abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56682250

Selectie PSV 2007/2008

Technische staf:
Sef Vergoossen (Hoofdcoach)
Jan Wouters (Assistent-trainer)
Dwight Lodewegs ( Assistent-trainer)
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Heurelho Gomes
21. Bas Roorda
31. Cássio Ramos

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Carlos Salcido
04. Manuel Da Costa
05. Mike Zonneveld
13. Alcides
14. Slobodan Rajkovic
18. Eric Addo
23. Fagner Conserva Lemos
24. Dirk Marcellis

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati
20. Ibrahim Afellay
22. Balász Dzsudzsák
25. John de Jong
26. Tommie van der Leegte
28. Otman Bakkal

Aanvallers:
09. Danko Lazovic
10. Danny Koevermans
17. Jefferson Farfán
19. Jonathan Reis
29. Género Zeefuik

Laatstgespeelde wedstrijd: PSV - SC Heerenveen

PSV - SC Heerenveen
Zaterdag 9 februari
Tijd: 19.30

samenvatting

Karakteristieken

Uitslag: 1-1 (1-0)

Scoreverloop:
1-0 Otman Bakkal ('1)
1-1 Bradley ('52)

Arbiter: Luinge

Toeschouwers: 33600

Geel:
PSV: Otman Bakkal, Balázs Dzsudzsák
SC Heerenveen: Zuiverloon

Komende wedstrijden:

PSV - Helsingborgs IF (UEFA CUP)
Woensdag 13 februari
tijd: 20.45

Willem II - PSV
Zaterdag 16 februari
Tijd: 19.30

Helsingborgs IF - PSV (UEFA CUP)
Donderdag 21 februari
Tijd: 20.45

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ of http://nl.youtube.com/user/psveindhoven of http://www.freewebs.com/phoolie84/

OP PSV Topic
pi_56682256
Gefeliciteerd Farfan
pi_56682496
Een dergelijke TT had ons ook al veel geluk gebracht tegen VVV, toch?
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 10:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tegen Volendam, zeggen ze ook in het filmpje .
Ja, had het geluid uitstaan
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56682638
Interview met Farfan uit het Eindhovens Dagblad:
quote:
De kracht is terug bij Jefferson Farfán
door Frank van den Heuvel

12 feb 2008, 02:50 - EINDHOVEN - Jefferson Farfán heeft zich dit seizoen nog niet zo laten gelden als hij zelf zou willen en het PSV-publiek gewend was.

De 23-jarige Peruviaan praat over de moeilijke eerste maanden, zijn nieuwe rol onder Sef Vergoossen en zijn talentvolle landgenoot Reimond Manco.

De kracht lijkt in de laatste wedstrijden terug te komen. Is dat een juiste observatie?
"Ja, dat klopt. Ik heb natuurlijk lang gesukkeld met de enkelblessure. Ik kon niet voluit trainen, dus word je nooit helemaal fit. Eigenlijk ben ik pas sinds december pijnvrij en kan ik op trainingen alles zonder belemmering doen. Dat betaalt zich nu uit."

Hoe frustrerend waren de eerste maanden van het seizoen?
"Erg frustrerend. Dit was mijn eerste langdurige blessure, ik moest er ook mentaal mee leren omgaan. Ik mocht telkens beginnen van de trainer, dan wil je dat vertrouwen niet beschamen en ben je geneigd om te forceren. Tegelijkertijd ben je bang dat de pijn terugkomt of weer verergert. Je hinkt op twee gedachten, waardoor je nooit voor langere tijd je niveau haalt."

Ben jij iemand die die zorgen mee naar huis neemt?
"Nou, ik ging niet vrolijk naar huis na een training of wedstrijd. Je voelt voortdurend die enkel en je weet dat het niet goed zit. Natuurlijk probeerde ik het wel eens te vergeten.
De sfeer in de groep is goed, dus hier op de Herdgang of met vrienden thuis kon ik ook best lachen. Maar het laat je niet los."

Onder Sef Vergoossen speel je puur op de rechterkant. Hoe stond je in eerste instantie tegenover zijn plannen?
"Helemaal vreemd was de nieuwe positie niet. Ook in het nationaal elftal heb ik ook wel eens op rechts gespeeld. Maar bij PSV was ik al jaren een echte aanvaller. In het begin twijfel je. Kan ik dit? Is dit goed voor me? De trainer had een helder en duidelijk verhaal en ik ben sowieso wel positief ingesteld in dit soort zaken. Ik denk dat het voor mijn ontwikkeling goed is. Ik wil een completere voetballer worden, die op veel posities uit de voeten kan. Ik heb moeten wennen aan deze rol en leer nog steeds."

Het vergt een andere manier van voetballen čn denken.
"Het vergt een ander soort concentratie dan wanneer je vooral gefocust bent op het doel van de tegenstander, op doelpunten maken. Nu zoek je de ruimte tussen de linies, houd je je verdedigende werk in de gaten, terwijl je ook je dreiging naar voren probeert te houden. Het is intensiever, ook qua fysiek. Je levert meer arbeid."

PSV heeft afgelopen weekend jouw landgenoot Reimond Manco vastgelegd. Een goede keuze?
"Ik heb hem nog niet zo vaak 'live' zien spelen, maar hij is een groot talent. Technisch goed en met veel overzicht. Heel volwassen voor zijn leeftijd. Ik heb mijn medespelers hier wat filmpjes van internet over Manco laten zien. Iedereen is enthousiast. Andersom denk ik dat hij ook een goede keuze heeft gemaakt door naar PSV te komen om zich verder te ontwikkelen."

De voorzitter van Alianza versprak zich enigszins toen hij zei dat Manco komende zomer opvolger van jou wordt.
"Ik kijk niet naar Manco als 'mijn opvolger'. Ik hoop dat hij veel beter wordt dan ik en dat hij veel successen zal hebben. Over mijzelf: ik ben nu niet bezig met een vertrek. Als er iets gaat spelen, dan is dat in eerste instantie iets tussen de clubs. Het is voor mij geen issue, al wordt een transfer natuurlijk niet alleen bepaald door de speler. Ook clubs hebben hun belangen."

Op zich is het vrij normaal dat een speler na vier jaar verder wil kijken.
"Misschien wel. Er zijn vaker clubs voorbijgekomen, maar ik zag het nooit als een sportieve verbetering. En ik heb het hier prima naar mijn zin, dus nogmaals: ik speel nu voor PSV en als er straks iets concreet wordt, dan nemen we op dat moment beslissingen. "

Morgenavond spelen jullie tegen Helsingborgs IF. Geeft UEFA Cup-voetbal dezelfde kriebels als Champions League?
"Ja, absoluut, bij mij wel. We willen ook in de UEFA Cup ver komen en hopelijk kunnen we uiteindelijk de beker omhoog houden. Want daar draait het toch om: prijzen pakken, in welke competitie dan ook."
pi_56682858
Laten we hopen dat we nog (minstens) een ronde verder komen in de UEFA Cup
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 13:29:49 #6
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_56683009
vast wel, helsingborg moeten we over 2 wedstrijen toch wel kunnen hebben. Ik voorspel alvast dat als farfan een goaltje meepikt, dat we dan iets gaan zien ten aanzien van de geboorte (wiegen met de halve selectie, speciaal hemd onder zn shirt oid )
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_56683114
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:29 schreef KELDER het volgende:
vast wel, helsingborg moeten we over 2 wedstrijen toch wel kunnen hebben. Ik voorspel alvast dat als farfan een goaltje meepikt, dat we dan iets gaan zien ten aanzien van de geboorte (wiegen met de halve selectie, speciaal hemd onder zn shirt oid )
Hij gaat scoren.
pi_56683189
quote:
Valencia, Sevilla, Blackburn Rovers, West Ham United en Fiorentina staan in de rij om Jefferson Farfán van PSV over te nemen. De Eindhovenaren vragen echter de lieve som van vijftig miljoen euro. (El Mundo Deportivo)
50?

Denk niet dat ze verder komen dan 20
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 februari 2008 @ 13:47:22 #9
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56683289
50 zal wel 15 moeten zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56683402
Zelfs dat is aan de forse kant.
Woo-loo-loo!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 februari 2008 @ 14:02:49 #11
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56683556
quote:
Vergoossen moet mogelijk ook Helsingborgs IF missen
Uitgegeven: 12 februari 2008 13:44
Laatst gewijzigd: 12 februari 2008 13:56

EINDHOVEN - Sef Vergoossen moet woensdag het UEFA Cup-duel tegen Helsingborgs IF mogelijk aan zich voorbij laten gaan. De trainer van PSV is nog altijd ziek. Vergoossen miste zaterdag al het competitieduel tegen SC Heerenveen.
ANP

"Ik had wel verwacht dat Sef er weer bij zou zijn", zei assistent-trainer Dwight Lodeweges dinsdag na de laatste training voor het duel tegen de Zweedse ploeg. "Hij ligt al een aantal dagen onder de dekens. Ik hoop dat hij morgen gewoon bij de wedstrijd kan zijn. Dat is afhankelijk van hoe hij de nacht doorkomt."

Samen met Jan Wouters ging Lodeweges maandag op ziekenbezoek bij Vergoossen. "In anderhalf uur hebben we de wedstrijd van woensdag doorgesproken. Die tijd was wel het maximum voor Sef."

Kaarten over

De supporters van PSV lopen niet warm voor het UEFA Cup-duel. Tot dinsdag waren 21.500 kaarten verkocht. PSV hoopt een deel van de overige 12.000 tickets dinsdag en woensdag in de vrije verkoop van de hand te doen.

Helsingborgs neemt driehonderd supporters mee naar Eindhoven.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:04:14 #12
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56683573
Zin in morgen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_56683636
Heeft iemand toevallig nog een filmpje van 1995-1996 PTT-Telecompetitie 18-11-1995 PSV-De Graafschap 8-0 (3-0) Dat was de eerste wedstrijd van mijn geliefde PSV die ik live heb mogen aanschouwen.
pi_56683669
Kassa's zijn dus morgen gewoon geopend?
pi_56683720
Larsson
pi_56683740
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:12 schreef EnactedChaos het volgende:
Larsson
Sympathieke speler.
pi_56683755
Laat maar 37 euro voor tegen een Zweeds kutclubje
pi_56683853
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat dacht ik al
pi_56683877
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:14 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Sympathieke speler.
Zeker, jammer dat ie na z'n Barca avontuur niet nog even bij ons is komen spelen...
pi_56684323
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Je krijgt er wel een petje bij volgens mij.

Daarom zijn er ook maar 21.500 kaarten verkocht. Volgens mij was dit duurder dan Lyon thuis in de kwartfinale CL in 2005...

En waar is mijn TVP?
pi_56684355
Je krijgt geen petjes maar je krijgt korting geloof ik.
Ik ga ook voor het eerst sinds lange tijd niet naar een Europese wedstrijd.
pi_56684374
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:49 schreef Ruudt het volgende:
50% korting op een petje kun je krijgen geloof ik
pi_56684399
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:49 schreef Ruudt het volgende:
Korting was alleen de eerste 1,5 week of zo. Mijn plek op BB was toen 45 euro, nu 50

edit: oh, korting op de pet
We sure are cute for two ugly people.
pi_56684415
Korting is voor seizoenskaarthouders op de eigen plek.
Daarom heb ik maar 32,50 hoeven te betalen.

Edith zegt: goed gelezen, schele joekel.
Krijg je hč, met zulke schokkende prijzen.

[ Bericht 40% gewijzigd door BottleKid op 12-02-2008 14:55:34 (Poster is te snel met lezen.) ]
pi_56684456
Ben wel benieuwd wat voor wedstrijd we morgen te zien krijgen, een aanvallend of een voorzicht PSV..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')