Welnee, meer investeren juist. Vooral in je personeel. Na ruim anderhalf decennium mogen die wel weer eens een beetje goed gevoel over de toekomst van hun werkgever krijgen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:40 schreef Northside het volgende:
Ambities terugschroeven dan maar...
zucht.quote:Op donderdag 13 maart 2008 23:40 schreef Northside het volgende:
Ambities terugschroeven dan maar...
Helaas koppelt de politiek de investeringen nooit aan de ambities. Juist die oppositiepartijen die om het hardst roepen dat er iets gedaan moet worden aan al die conflicten in Afrika willen defensie zo goed als afschaffenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:25 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zucht.
Nederlandse krijgsmacht heeft geen Ambities.
De politiek heeft die....
We zijn zelf het ergstequote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:43 schreef Pumatje het volgende:
Whahahaa geniaal.
we vinden het stiekem niet erg om het beeld dat ze daar van ons hebben te veranderen he
Voor Amerikanen lopen we allemaal in Volendammer klederdracht, compleet met 'wooden shoes'. De enige aanpassing die onze crews doen aan de NAVO zijn de nomex flight suits.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:23 schreef Nobu het volgende:
Op de site van USAF staat geen enkele verwijzing naar die oranje klompen, ze zullen wel denken dat we er hier altijd zo bijlopen
Ja, defensie is ook alleen maar een verlengstuk van de politiek. Als ik dus zeg dat de ambities teruggeschroefd moeten worden naar aanleiding van wat bezuiniging-praat bedoel ik dus dat de politiek niet kan roepen dat Nederland overal bij moet zijn en ondertussen de geldkraan dichtdraaien. OF meer geld OF de ambities aanpassen... keuze te maken door de politiek, de "baas van defensie".quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:25 schreef Pumatje het volgende:
[..]
zucht.
Nederlandse krijgsmacht heeft geen Ambities.
De politiek heeft die....
en goed betaald krijgen? Ik heb vorig jaar defensie overwogen, maar juist het salaris viel mij vies tegen.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:36 schreef Pumatje het volgende:
Ik roep ook iedereen op, kijk eens naar defensie.. is een goede werkgever.. Welke baan kun je anders een jongensdroom uitoefenen?? En goed betaald krijgen.
Dat ze je huurkosten betalen betekent zeker dat je gratis in een zaal met 20 anderen mag slapen?quote:Op maandag 17 maart 2008 10:46 schreef Pumatje het volgende:
hangt er natuurlijk vanaf welke rang je gaat bestijgen.
Ze betalen mij tijdens mijn opleiding 1400 euro p/m
en mijn huurkosten
en mijn ziekteverz.
bij elkaar meer dan 2000 de maand..
ben 23.
en de baan...
achter je bureau zitten en iets meer verdienen kan er niet tegenop..
Nee midden in het centrum van Nijmegenquote:Op maandag 17 maart 2008 18:06 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat ze je huurkosten betalen betekent zeker dat je gratis in een zaal met 20 anderen mag slapen?
Omdat je tijdens je opleiding als sld3 dat niet fatsoenlijk zelf kunt opbrengen?quote:Op maandag 17 maart 2008 18:26 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nee midden in het centrum van Nijmegen![]()
ze betalen mijn huurkosten
Dat is al heel lang niet meer zo. Het maximale aantal kamergenoten dat ik had was 5, en dat kwam door een verbouwing in de legering. Normale legering is afhankelijk van je rang. Officieren alleen op een kamer, onderofficieren delen een kamer. En alleen manschappen zitten met maximaal 4, maar hun kamer is dan wel een stuk groter (dat was iig zo tot 2000).quote:Op maandag 17 maart 2008 18:06 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat ze je huurkosten betalen betekent zeker dat je gratis in een zaal met 20 anderen mag slapen?
gast, ik wordt opgeleid tot sergeant.. geen sldt3 na mijn FO ook wachtmeester geheten.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:51 schreef Nobu het volgende:
[..]
Omdat je tijdens je opleiding als sld3 dat niet fatsoenlijk zelf kunt opbrengen?
Dat van de huur vindt ik ook gek een vriend van mij moet betalen (wel heel weinig) voor zijn kamer op de basisquote:Op maandag 17 maart 2008 23:00 schreef Nobu het volgende:
Tijdens je AMO ben je sld3, wat je uiteindelijk ook gaat doen. Hoe zit dat trouwens met die huur, klinkt erg interessant. Dat geldt niet voor iedereen zeker, mij is er nooit iets over verteld itt zorgverzekering
ja me amo, die duurt de helft van mijn opleiding.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:00 schreef Nobu het volgende:
Tijdens je AMO ben je sld3, wat je uiteindelijk ook gaat doen. Hoe zit dat trouwens met die huur, klinkt erg interessant. Dat geldt niet voor iedereen zeker, mij is er nooit iets over verteld itt zorgverzekering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |