Dat is geheimschriftquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Post ik in geheimschrift?
Jammer dat Bradley eruit is, vond hem cute.
Klootzak dat het is. Hij doet het er gewoon om.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:53 schreef pullup het volgende:
Huub was zelfs als klaar met douchen voordat Palma hem kwam wekken.
Huubquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klootzak dat het is. Hij doet het er gewoon om.
Het blijft een kutkabouter met zijn goeie humeur 's ochtends.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:57 schreef Copycat het volgende:
Klootzak dat het is. Hij doet het er gewoon om.
Uitslaapdag?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:59 schreef beequeen het volgende:
En wie blijven er weer gewoon in hun nest liggen......juist, Zeur, Brian en Amanda.
[ afbeelding ]
Nee hoor, de lichten branden, ze blijven gewoon liggen, as usual.quote:
Ik ben helemaal teleurgesteld in Nicolaas, ik had gedacht dat hij wat meer smaak had.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:07 schreef pullup het volgende:
Eric over de trouwpartij van Nicolaas: Nou dat heeft ie goed gedaan hoor, een lekkere jonge blom gescoord
Ik vind het juist een knappe vrouw en heeft schitterend haar en lieve lach.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik ben helemaal teleurgesteld in Nicolaas, ik had gedacht dat hij wat meer smaak had.
Ah okay. Volgende week ben ik dat waarschijnlijk weer vergetenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:04 schreef Larisje het volgende:
Woensdag en donderdag en het weekend dat zijn toch de uitslaapdagen?
4 Streams op de huiskamer. Mikey, Huub, Claire en Eric zijn boven, de rest is niet te zien, ik weet dan genoeg.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:17 schreef Copycat het volgende:
Ah okay. Volgende week ben ik dat waarschijnlijk weer vergeten.
En wat gebeurt er nu? En nu? En nu dan???
quote:Huub is de eerste die in de keuken verschijnt. Daar vertelt hij Palma over de stemming van het Valentijnsuitje. “Amanda heeft hem nog nooit aan één van ons gegund”, laat de Oldenzaler vallen. Hij is boos dat de Amsterdamse de stemming geblokt had, terwijl hij wel een paar keer haar uitjes heeft gegund. Dan is het tijd voor iets anders, namelijk de krant. “Is hij echt te laat?”, vraagt een wantrouwende Huub. “Een grapje is leuk, maar nu heb ik ‘m echt niet”, zegt zij eerlijk. Dan moet je misschien toch gezellig praten aan de ontbijttafel, in plaats van je krant lezen, Huub!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay. Volgende week ben ik dat waarschijnlijk weer vergeten.
En wat gebeurt er nu? En nu? En nu dan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |