Heeft meneertje eindelijk eens het recht om te zeiken. Jij ook gefeliciteerd.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een vreselijke zaadwedstrijd zeg. Echt iets voor PSV.
Maar congrats met de overwinning![]()
Oh en mijn hoogtepunt: de schwalbe van Lazovic.
Mja ik snap niet echt, waarom ze niet uitgingen van eigen kracht ipv je aanpassen aan je tegenstander en al helemaal als Helsingborg de tegenstander is.. Zo goed zijn die lui nou ook weer niet...quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:53 schreef LudoSanders het volgende:
Maar de manier om die 2 spitsen af te stoppen is de toevoer daartoe afstoppen toch? Die 3 centrale verdedigers en die 2 wingbacks.
Thnx!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:56 schreef VoreG het volgende:
O ja de manier waarop jullie winnen verdient wel een pluim.
Een pingel door een overduidelijke Schwalbe en een doelpunt, omdat de keeper een bal die recht op hem af komt niet kan vasthouden.
v.
Wil jou wel eens zien voetballen met liesklachtenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:42 schreef ganzenherder het volgende:
En die wissels ook, Rajkovic voor Alcides sloeg compleet nergens op, en door de Koevermans wissel ging PSV ook alleen maar slechter voetballen.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Hey hoe heet dit nummer op de background? Lekker swingende track hooooooor
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:56 schreef dvs- het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer onder de aftiteling na de wedstrijd op studio sport heet?
Heb de verslaggever ook niks over liesklachten horen zeggen dus ik kon het ook niet wetenquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:59 schreef okee6 het volgende:
Jammer dat Sef zo ziek is dat hij Afellay niet kan aanpakken. Slechte voorzet, dom balverlies, 4 beste kansen verprutst en enkel de mazzel van een keepersfout. En dan presteert de commentator het om voor de breedtepasses die aankomen hem te prijzen "goed". Om te janken zo slecht.
[..]
Wil jou wel eens zien voetballen met liesklachtenPraten we daarna wel verder, grapjas. Buiten dat verdient Rajkovic speeltijd, speelt aardig steeds. En Lazovic stond op scherp, Koevermans bracht leven.
Inderdaad. Al is het wel leuk als we de Uefa Cup zouden winnen (al is dat natuurlijk vrijwel onmogelijk naar mijn mening met dit voetbal)quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ja eerst de horde Willem II maar weer eens nemen, competitie is veel belangrijker als dat troosttoernooi.
duidelijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:51 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Op 2 doelpunten na heb je echt geen zak gemist..
En dan Slavia afslachten.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:22 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Inderdaad. Al is het wel leuk als we de Uefa Cup zouden winnen (al is dat natuurlijk vrijwel onmogelijk naar mijn mening met dit voetbal)
2-0 winst. Op naar Willem II en dan naar Zweden laten zien hoe Heereveen het moest doen. WINNEN!
Hé, je bent er weer!quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:46 schreef cultheld het volgende:
Wat was Zonneveld slecht zeg.
Ik moest mezelf nog steeds laten unbannenquote:
Het was inderdaad niet om aan te zien en de goals waren o, zo goedkoop. Maar als je het in de context bekijkt: na wedstrijden als Ajax uit, AZ uit en Heerenveen thuis met de rem er op 2-0 winnen europees, dat staat hoor. Want laat het duidelijk zijn, als PSV had gewild dan was het zo 3, 4-0 geworden. Maar hey, we zijn geen Ajax (die winnen Europees natuurlijk altijd met minstens 3 doelpunten verschil en prachtig, attractief, aanvallend voetbal)quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:56 schreef VoreG het volgende:
O ja de manier waarop jullie winnen verdient wel een pluim.
Een pingel door een overduidelijke Schwalbe en een doelpunt, omdat de keeper een bal die recht op hem af komt niet kan vasthouden.
v.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |