"These are tremendous stingrays with a deadly sting at their tail. They can sting you, but they didn't.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 08:08 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen
![]()
En, Steve, wat voor prachtige dingen kun je ons vertellen over deze roggen?
Het woord is beter dan het produkt...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:44 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een prachtwoord zeg!! Oplosespresso!!!
Better to be bitten in the hand by a giant sea bass, than to be devoured by a Carcharodon carchariasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:41 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster komt binnen...
[..]
"These are tremendous stingrays with a deadly sting at their tail. They can sting you, but they didn't.
But... I've been bitten by a giant sea bass in my hand..."![]()
This one:
[ afbeelding ]
Okay, heb jij gelijk in, maar ik vind het echt het woord van de dag!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het woord is beter dan het produkt...![]()
Jaws!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Better to be bitten in the hand by a giant sea bass, than to be devoured by a Carcharodon carcharias
Ben jij datquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:49 schreef ElizabethR het volgende:
Jaws!!
En Roy Scheider is ook al dood![]()
Dat doet me dus echt heel veel, niet omdat ik die man ken ofzo, of een brilliant acteur vond, maar omdat ie de spitting image van mijn vader was. En mijn vader is ook al overleden.
Geen idee, laatste foto die ik zag had ie een Andre Hazes hoedje op.quote:
Ik heb een 'hap' in mijn hand van zo'n 7 centimeter breed. Visjes voeren lijkt onschuldig, maar viel vies tegen...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Better to be bitten in the hand by a giant sea bass, than to be devoured by a Carcharodon carcharias
quote:
Duiken in de oceaan hier levert niet snel contact op met een haai of pijlstaartrog op, dus dit was een mooie gelegenheid om die weer eens van dichtbij te bekijken. Baracuda's, zeebaarzen, zeeschilpadden en vele andere kleinere komt wel voor.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:12 schreef iamredleader het volgende:
Het ziet er in elk geval heel stoer uit
Heb ik een keer gehad met kersenjam, er kwam ook een soort rook uit die pot als je het deksel er af haaldequote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:30 schreef Supersheep het volgende:
Volgens mij is m'n bosvruchtenjam gaan gisten, ik draai sinds tijden dat potje open en de alcohollucht komt me tegemoet
Neerslagkans (%) 10quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie dat het weer bij mijn aankomst in NL a.s. vrijdag niet al te best is, wordt afzien ben ik bang...
Het is hier 30 graden en dus iets warmer dan in NL.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:33 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Neerslagkans (%) 10
Middagtemperatuur (°C) 3/6
Windsnelheid (bft) 3
En nu heb ik een boterham met bosvruchtenlikeur opquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb ik een keer gehad met kersenjam, er kwam ook een soort rook uit die pot als je het deksel er af haalde
Je duikpakquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is hier 30 graden en dus iets warmer dan in NL.
Las over lentezonnetjes en zo hier, maar daar lijkt vrijdag geen sprake van.
Heb ook geen jas bij me...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |