Koot'n!quote:Berg ontbreekt bij FC Groningen
Groningen -
Marcus Berg ontbreekt in het elftal van FC Groningen dat morgenmiddag in de Euroborg Heracles Almelo ontvangt. De Zweedse clubtopscorer ondervindt te veel hinder van rugklachten om te kunnen worden ingezet. Berg liep de blessure afgelopen zondag op tegen VVV Venlo. Stef Nijland is morgenmiddag zijn vervanger.
De opstelling van FC Groningen is als volgt: Van Loo; De Roover, Hiariej, Kruiswijk en Stenman; Meerdink, Holla, Lovre en Metaj; Nijland en Powel.
bron:DVHN
Toen ik zag dat het geschreven was door Menno Hoexum was ik geneigd meteen te stoppen met lezen. Maar toch mooi dat de zaakwaarnemer van Luciano ook nog even ¤150.000 euro krijgt. Leuk voor die man. Waarom is me niet helemaal duidelijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 09:18 schreef venomsnake het volgende:
Interressant stuk in het DVHN:
[ afbeelding ]
klikbaar
Maar wel logisch, want zag hem net lopen in de V&D, hij liep heulemaal krom...quote:
Maar het wordt nog een heet middagje zo zonder Berg. Ik weet het zo net nog niet met Powell en nijland voorin. Maar zoals Venom zegt knokken en kop d'r veur.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:50 schreef achterop23 het volgende:
Op NAC na prima uitslagen deze avond!!
Bij winst heeft de FC 5 punten marge met de nummer 6. Europees voetbal komt dichterbij en dichterbij.
Ik vind dat we vandaag nog slechter hebben gespeeld dat die wedstrijd tegen ADO, en dan met name in de eerste helft. Dat was echt dramatisch.quote:Op zondag 2 maart 2008 17:24 schreef The_Verve het volgende:
Wat een slechte wedstrijd van Groningen. Sinds die 2-5 tegen ADO Den Haag heb ik Groningen niet zo slecht gezien in een thuiswedstrijd.
Haha, geweldig!! Had in het stadion niet eens gezien wie er nou precies op stondenquote:
Goed verwoord. Maar hoe lang is Hiariej als ik vragen mag? Blijkbaar wou Jans geen twee linkspoten centraal zetten enne kon de Roover anders niet centraal spelen of is die ook zo klein?quote:Op zondag 2 maart 2008 18:54 schreef Grunner het volgende:
Ron Jans![]()
De kleinste man van het veld centraal achterin. Was dus ook niet heel verrassend dat we een kopgoal tegen krijgen. En dan haalt ie Meerdink eruit. Opzich niets mis mee, maar dan zet ie linkspoot Metaj op die plek neerWaarom dan niet gewoon Cahais centraal, Hiariej naar de back en De Roover naar rechtshalf? Ik heb me echt weer eens kapot geërgerd aan die man
Ik herkende alleen Theo Huizinga. Vond het al redelijk apart dat hij bij de GF op foto stond.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:25 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha, geweldig!! Had in het stadion niet eens gezien wie er nou precies op stonden
Het was helemaal niet zo'n probleem geweest wanneer Jans twee linkspoten in het centrum had laten spelen. Zeker wanneer je een groot deel van je defensieve kopkracht opgeeft om een rechtsback van twee turf hoog daar te laten spelen. Niets ten nadele van Hiariej overigens want die deed wat hij kon op die positie.quote:Op zondag 2 maart 2008 19:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Goed verwoord. Maar hoe lang is Hiariej als ik vragen mag? Blijkbaar wou Jans geen twee linkspoten centraal zetten enne kon de Roover anders niet centraal spelen of is die ook zo klein?
quote:Op zondag 2 maart 2008 19:26 schreef Grunner het volgende:
Een panorama van de actie.
[ afbeelding ]
klikbaar
Wel gaaf gemaakt. Ik las dat de FC dit in posterformaat aan de GF geschonken heeft ivm 5 jarig bestaan.quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 00:30 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wel gaaf gemaakt. Ik las dat de FC dit in posterformaat aan de GF geschonken heeft ivm 5 jarig bestaan.
Strakke actie van de FC..
Ik heb er ook geen problemen mee, maar daarmee refereerde ik naar het feit dat je het vaker ziet voorbijkomen dat een trainer liever een links- en een rechtspoot in het centrum opstelt. Kom maar op met die Cahaisquote:Op zondag 2 maart 2008 21:12 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik herkende alleen Theo Huizinga. Vond het al redelijk apart dat hij bij de GF op foto stond.
[..]
Het was helemaal niet zo'n probleem geweest wanneer Jans twee linkspoten in het centrum had laten spelen. Zeker wanneer je een groot deel van je defensieve kopkracht opgeeft om een rechtsback van twee turf hoog daar te laten spelen. Niets ten nadele van Hiariej overigens want die deed wat hij kon op die positie.
quote:
quote:Nijland: 'Goede Feyenoorders mogen naar FC Groningen'
FC Groningen directeur Hans Nijland (foto, inzet) maakte tijdens zijn voordracht over sportsponsoring bij de League of Experience afgelopen donderdag even een zijstapje naar de geruchten dat Feyenoord interesse zou hebben in trainer Ron Jans. "Ik las laatst ergens dat de spelers van Feyenoord graag onder Ron Jans zouden trainen. Nou, ik weet wel een oplossing.... Als ze goed genoeg zijn kunnen ze wel bij ons terecht." (RP)
Sportweek
Ja hehequote:Op maandag 3 maart 2008 17:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Al posten er meerderen onder die naam, ben op een andere computer ook ingelogd..
jij bent bosschenaren?![]()
hahaquote:
Luciano dus weer terug..quote:Gelijkspel in noordelijke Beloften-derby
Jong FC Groningen heeft vanavond in Heerenveen een punt gepakt in de uitwedstrijd tegen Jong SC Heerenveen. Jeroen Veldmate scoorde twaalf minuten voor tijd de gelijkmaker uit een vrije trap. Door het gelijkspel blijft de FC vierde op de ranglijst. Luciano en Kolder maakten hun rentree.
In de derde minuut van de wedstrijd was Heerenveen op voorsprong gekomen door een rake afstandsknal van Thomas Prager. Hij verraste doelman Luciano van zo’n dertig meter afstand. In de gelijk opgaande wedstrijd maakte naast de Braziliaanse doelman ook aanvaller Marnix Kolder zijn rentree na langdurige afwezigheid. Gibril Sankoh speelde samen met Matias Cahais in de verdediging.
Andere eerste elftalspelers die hun opwachting maakten, waren Tim Matavz, Martijn van der Laan en Jeroen Veldmate. Laatstgenoemde scoorde na 78 minuten de gelijkmaker uit een rake vrije trap. Van der Laan maakte het duel niet vol. Hij moest na een klein halfuur geblesseerd het veld verlaten.
Door het gelijke spel blijft FC Groningen vierde op de ranglijst en is het verschil met nummer 3, Heerenveen, nog altijd één punt. Komende maandag heeft de ploeg van trainer Erwin van de Looi geen competitieverplichtingen. Een week later komt hekkensluiter Jong Willem II op bezoek op Corpus den Hoorn.
Opstelling Jong FC Groningen: Luciano; Ramalho, Sankoh, Cahais, Thalen; Pomstra, Jansen, Veldmate, Van der Laan (28’ Pellegriti); Matavz (82’ Dennis Krohne), Kolder (46’ Rogier Krohne). Rest bank: Koopmans, Apotheker, Öztürk.
Scoreverloop: 3’ Prager 1-0; 78’ Veldmate 1-1.
Bron: FC Groningen
Mocht Berg vertrekken dan wordt daar echt wel een vervanger voor aangetrokken..quote:Op maandag 3 maart 2008 22:04 schreef don-diablo het volgende:
Er van uitgaande dat Berg blijft that is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |