Als je mag afgaan op de prestaties van de 'top'ploegen op vrijdagavond, gaan ook jullie de boot in:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:24 schreef MaxC het volgende:
Vrijdag knallen tegen Sparta!
AZ en topploeg in één post noemenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:32 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Als je mag afgaan op de prestaties van de 'top'ploegen op vrijdagavond, gaan ook jullie de boot in:
PSV - Roda JC 2-4
Excelsior - Feyenoord 2-1
Willem II - AZ 3-0
nou doe mij maar 18.00 of 20.00 op zondag ofzo.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdagavond voetbal.
Er zijn mensen met een sociaal leven hoor!
14:30 op Zondag en niets anders!
... zou niet lief zijnquote:'Sneijder wijst Real op Heitinga'
Gepubliceerd op dinsdag 12 februari 2008
De kans dat er volgend seizoen naast Sneijder, Van Nistelrooy, Robben en Drenthe nog een Nederlander aan de selectie van Real Madrid wordt toegevoegd lijkt aanwezig. Het AD meldt dat Wesley Sneijder zijn leidinggevenden bij Madrid heeft gewezen op de meer dan verdienstelijke prestaties van John Heitinga.
De 24-jarige verdediger van Ajax is momenteel aan een meer dan prima seizoen bezig. Als een van de weinige Ajacieden draait hij een, vrijwel, foutloos jaar en staat hij steevast in de basis. Tijdens de winterstop toonde Atletico Madrid al de nodige interesse in de diensten van de centrale verdediger. Toen was een overgang echter onbespreekbaar voor Ajax.
Maar nu lijkt de situatie anders. Heitinga zelf heeft al meerdere malen aangegeven na dit seizoen de stap naar het buitenland te willen maken. De verdediger heeft echter nog een contract tot 2011 bij Ajax.
Eens. Van Geel is een incompetente gluiperige kutboer met het niveau van een subtobber (daar komt ie dan ook vandaan). We moeten iemand hebben die weer naar de scouts gaat luisteren zodat er eindelijk weer eens spelers met potentie worden aangetrokken, en geen uitgerangeerde Spaanse bejaarden. Ik opper voor Danny Blind. Beenhakker mag ook wel terugkomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou een mooie eerste stap zijn naar een totale sanering, en een andere oplossing zie ik niet meer.
Minder ego'tjes op lege functies, alleen mensen met voetbalverstand gaan over het sportieve beleid, reclame/merchandise etc mag wel door een cijferneuker gedaan worden. Maar aankoop/scouting etc alleen door iemand die weet hoe het spelletje werkt.
Dus ook gewoon minder mensen in de top, vertraagt alleen maar en zorgt voor teveel "compromissen" Er is maar 1 doel voor Ajax en dat is sportief succes, zowel in eigen land als een redelijke Europese campange. Alle andere resultaten zijn zwaar ondergeschikt.
En als het niet om aan te zien is, kun je gewoon het licht uitzettenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:04 schreef Damzkieee het volgende:
Zaterdag of zondagavond
Zondagmiddag niks aan, veel minder sfeer.
Wel begrijpelijk, hij is de enige die elke week wel een behoorlijk niveau haalt en hij werkt zich elke week een slag in de rondte. Hij wil ook wel eens prijzen pakken.quote:
eenschquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdagavond voetbal.
Fontein doet weinig kwaad denk ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Eens. Van Geel is een incompetente gluiperige kutboer met het niveau van een subtobber (daar komt ie dan ook vandaan). We moeten iemand hebben die weer naar de scouts gaat luisteren zodat er eindelijk weer eens spelers met potentie worden aangetrokken, en geen uitgerangeerde Spaanse bejaarden. Ik opper voor Danny Blind. Beenhakker mag ook wel terugkomen.
Fontein kan ik weinig over oordelen. Op commercieel gebied doet ie het vrij aardig voor zover ik weet, maar als ik zo nu en dan wat verhaaltjes over hem lees blijkt het wel een neukertje te zijn.
quote:Huntelaar achterhaalt Mols
AMSTERDAM - Met zijn doelpunt tegen Roda JC heeft Klaas-Jan Huntelaar Michael Mols achterhaald op de topscorerslijst van nog actieve eredivisievoetballers. De spits van Ajax en de reserve-aanvaller van Feyenoord hebben nu 92 doelpunten achter hun naam.
Huntelaar had voor zijn totaal aanmerkelijk minder duels nodig. Waar Mols 307 eredivisiewedstrijden nodig had voor de 92 goals, bereikte Huntelaar dat aantal al na 128 duels. Nummer drie op de lijst zijn Kenneth Perez (Ajax) en Robin Nelisse, die op 88 doelpunten staan. De Deen had daar 259 duels voor nodig, Nelisse 277.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:26 schreef patrickt37 het volgende:
Ach jongens, niet te negatief allemaal.
Waarschijnlijk gaat het gewoon weer een goed jaar worden voor Ajax.
Daar waar het als team heeft gefaald, hebben diverse spelers hun individuele kwaliteiten laten zien.
Hierdoor zal Huntelaar +20 milj. , Heitinga +15 milj. , Stekelenburg +10 milj.
Misschien een Suarez dan nog voor veel geld verkocht worden.
Wanneer we dat weer ff bij elkaar optellen, komt er toch weer ruim 50 milj. binnen.
Dan geven we in 2008/2009 10 milj. uit aan transfers, of halen spelers zonder contract zodat we het jaar positief hebben afgesloten.
Je ziet wel, ons bestuur is zo gek nog niet.
Ik gok dat we het nooit te zien krijgen en er niets veranderd. De comissieleden worden bedankt voor hun moeite, maar aan die rare eisen wensen "we" niet te voldoen...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:33 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Wanneer komt dat rapport? Kan niet wachten
Voor veel stadionbezoeker is voetbal sociaal leven.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Vrijdagavond voetbal.
Het zou iig een duidelijk statement zijn ipv 30 man een beetje rellen voor de ingang..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:34 schreef patrickt37 het volgende:
We plaatsen gewoon gezamelijk een advertentie is de Telegraaf en verzoeken alle seizoenkaarthouders om de volgende thuiswedstrijd niet te gaan.
En misschien wel een stukje in de VI. Snorremans werkt daar wel aan mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |