abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56716039
Hey hoe heet dit nummer op de background? Lekker swingende track hooooooor
pi_56716048
O ja de manier waarop jullie winnen verdient wel een pluim.

Een pingel door een overduidelijke Schwalbe en een doelpunt, omdat de keeper een bal die recht op hem af komt niet kan vasthouden.
v

.
pi_56716060
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een vreselijke zaadwedstrijd zeg. Echt iets voor PSV .

Maar congrats met de overwinning

Oh en mijn hoogtepunt: de schwalbe van Lazovic.
Heeft meneertje eindelijk eens het recht om te zeiken. Jij ook gefeliciteerd.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_56716066
Weet iemand hoe dat nummer onder de aftiteling na de wedstrijd op studio sport heet?
pi_56716074
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:53 schreef LudoSanders het volgende:
Maar de manier om die 2 spitsen af te stoppen is de toevoer daartoe afstoppen toch? Die 3 centrale verdedigers en die 2 wingbacks.
Mja ik snap niet echt, waarom ze niet uitgingen van eigen kracht ipv je aanpassen aan je tegenstander en al helemaal als Helsingborg de tegenstander is.. Zo goed zijn die lui nou ook weer niet...
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:57:59 #131
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_56716099
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:56 schreef VoreG het volgende:

Een pingel door een overduidelijke Schwalbe en een doelpunt, omdat de keeper een bal die recht op hem af komt niet kan vasthouden.
v

.
Thnx!
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_56716140
Jammer dat Sef zo ziek is dat hij Afellay niet kan aanpakken. Slechte voorzet, dom balverlies, 4 beste kansen verprutst en enkel de mazzel van een keepersfout. En dan presteert de commentator het om voor de breedtepasses die aankomen hem te prijzen "goed". Om te janken zo slecht.
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:42 schreef ganzenherder het volgende:
En die wissels ook, Rajkovic voor Alcides sloeg compleet nergens op, en door de Koevermans wissel ging PSV ook alleen maar slechter voetballen.
Wil jou wel eens zien voetballen met liesklachten Praten we daarna wel verder, grapjas. Buiten dat verdient Rajkovic speeltijd, speelt aardig steeds. En Lazovic stond op scherp, Koevermans bracht leven.
pi_56716142
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Hey hoe heet dit nummer op de background? Lekker swingende track hooooooor
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:56 schreef dvs- het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer onder de aftiteling na de wedstrijd op studio sport heet?
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:00:16 #134
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56716192
Wat een slechte wedstrijd.. blij dat ik daar niet mijn geld aan heb uitgegeven..
Maar toch winnen met 2 - 0
Lekker Italiaans
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_56716198
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[..]

Just Jack - Starz in their Eyes

Meer dan een jaar oud geloof ik
pi_56716255
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:59 schreef okee6 het volgende:
Jammer dat Sef zo ziek is dat hij Afellay niet kan aanpakken. Slechte voorzet, dom balverlies, 4 beste kansen verprutst en enkel de mazzel van een keepersfout. En dan presteert de commentator het om voor de breedtepasses die aankomen hem te prijzen "goed". Om te janken zo slecht.
[..]

Wil jou wel eens zien voetballen met liesklachten Praten we daarna wel verder, grapjas. Buiten dat verdient Rajkovic speeltijd, speelt aardig steeds. En Lazovic stond op scherp, Koevermans bracht leven.
Heb de verslaggever ook niks over liesklachten horen zeggen dus ik kon het ook niet weten

Lazovic heeft uitstekend gespeeld, Koevermans heeft weinig goeds kunnen doen maar dit was dan ook totaal geen wedstrijd voor hem en hij kreeg amper ballen....
Patat Friet
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:04:23 #137
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56716342
Maar goed.. ben benieuwd als we naar Zweden gaan...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_56716403
erg slap natuurlijk en een makkelijk gekregen overwinning !

Nouja als we maa winnen van Willem 2
pi_56716493
Ja eerst de horde Willem II maar weer eens nemen, competitie is veel belangrijker als dat troosttoernooi.
Ik typ straat.
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:22:03 #140
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56716856
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ja eerst de horde Willem II maar weer eens nemen, competitie is veel belangrijker als dat troosttoernooi.
Inderdaad. Al is het wel leuk als we de Uefa Cup zouden winnen (al is dat natuurlijk vrijwel onmogelijk naar mijn mening met dit voetbal)

2-0 winst. Op naar Willem II en dan naar Zweden laten zien hoe Heereveen het moest doen. WINNEN!
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_56716924
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:51 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Op 2 doelpunten na heb je echt geen zak gemist..
duidelijk
en zijn die doelpunten ergens terug te zien?
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_56716933
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:22 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Inderdaad. Al is het wel leuk als we de Uefa Cup zouden winnen (al is dat natuurlijk vrijwel onmogelijk naar mijn mening met dit voetbal)

2-0 winst. Op naar Willem II en dan naar Zweden laten zien hoe Heereveen het moest doen. WINNEN!
En dan Slavia afslachten.

De UEFA Cup is leuk als je hem wint, anders is het verspilde energie die je de titel kan kosten.
Ik typ straat.
pi_56718441
pfffffffffff wat een tweede helft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 februari 2008 @ 00:48:04 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56718486
nou eerste 38 minuten gingen prima........... alleen jammer dat er daarna nog dik 50 gespeeld werden had je 90 minuten vol gespeeld had het 5-0 geworden had je bijna niet eens meer naar Zweden gehoeven. Jammer dat door de slordigheden en het lage tempo de Zweden nog gevaarlijk leken met vlagen. Maar acht veel stelde dat ook niet voor. We waren gewoon 2 klassen beter dus dan had dat omgezet moeten worden naar een dikke uitslag
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 februari 2008 @ 00:50:15 #145
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56718504
oja op de tribune was het erg gezellig

toen Lazovic plat ging en we kregen een pingel moest iedereen kei hard lachen verder de 2e helft hebben we ons vooral onderling vermaakt met dom geouwehoer heb de helft van de leuke momenten weer eens gemist
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56719151
Wat was Zonneveld slecht zeg.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_56719273
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 01:46 schreef cultheld het volgende:
Wat was Zonneveld slecht zeg.
Hé, je bent er weer!
pi_56719341
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 01:58 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hé, je bent er weer!
Ik moest mezelf nog steeds laten unbannen .

OT: Ik ben blij met de Hongaar, Bakkal moet z'n contract z.s.m. verlengen, Koevermans mag wat mij betreft voor 5 á 6 miljoen euro terug worden verkocht aan AZ of Feyenoord en a.s. zaterdag gaan we Willem 2 nog wat verder in de degradatiezone duwen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_56719414
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:56 schreef VoreG het volgende:

v

.
Het was inderdaad niet om aan te zien en de goals waren o, zo goedkoop. Maar als je het in de context bekijkt: na wedstrijden als Ajax uit, AZ uit en Heerenveen thuis met de rem er op 2-0 winnen europees, dat staat hoor. Want laat het duidelijk zijn, als PSV had gewild dan was het zo 3, 4-0 geworden. Maar hey, we zijn geen Ajax (die winnen Europees natuurlijk altijd met minstens 3 doelpunten verschil en prachtig, attractief, aanvallend voetbal)
pi_56719425
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:24 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

En dan Slavia afslachten.
Je volgt je club goed joh .

Je gaan het nog moeilijk krijgen daar denk ik...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')