding door een mens bestuurd wordt of niet?
een stalen spoorbrug van 4 ton. Over wat voor afvoergootje moet dat ding heen liggen?quote:Op maandag 18 februari 2008 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
Tsjechië op zoek naar gejatte spoorbrug
Altijd leuk die Tsjechen
Vast welquote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik denk door een computer, met opties tot manueel handelen.
't Is meer kermisattractie dan trein.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar waar ik benieuwd naar ben, is waarom Darkwing_Duck er dan ineens minder plezier in schijnt te hebben?
Waar rijd je dan naartoe, en welke treinserie is dat?quote:Op maandag 18 februari 2008 21:30 schreef knars het volgende:
Erg mooi!
Vandaag "vergeten" uit te stappen op Amstel, nog even wat mooie oude bakken gezien. Fijn dat open lucht museum
Hij mag alleen maar schoonmakenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:33 schreef Charango het volgende:
[..]
Daarnaast, ik moet vanmiddag ook nog op Hoog Catherijne zijn, ik ga ook eens kijken hoe 'goet sjeinhuus sein hambugges kan bakken'.![]()
Vreemd, want op de Arriva site staat dat het voorlopig alleen een proef op Leeuwarden - Groningen betreft.quote:Op maandag 18 februari 2008 16:39 schreef verzameldirk het volgende:
Op het station hier in het dorp staat sinds vandaag een S.O.S. paal
twee knoppen zitten erop, een om contact op te nemen met Arriva, en een noodknop
met de mededeling misbruik wordt gestraft.
Zal mij benieuwen hoeveel misbruik daarvan gemaakt zal worden, vooral tijdens het weekend.
Dick Bolt
Warffum
geloof 800 of 3000, ic utrecht - amsterdam. Bij Dijksgracht (tussen Muiderpoort en CS) staan de eerder in deze topics al genoemde wadjes, een gele engel, een hondekop en nog wat spul.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 12:33 schreef Charango het volgende:
[..]
Waar rijd je dan naartoe, en welke treinserie is dat?![]()
Daarnaast, ik moet vanmiddag ook nog op Hoog Catherijne zijn, ik ga ook eens kijken hoe 'goet sjeinhuus sein hambugges kan bakken'.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |